3. leht 5-st

Postitatud: 20.07.2005 9:20
Postitas Audiophile
Kas velje kaalu ka tead?
Minu teada on 5 zigeni kergeim odavama seeria velg FN01-RC

Pilt

Pro Racer kaalub 2lbs-i rohkem kui FN01-RC ehk siis 18 lbs. TQHQ kalkulaatori järgi = 8.164663 kg

Postitatud: 21.07.2005 0:38
Postitas riceboy
Minu S14 kaalub 1253 kg, koos minuga 1335 kg

Tühjalt on 55,7% raskusest esiteljel, koos minuga esiteljel 55,1% kaalust

Autol on rasked 17" tänavaveljed, 10-15l pentsu oli sees

muidu oli tühi...arvatavasti umbes 5kg kergem üks 16" ratas

Postitatud: 21.07.2005 17:18
Postitas Red
Meil hetkel olemas esimene ja vist viimane komplekt Eestis KOSEI K1 TS NEON racing.

R17 - 6.3 kg
aukud 5*114,3 ja 5*100...

Postitatud: 03.08.2005 23:38
Postitas riceboy
Veidike uut autopornograafiat :)

http://www.zone.ee/riceboy/uued/sx.html

Ütleme et on ka kõrgemaid autosid nähtud :-D

Pilt

Postitatud: 03.08.2005 23:57
Postitas Ragnar
väga kena näeb ta sul välja praegu 8)

Postitatud: 04.08.2005 8:21
Postitas Audiophile
Krt

Vot selline tuuning on minu maitse, värvi osas, hmm, tee midagi matt-värviga, oleks väga unikaalne eesti mõttes. Samas sellele autole sobib ülihästi ka valge värv.

M

Postitatud: 04.08.2005 13:00
Postitas Siim
Ütleme et on ka kõrgemaid autosid nähtud :-D
Mis vedrud alla läksid? Mõnusalt madal on, talvel saad igatahes lund lÜkkama hakkata.

Postitatud: 04.08.2005 16:37
Postitas eyeless

Postitatud: 06.08.2005 17:04
Postitas riceboy
Thänks VT eest!

"Vedrud" on Cusco Zero-2R - Ringraja suunitlusega coilid millega "saab ka tänaval sõita"

Pilt

Inverted monotube disain! Tegurpidi keeratud amort ees nagu "päris rinkadel"

Reguleeritav auto kõrgus 0 kuni -70mm, vedru koormus (preload)...need siis omavahel sõltumatult...Amordi jäikus, ja esirataste kaldenurk

Postitatud: 06.08.2005 21:00
Postitas tahvka
kui väga suur saladus ei ole siis palju sellised coilid maksavad?

Postitatud: 09.08.2005 15:06
Postitas Taavi
Mis su velje laius on ja rehvimõõt? Kapotialusest ka kõrge resoga pilte on?

Postitatud: 09.08.2005 16:34
Postitas riceboy
255/40/17 taga 9.5" velg

235/45/17 ees +20 mm spacerid 8.5" velg

Velg ja rehv istuvad omavahel perfektselt!

Siin ka kogu spec üleval, samuti esilehel uuendasin...

http://carrating.ee/car.php?523

Kapotialusest paremaid pole kui esimeses postis, midagi pole seal
muutunud ka

Postitatud: 10.08.2005 9:23
Postitas Cypress Hill
riceboy kirjutas:Thänks VT eest!

"Vedrud" on Cusco Zero-2R - Ringraja suunitlusega coilid millega "saab ka tänaval sõita"

Pilt

Inverted monotube disain! Tegurpidi keeratud amort ees nagu "päris rinkadel"

Reguleeritav auto kõrgus 0 kuni -70mm, vedru koormus (preload)...need siis omavahel sõltumatult...Amordi jäikus, ja esirataste kaldenurk

Omale kah sarnaseid vidinaid vaja, KELLEGA PEAKS ÜHENDUST VÕTTMA?

Postitatud: 29.08.2005 17:48
Postitas riceboy
Nii peab tõdema et asi on rajal suht pa*k...kui masin absoluutselt otse ei ole hakkab ka kolmandaga külge kiskuma...kui absoluutselt otse ei pidurda tõmbab jälle külje ette....kui lased enne kurvi teise sisse et käiguga pidurdada - jälle auto risti teepeal

Läheb käest ära nii äkiliselt et see on hirmus lausa

Esimesena lendab tagastabikas minema kas üldse...või tuleb originaal tagasi...Tundub et Cusco on siiski driftinguks seda mõelnud :-D

Eesmärk siis muuta auto kergelt alajuhitavaks...praeguse hyper-ülejuhitava asemel...

Postitatud: 29.08.2005 18:06
Postitas Raceboy
Eem,stabikavarras on siiski auto kere kaldumise vastu kurvis. Üle- või alajuhitavuse põhjuseid tuleb otsida esimese asjana kokkujooksust ees ja taga.