3. leht 5-st
Postitatud: 20.07.2005 9:20
Postitas Audiophile
Kas velje kaalu ka tead?
Minu teada on 5 zigeni kergeim odavama seeria velg FN01-RC
Pro Racer kaalub 2lbs-i rohkem kui FN01-RC ehk siis 18 lbs. TQHQ kalkulaatori järgi = 8.164663 kg
Postitatud: 21.07.2005 0:38
Postitas riceboy
Minu S14 kaalub 1253 kg, koos minuga 1335 kg
Tühjalt on 55,7% raskusest esiteljel, koos minuga esiteljel 55,1% kaalust
Autol on rasked 17" tänavaveljed, 10-15l pentsu oli sees
muidu oli tühi...arvatavasti umbes 5kg kergem üks 16" ratas
Postitatud: 21.07.2005 17:18
Postitas Red
Meil hetkel olemas esimene ja vist viimane komplekt Eestis KOSEI K1 TS NEON racing.
R17 - 6.3 kg
aukud 5*114,3 ja 5*100...
Postitatud: 03.08.2005 23:38
Postitas riceboy
Veidike uut autopornograafiat
http://www.zone.ee/riceboy/uued/sx.html
Ütleme et on ka kõrgemaid autosid nähtud

Postitatud: 03.08.2005 23:57
Postitas Ragnar
väga kena näeb ta sul välja praegu

Postitatud: 04.08.2005 8:21
Postitas Audiophile
Krt
Vot selline tuuning on minu maitse, värvi osas, hmm, tee midagi matt-värviga, oleks väga unikaalne eesti mõttes. Samas sellele autole sobib ülihästi ka valge värv.
M
Postitatud: 04.08.2005 13:00
Postitas Siim
Ütleme et on ka kõrgemaid autosid nähtud
Mis vedrud alla läksid? Mõnusalt madal on, talvel saad igatahes lund lÜkkama hakkata.
Postitatud: 04.08.2005 16:37
Postitas eyeless
Postitatud: 06.08.2005 17:04
Postitas riceboy
Thänks VT eest!
"Vedrud" on Cusco Zero-2R - Ringraja suunitlusega coilid millega "saab ka tänaval sõita"
Inverted monotube disain! Tegurpidi keeratud amort ees nagu "päris rinkadel"
Reguleeritav auto kõrgus 0 kuni -70mm, vedru koormus (preload)...need siis omavahel sõltumatult...Amordi jäikus, ja esirataste kaldenurk
Postitatud: 06.08.2005 21:00
Postitas tahvka
kui väga suur saladus ei ole siis palju sellised coilid maksavad?
Postitatud: 09.08.2005 15:06
Postitas Taavi
Mis su velje laius on ja rehvimõõt? Kapotialusest ka kõrge resoga pilte on?
Postitatud: 09.08.2005 16:34
Postitas riceboy
255/40/17 taga 9.5" velg
235/45/17 ees +20 mm spacerid 8.5" velg
Velg ja rehv istuvad omavahel perfektselt!
Siin ka kogu spec üleval, samuti esilehel uuendasin...
http://carrating.ee/car.php?523
Kapotialusest paremaid pole kui esimeses postis, midagi pole seal
muutunud ka
Postitatud: 10.08.2005 9:23
Postitas Cypress Hill
riceboy kirjutas:Thänks VT eest!
"Vedrud" on Cusco Zero-2R - Ringraja suunitlusega coilid millega "saab ka tänaval sõita"
Inverted monotube disain! Tegurpidi keeratud amort ees nagu "päris rinkadel"
Reguleeritav auto kõrgus 0 kuni -70mm, vedru koormus (preload)...need siis omavahel sõltumatult...Amordi jäikus, ja esirataste kaldenurk
Omale kah sarnaseid vidinaid vaja, KELLEGA PEAKS ÜHENDUST VÕTTMA?
Postitatud: 29.08.2005 17:48
Postitas riceboy
Nii peab tõdema et asi on rajal suht pa*k...kui masin absoluutselt otse ei ole hakkab ka kolmandaga külge kiskuma...kui absoluutselt otse ei pidurda tõmbab jälle külje ette....kui lased enne kurvi teise sisse et käiguga pidurdada - jälle auto risti teepeal
Läheb käest ära nii äkiliselt et see on hirmus lausa
Esimesena lendab tagastabikas minema kas üldse...või tuleb originaal tagasi...Tundub et Cusco on siiski driftinguks seda mõelnud
Eesmärk siis muuta auto kergelt alajuhitavaks...praeguse hyper-ülejuhitava asemel...
Postitatud: 29.08.2005 18:06
Postitas Raceboy
Eem,stabikavarras on siiski auto kere kaldumise vastu kurvis. Üle- või alajuhitavuse põhjuseid tuleb otsida esimese asjana kokkujooksust ees ja taga.