Nissan 200SX S14 GT-RS "Surf323"

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Kas velje kaalu ka tead?
Minu teada on 5 zigeni kergeim odavama seeria velg FN01-RC

Pilt

Pro Racer kaalub 2lbs-i rohkem kui FN01-RC ehk siis 18 lbs. TQHQ kalkulaatori järgi = 8.164663 kg
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

Minu S14 kaalub 1253 kg, koos minuga 1335 kg

Tühjalt on 55,7% raskusest esiteljel, koos minuga esiteljel 55,1% kaalust

Autol on rasked 17" tänavaveljed, 10-15l pentsu oli sees

muidu oli tühi...arvatavasti umbes 5kg kergem üks 16" ratas
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Red
Postitusi: 196
Liitunud: 03.05.2005 12:29

Postitus Postitas Red »

Meil hetkel olemas esimene ja vist viimane komplekt Eestis KOSEI K1 TS NEON racing.

R17 - 6.3 kg
aukud 5*114,3 ja 5*100...
JS Power - Filmi 6, Tallinn
Performance & Tuning Car Parts
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

Veidike uut autopornograafiat :)

http://www.zone.ee/riceboy/uued/sx.html

Ütleme et on ka kõrgemaid autosid nähtud :-D

Pilt
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

väga kena näeb ta sul välja praegu 8)
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Krt

Vot selline tuuning on minu maitse, värvi osas, hmm, tee midagi matt-värviga, oleks väga unikaalne eesti mõttes. Samas sellele autole sobib ülihästi ka valge värv.

M
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Ütleme et on ka kõrgemaid autosid nähtud :-D
Mis vedrud alla läksid? Mõnusalt madal on, talvel saad igatahes lund lÜkkama hakkata.
302hp/464nm
Kasutaja avatar
eyeless
Postitusi: 13
Liitunud: 22.03.2005 14:30
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas eyeless »

Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

Thänks VT eest!

"Vedrud" on Cusco Zero-2R - Ringraja suunitlusega coilid millega "saab ka tänaval sõita"

Pilt

Inverted monotube disain! Tegurpidi keeratud amort ees nagu "päris rinkadel"

Reguleeritav auto kõrgus 0 kuni -70mm, vedru koormus (preload)...need siis omavahel sõltumatult...Amordi jäikus, ja esirataste kaldenurk
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
tahvka
Postitusi: 19
Liitunud: 01.03.2005 22:36

Postitus Postitas tahvka »

kui väga suur saladus ei ole siis palju sellised coilid maksavad?
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Mis su velje laius on ja rehvimõõt? Kapotialusest ka kõrge resoga pilte on?
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

255/40/17 taga 9.5" velg

235/45/17 ees +20 mm spacerid 8.5" velg

Velg ja rehv istuvad omavahel perfektselt!

Siin ka kogu spec üleval, samuti esilehel uuendasin...

http://carrating.ee/car.php?523

Kapotialusest paremaid pole kui esimeses postis, midagi pole seal
muutunud ka
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Kasutaja avatar
Cypress Hill
Postitusi: 73
Liitunud: 18.07.2005 22:44
Asukoht: Muraste

Postitus Postitas Cypress Hill »

riceboy kirjutas:Thänks VT eest!

"Vedrud" on Cusco Zero-2R - Ringraja suunitlusega coilid millega "saab ka tänaval sõita"

Pilt

Inverted monotube disain! Tegurpidi keeratud amort ees nagu "päris rinkadel"

Reguleeritav auto kõrgus 0 kuni -70mm, vedru koormus (preload)...need siis omavahel sõltumatult...Amordi jäikus, ja esirataste kaldenurk

Omale kah sarnaseid vidinaid vaja, KELLEGA PEAKS ÜHENDUST VÕTTMA?
CELICA TURBO 4WD
www.silberauto.ee
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

Nii peab tõdema et asi on rajal suht pa*k...kui masin absoluutselt otse ei ole hakkab ka kolmandaga külge kiskuma...kui absoluutselt otse ei pidurda tõmbab jälle külje ette....kui lased enne kurvi teise sisse et käiguga pidurdada - jälle auto risti teepeal

Läheb käest ära nii äkiliselt et see on hirmus lausa

Esimesena lendab tagastabikas minema kas üldse...või tuleb originaal tagasi...Tundub et Cusco on siiski driftinguks seda mõelnud :-D

Eesmärk siis muuta auto kergelt alajuhitavaks...praeguse hyper-ülejuhitava asemel...
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Eem,stabikavarras on siiski auto kere kaldumise vastu kurvis. Üle- või alajuhitavuse põhjuseid tuleb otsida esimese asjana kokkujooksust ees ja taga.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta