3. leht 4-st
Re: Evo9 jõudu juurde
Postitatud: 14.03.2011 1:51
Postitas enkei
ST Motors modib stock aju ka
Re: Evo9 jõudu juurde
Postitatud: 23.03.2011 17:29
Postitas wirx
Jupid jõudsid täna kohale ka USA-st, eelmine neljap pandi alles teele...hail Fedex!
Nüüd läheb Riivo juurde ehitusse ning Soome seadistamisele
http://wirx.ee/pildid/main.php/v/evo9/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Evo9 jõudu juurde
Postitatud: 23.03.2011 17:38
Postitas Mihkel
Mõõdad in-case USA töö üle ka? (vändakaelad, kepsud jne)
Elu on lihtsalt näidanud, et ka kallid jupid ei ole alati ideaalsed.
Kahju oleks vaadata, kui selline kena kraam hukka läheks.
Re: Evo9 jõudu juurde
Postitatud: 23.03.2011 17:58
Postitas wirx
Riivo lubas mõõta jah...head gasket ja õli pump on vividil kaasa panemata jäänud....kas Eestist ka kusagilt mõnda korralikumat plokikaane tihendit saada on?
Re: Evo9 jõudu juurde
Postitatud: 23.03.2011 20:33
Postitas KaroK
US-Parts tõi Cometicu kaanetihendi viimati.
Re: Evo9 jõudu juurde
Postitatud: 23.03.2011 21:46
Postitas wirx
thnx...vivid pani juba teele, oli ununenud neil, peaks esmas-teisip jõudma.
OT, miks see cometic nii hea on, kõik räägivad ainult sellest?
Re: Evo9 jõudu juurde
Postitatud: 23.03.2011 22:03
Postitas KaroK
Mis ta nüüd nii hea on.
Kelle metallitihendeid veel Eestis müüakse.
Kas neid on saada erineva paksuse ja silindriläbimõõduga ?
Re: Evo9 jõudu juurde
Postitatud: 23.03.2011 22:08
Postitas wirx
erineva paksusega leidsin küll usast evo9le 1.2-1.8
Re: Evo9 jõudu juurde
Postitatud: 24.03.2011 0:38
Postitas Jaan
Krt, kohe ilus on ikka vaadata kui raha on rääkinud!
Väga majesteetlik rauakuhi

Re: Evo9 jõudu juurde
Postitatud: 24.03.2011 11:50
Postitas wirx
detailide kaalud, kui originaalid küljest saab siis panen nende omad kõrvale:
kolb: 280g
kolvi sõrm: 110g
keps: 552g
sisselaske kolle 3400g
vänt: 16200g
turbo: 13300g
coilover ees: 5896g
coilover taga: 5050g
Re: Evo9 jõudu juurde
Postitatud: 19.04.2011 11:50
Postitas wirx
hetke seis selline, et kuna usakas saatis alguses vale vända ja unustas ploki tihendi kaasa panemata on ta nüüdseks 3x saatnud asju lisaks(täna sain just tugevamad klapivedrud ka kätte) siis neljapäevaks peaks mootor koos olema, aga düno aja sai soome alles 1 kuu pärast

(esimene aeg oli see esmasp) kas keegi oskab kusagilt kiiremini mõnda pädevat selli soovitada, plaan alguses panna safe seadega, et saaks sissesõidu korralikult ära teha

Re: Evo9 jõudu juurde
Postitatud: 19.04.2011 11:56
Postitas Kummitus
Kas VKM Motors i mehed ei saa aidata ?
Re: Evo9 jõudu juurde
Postitatud: 19.04.2011 12:59
Postitas Reimo
Ole õnnelik, et kuu ajaga said. Harrinen-is esimene vaba aeg sügisel.
Re: Evo9 jõudu juurde
Postitatud: 27.04.2011 17:36
Postitas wirx
Vanad jupid läksid ka müüki
http://www.evonet.ee/forum/viewtopic.php?t=627" onclick="window.open(this.href);return false;
Homme läheb Sämi juurde safe seade seadistamisele ja 18ndal Soome
Re: Evo9 jõudu juurde
Postitatud: 28.04.2011 21:59
Postitas wirx
Ja käima ta läkski suht esimesest pöördest
http://www.youtube.com/watch?v=Trka6EIwmh4" onclick="window.open(this.href);return false;
Nüüd tuleb 18ndat ootama hakata, et saaks õigesse seadess Soomes. Hetkel, kui üle 4000rpm ei sõitnud tundus madalalt palju paremini võttev, eks peale seadistamist ole ka ülevalt "natukene" parem hammustaja
tuuning 2.3L vs stock 2.0L detailide kaalud
kolb+keps 942g vs stock 1160g
sisselaske kolle 3400g vs stock 3524g
turbo: 13300g vs stock 9950g
coilover ees: 5896g vs stock amort+vedru+amordi pesa 9036g
coilover taga: 5050g vs stock amort+vedru 4294g
vedrustus on pehmemais asendis umbes sama, mis originaalil kohati tundub isegi pehmem