3. leht 3-st

Re: Mazda 6 MPS -Marko-

Postitatud: 01.03.2011 12:42
Postitas S4BiT
Pea hakkab valutama kui vaadata, mis kõik tegema peab, et sellist autot natukene kiiremaks saada :-D

Re: Mazda 6 MPS -Marko-

Postitatud: 01.03.2011 22:06
Postitas IvarR
S4BiT kirjutas:Pea hakkab valutama kui vaadata, mis kõik tegema peab, et sellist autot natukene kiiremaks saada :-D
See on see teistest erinemise vajadus.

Mõtle kui lihtne oleks kui oleks ainult S13 200sx-id ja audi 2.2tq-d . Kuis siis kõik oleks ühtemoodi ja ehitaks kõik autod sama võimsaks eestis :D (mitte et mul midagi nende vastu oleks aga lihtsalt üle mõistuse palju neid minu arvates)

IvarR

Re: Mazda 6 MPS -Marko-

Postitatud: 01.03.2011 23:21
Postitas Ice
Ja see on nii sellepärast, et eestlane on rott, mis sunnib teda olema keskmisest nutikam. Ikka on mõistlik võtta ju "best bang for the buck..."
Ning audi ja nissan olid/on selleks ju suurepärased. Esimese tuunimiseks piisas kunagi kuuskantvõtmest eksole.
Siiani olen ma arvamusel, et kui võtta praeguse soetusmaksumuse järgi meie kliimasse sobiv auto, mis oleks ühtlasi juba originaalis ka kiire siis audi s2 kupeele vastast ei eksisteeri, punkt.

Kuna tuli räige offtopic, siis silumiseks ütlen Markole, et "paksu rahakotti" :D

Re: Mazda 6 MPS -Marko-

Postitatud: 02.03.2011 0:09
Postitas Marko
Ei ole see asi nii hull midagi. Hetkel veel on MPS`ide aju seadistamine puudulik, sellega tegeletakse ja mingi hetk kevade poole peaks saama juba ise Kostiveres möllata ja asja väga heaks nokitseda.

1 ehitamise mõte on omandada kogemusi ja ehitamise nauding. Mina ei suuda näpp ninas selliseid masinaid vaadata :) endal on eriliselt hea tunne kui oled midagi head korda saatnud ja klient on äärmiselt rahul. Selle pilli ehitamine ei käinud minu rahakoti pealt, olid minupoolsed sponsorlused kuid tulemus ja töö oli seda väärt!!!

Ma pole enne väitnud, et MPS on aeglane kuid nüüd on lausa rõõm sellega liigelda... enne pole mõtet dünos madistada kui USA kontakt on live-seadistamise võimaluse külge pookinud.

Ma pole enne seletanud miks valiti just MPS6 - inimesel oli soov saada garantiiline sõiduk (2a kasutatud), 4wd, kiirem kui keskmine liikur ja mida saaks tulevikus veelgi kiiremaks, mugav, stiilne, odavate ülalpidamiskuludega ja mida terve linn juba täis ei oleks. Uskuge või mitte kuid pean nõustuma, igati hea valik!

Re: Mazda 6 MPS -Marko-

Postitatud: 02.03.2011 11:20
Postitas S4BiT
Poleks uskund, et mu lause niipalju elevust tekitab :) . Enivei, kõik on õige, ma olen samuti sellega nõus, et mida rohkem erinevaid "tuuning" pille, seda ägedam. Võibolla ma mõtlesin lihtsalt üle, võrdlesin peas näiteks oma RS-iga, mida vist ei oleks tohtinud teha (ses mõttes, et kivi vahele ja auto on palju üle keskmise kiirem), aga lugu on ju selles, et asi on juba tehasepoolt niiõelda "tuunitud" kõvasti. Nüüd juttu lugedes hakkas üks asi veel kripeldama, et niipalju kui pilsneriga koguaeg suhelnud ja tema auto käekäigust natukene ka teades, ei saaks ma kuidagi väita, et see auto on odavate ülalpidamiskuludega :shock: ( ma ei räägi ainult juppide kirvest hinnast, vaid sellest, et tema auto küljest on ikka kõvasti "tükke ära pudenenud", kuigi auto väljalaske aasta ja läbisõit peaks näitama hoopis muud).

Re: Mazda 6 MPS -Marko-

Postitatud: 02.03.2011 12:13
Postitas Mihkel
Ilmselt ei ole sa Subarut omanud :lol:

Kuna Marko omab veel vähem sõitnud Subarut, kui Pilsneri MPS, siis tal on võrdlus ilmselt sealt võetud. :)
Audi on tehnika kestvusvaru osas nagu issanda õnnistus.

Re: Mazda 6 MPS -Marko-

Postitatud: 02.03.2011 13:19
Postitas ahto42
Mihkel kirjutas:Ilmselt ei ole sa Subarut omanud :lol:
Olen ka seda kuulnud ühe tuntud tuuningettevõttest inimese suust kolme täheliste lühendiga subarute kohta, et ainuke asi, mis vastu peab on kere. Evo pidavat vastupidavam olema.

Sorry for offtopic

Re: Mazda 6 MPS -Marko-

Postitatud: 02.03.2011 13:34
Postitas Mihkel
ahto42 kirjutas:
Mihkel kirjutas:Ilmselt ei ole sa Subarut omanud :lol:
Olen ka seda kuulnud ühe tuntud tuuningettevõttest inimese suust kolme täheliste lühendiga subarute kohta, et ainuke asi, mis vastu peab on kere. Evo pidavat vastupidavam olema.

Sorry for offtopic
Kere? NALJA TEED VÕI? :lol:

Jaapani autol ainuke kestev asi on tehnika ning KIIRE Subaru puhul ei ole ka seda eelist.
Ma tean, et stock (ka PPP) Subarute omanikud põletavad mu pilti prügikasti kohal praegu aga paraku ilma omakasu silmas pidamata on minu suhtumine asjasse just selline.
Näiteks Audi pidamine on kohati kallis tema remondi raskuse tõttu (iga liigutus terve nina algosadeks, enne kui üldse kuhugi ligi saad) ning
loomulikult ka lisavarustuse tõttu, mida enamus Jaapani autod ei võtagi kunagi kasutusele aga performance puhul on kestvust siiski eeskujulik.
Jätame täiesti stock autod siit võrdlustest välja, see külvab vähem õli tulle.

Re: Mazda 6 MPS -Marko-

Postitatud: 04.10.2011 22:38
Postitas Marko
Jõust jäi puudu ning originaal turbo pole kauakestev siis väheke uuendusi... Comp-turbo valikust just sellepärast, et Subaru peal näitas väga häid tulemusi :)
wg otsa teeb siis valmis kui kolle keevitatud

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Mazda 6 MPS -Marko-

Postitatud: 06.10.2011 10:15
Postitas Ragnar
Flantsist flantsini ehk torude pikkus tulemüürini tundub jube pikk. Mahub see vile sinna ikka ära ilusti ?

Re: Mazda 6 MPS -Marko-

Postitatud: 30.10.2011 23:30
Postitas Marko
Meeletud ajad kuluvad jooniste tegemisest kuni vesilõikuses valminud detailini

Pilt

Pilt

Pilt