BIKE:honda cbr 600f 1990a.+turbo -juss-
kas sa mitte segast ei panejuss kirjutas:Kui mootoril on rohkem jõudu siis tõstab tsikkel esiratta lihtsalt üles aga kui jõudu vähe siis kerib lihtsalt ratast ringi

kui vähe jõudu siis ei juhtu midagi... ei käi ratas ringi ega rebi nokka. kui ratas käib ringi siis on kehv pidamine (rehv jama või kaalujaotus paigast ära)
kordame siis veel:
vähe jõudu - osta võimsam ratas, 600cc kawa rebib küll ja küll. kui raha napib vaata Honda CBR900RR sellel kaal suht ok ja jõudu sitaks.
jõudu palju - mida sa siis veel seda turbot aretad

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
misasjad eestikeeles need bore ja stroke on? kuda siis põlemiskambri ruumala mõõta saab? mis see valem siis on?panter kirjutas:kas valem ise on olemas?
bore ja stroke on teada? põlemiskambri ruumala on teada?
miks te ei taha inimest aidata vaid püüate kõigest jõust tõestada talle, et ta midagi ei tea ja et ta tööl pole mõtet jne jne. aidake parem asi valmis teha ja kui saabki valmis siis on tore ja kui laiali lendab siis te olete juba mitu korda hoiatanud.
audi 200
miks te ei taha inimest aidata vaid püüate kõigest jõust tõestada talle, et ta midagi ei tea ja et ta tööl pole mõtet jne jne. aidake parem asi valmis teha ja kui saabki valmis siis on tore ja kui laiali lendab siis te olete juba mitu korda hoiatanud.[/quote]
kas sa nagu pole aru saanud, et asi lendab tavaliselt laiali suurtel pööretel kus väänded reeglina suuremad kui 1/2 käik. kujuta ette kui vaene vend istub seal ratta seljas... kiirused ei ole suuremad kui 100km/h alati on hetki kui lased ratta nii peeneks kui annab ja siis tavaliselt need jamad välja tulevadki.
ma pakun et keegi ei taha oma südamele inimese surma
teha kannatab igasugu projekte kuid bike on see mis vajab kindlasti palju raha et seda turbostada nii et asi kestaks. mina olen arusaanud, et omanikul pole vastavaid teadmisi ega kogemusi vaid on kuulnud/näinud kuidas keegi on teinud/lasknud teha sellise asjanduse valmis ja raha tundub ka et napib... milleks sellist asja siis ette võtta, niisama jutumehi on palju
kas sa nagu pole aru saanud, et asi lendab tavaliselt laiali suurtel pööretel kus väänded reeglina suuremad kui 1/2 käik. kujuta ette kui vaene vend istub seal ratta seljas... kiirused ei ole suuremad kui 100km/h alati on hetki kui lased ratta nii peeneks kui annab ja siis tavaliselt need jamad välja tulevadki.
ma pakun et keegi ei taha oma südamele inimese surma

teha kannatab igasugu projekte kuid bike on see mis vajab kindlasti palju raha et seda turbostada nii et asi kestaks. mina olen arusaanud, et omanikul pole vastavaid teadmisi ega kogemusi vaid on kuulnud/näinud kuidas keegi on teinud/lasknud teha sellise asjanduse valmis ja raha tundub ka et napib... milleks sellist asja siis ette võtta, niisama jutumehi on palju

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
bore on silindri diameeter ja stroke on kolvi käik...miks ma seda ei andnud oli see, et sa ise uuriks midagi. Sa tahad teha teadmatta neid asju mida kindlasti võiks! Kui harid ennats selles vallas veiid siis palun tee ära 
surveastmest on siin varem juttu olnud. Se oli selle kambri kui kolb on all ja selle kambri kui kolb on yleval suhe. Soovitan sullgi maximum boosti läbi lugeda..kui ei ole siis anna teada ja too ük stoorik ning teen sulle plaadi sellest

surveastmest on siin varem juttu olnud. Se oli selle kambri kui kolb on all ja selle kambri kui kolb on yleval suhe. Soovitan sullgi maximum boosti läbi lugeda..kui ei ole siis anna teada ja too ük stoorik ning teen sulle plaadi sellest
-
- Postitusi: 1
- Liitunud: 16.01.2006 19:48
Sikkel
Lugesin postitused läbi ja ma ainult ütleks, et siin räägiti väga palju autojuttu kui nii väga sikli oma !!
Et miks panna siklile turbot väga lihtne, et saada paremat kiirendust võimsamat mootori jne. Kes on sikliga sõitnud teab väga hästi, et sikliga 200km/h ei ole võrreldav auto 200 km/h. Autos tundub kiirus palju suurem !
Nii, et soovitan pöördu sikli küsimustega Biker.ee poole seal on selle kohta piisavalt juttu !!
See teema on väga vana aga ikkagi ka tulevastele põlvedele kes otsivad siklite kohta infi, et biker.ee on see õige koht kust sikli ehitamise putitamise kohta saab infi saada!
Et miks panna siklile turbot väga lihtne, et saada paremat kiirendust võimsamat mootori jne. Kes on sikliga sõitnud teab väga hästi, et sikliga 200km/h ei ole võrreldav auto 200 km/h. Autos tundub kiirus palju suurem !
Nii, et soovitan pöördu sikli küsimustega Biker.ee poole seal on selle kohta piisavalt juttu !!
See teema on väga vana aga ikkagi ka tulevastele põlvedele kes otsivad siklite kohta infi, et biker.ee on see õige koht kust sikli ehitamise putitamise kohta saab infi saada!
No Fear. The life starts when you hit 250km/h ;I
mnjah. minu seisukoht on üldiselt selline, et alla 150hj ja 1000cc ratast pole mingit mõtet turbotama hakata.
Üldse pole mõtet turbotada, kui soov on sõita kuni 100 km/h, selle kiirusega saab ka mõni väledam mopeed hakkama. Kiirendusest ei ole ju ka mõtet rääkida, kuna sellise lõppkiirusega veerandmiili sõitma ei lähe :D
Osta võimsam ratas ja pane kiiruse piiraja peale, saad odavamalt hakkama. Ja asi kestab.
Turbo ehitamise puhul võiks kokku panna mingi eelarve ja siis arvestada + 500% kuludega, juhuks kui midagi lendab mootoris. Ja sinu teadmiste puhul kindlasti lendab.
Üldse pole mõtet turbotada, kui soov on sõita kuni 100 km/h, selle kiirusega saab ka mõni väledam mopeed hakkama. Kiirendusest ei ole ju ka mõtet rääkida, kuna sellise lõppkiirusega veerandmiili sõitma ei lähe :D
Osta võimsam ratas ja pane kiiruse piiraja peale, saad odavamalt hakkama. Ja asi kestab.
Turbo ehitamise puhul võiks kokku panna mingi eelarve ja siis arvestada + 500% kuludega, juhuks kui midagi lendab mootoris. Ja sinu teadmiste puhul kindlasti lendab.
Some rules can be bent. The others can be broken.
ratta sain kätte muideks XXXXXkr Ja praegused arvutused näitavad ,et ma saan turb peale u. 10000kr kes otsib see leiab iga hinnaga juppe.piiks kirjutas:mnjah. minu seisukoht on üldiselt selline, et alla 150hj ja 1000cc ratast pole mingit mõtet turbotama hakata.
Üldse pole mõtet turbotada, kui soov on sõita kuni 100 km/h, selle kiirusega saab ka mõni väledam mopeed hakkama. Kiirendusest ei ole ju ka mõtet rääkida, kuna sellise lõppkiirusega veerandmiili sõitma ei lähe :D
Osta võimsam ratas ja pane kiiruse piiraja peale, saad odavamalt hakkama. Ja asi kestab.
Turbo ehitamise puhul võiks kokku panna mingi eelarve ja siis arvestada + 500% kuludega, juhuks kui midagi lendab mootoris. Ja sinu teadmiste puhul kindlasti lendab.
Ainuke mure on veel kust saada klapisääre tihendeid nood rõiped on üle mõistuse kallid.Vaja naid selle,et ratas on väljas seisnud 4-5a ja tihendi lasevad läbi aga mootor sõitnud 18000km seest nagu uus

Klapi vars 5,0mm ja juht puks 8.0mm

Viimati muutis juss, 21.09.2011 14:02, muudetud 1 kord kokku.