bmw m62tub44 turbotamine.

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Shadowray
Postitusi: 11
Liitunud: 08.03.2010 13:00
Asukoht: Tartu

Re: bmw m62tub44 turbotamine.

Postitus Postitas Shadowray »

see odavus ei tundu väga tulevat - kõigepealt supercharger siis pihustid ja kütuse pump + kolvid kepsud saaled cooler torustik - mafi ja lambda peab kuidagi tööle saama mapide tegemine häälestus tihendid ka kõik ja kaane poldid jne jne - ikka päris mõnuga vist läheb pappi ma pakun - oma arvutuste ringis mingi sotakas + tuleb ikka ära
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: bmw m62tub44 turbotamine.

Postitus Postitas Maik »

seda peaksid sa ju ka turbo puhul tegema. Lisaks kolle+wastegate mis maksavad kõik vähemalt 10+k rohkem,kui preagu läheb.

Kas stock mootoriga see sinu soovitud hp ära ei tule? Forged mootoriga suht muretu saada muidugi 600hp rattast jällegi...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Shadowray
Postitusi: 11
Liitunud: 08.03.2010 13:00
Asukoht: Tartu

Re: bmw m62tub44 turbotamine.

Postitus Postitas Shadowray »

ma kardan, et ta jääks väga piiri peale. pean tugevusõpetuse töö tegema selle kohase. leidsin isegi õppejõu, kes seda mulle õpetada oskab. täiesti kasulik asi minu meelest :D nii palju olen ma kolbide kohta uurinud, et need on alusil kolvid, mis tegelikkuses võib hea olla, kui ma saaksin nende samade kolbide päid vähemaks freesida ning termo coatingu peale lasta. siis võibolla et toimiks. teine võimalus on võtta endale diisli kolvid, mis on sepistatud ja õige bore size-iga ja teha sama coating + frees, et surve õigeks saada. siis mis kepsust saab ksd too peaks vastu?
Veuks
Postitusi: 100
Liitunud: 29.04.2006 19:53
Asukoht: Tartu

Re: bmw m62tub44 turbotamine.

Postitus Postitas Veuks »

Kasutaja HP ju t6estanud et BMW keps 140mm kestab 100hp kepsu kohta.Ei tea 4,4 mootori kepsu pikkust.Aga peaksid olema bmw nad 5mm tagant.
Vasta