3. leht 31-st
Postitatud: 03.07.2010 22:05
Postitas jeff01

Originaalklaasid mõneks ajaks nurka tõstetud ja polykarbonaadiga asendatud. ligi 50kg kergemad rattad alla keeratud ja usun, et juhitavus koos nendega sest põrnika rullid keerasin e34lja alla ja tollel juhitavus null...

Kasti saab paar uut tihendit ja uue õli, uued uretaanpadjad. Mootoril saab kolded teibitud ja mõned lekked likvideeritud....ehk on paari nädala pärast hääli kuulda

Postitatud: 26.07.2010 15:26
Postitas jeff01
Kuna 1 õhtu oli paar tundi aega tõstsin mootori peale....või noh lükkasin kasti otsa ja kruvisin mõned pudinad külge.
Selle nädala jooksul vast panen ülejäänud vajaliku külge et ära proovida kas sidur töötab ja kas saab 2 nädala pärast autoklubi dragile või ei.
Postitatud: 01.08.2010 16:08
Postitas jeff01

Mõned asjad veel teha
turvavöö paigaldada
iste kinnitada
õhu võtt mootorile ja turbole
pidureid veel timmida
boosti kell ühendada sest wg on pmt kinnises asendis
"klaasid" tihendada ja kinnitada
tagaotsa ajutised kinnitused valmistada
Karterituulutusele filter tekitada
Reedel raadile "tjuunima" jõuda
ehk veel midagi aga hetkel ei meenu
launch controlli vist ei viitsi selleks korraks punnitada
Postitatud: 03.08.2010 20:28
Postitas jeff01
Kast laiali FA FA
Vähemalt parim aeg ja jõuab miskit välja mõelda veel enne laupäeva.
Kasti maha saamiseks tuli esmalt mootor eemaldada (15 minutit)
Siis pidurid (Tänu käsipiduri trossidele 15 minutit)
Ja siis kast ise (tänu pooltelgedele 30 minutit)
Peaks tulevikule mõeldes tegema ühe laiema teljevahe ja rööpega tungraua millel otsataldriku asemel mootori alumisele osale vastav plaat oleks...roklat ja puuklotse ei jõua ju igalepoole kaasa tirida.
Postitatud: 04.08.2010 9:18
Postitas dexter
Palju arvutuslikult jõudu oli kui kast läks ja mis täpsemalt kastiga juhtus?
Postitatud: 04.08.2010 19:50
Postitas jeff01
ei oska arvutada palju seda jõudu võiks olla....minekut oli boosti ajal rohkem kui mu 3,5L e30nel aga see ei tähenda, et põrnikas kiirem oleks ja kindlasti ei tähenda see seda et põrnikal samapalju NMi võiks olla.
Kastis purunes 3/4 käigu kahvel.
Seni olen leidnud 2 poolikut kasti ja seega on mul 3 erinevat ja mittekomplektset kasti ja 1 päev kogemusi käigukastide lappamisega
Ehk homme komplekteerin neist midagi siiski kokku sest laupäeval tahaks ikka sõita.
Täna sai õhu torusid ja BOV ostetud.

Postitatud: 06.08.2010 18:45
Postitas jeff01
Homme stardis käikudega 2/3/4/R Rohkem kahjuks välja ei pigistanud kuna õiget kahvlit pole kusagilt võtta

Postitatud: 06.08.2010 23:22
Postitas tann15
Teisega kohalt ära minemine ei ole just lihtne tegevus

Postitatud: 07.08.2010 1:40
Postitas Astrona
tann15 kirjutas:Teisega kohalt ära minemine ei ole just lihtne tegevus

Mõtekas oleks siis mingid libedamad rehvid panna, muidu võib sidurile hakata, kui sul just selline aeglane 70-80kmh täipööretel 2. käik pole. (Mul aegalse diffriga 1. käik 65 ja kiirega oleks 70 piirajas ja võiks pikemad olla).
Postitatud: 07.08.2010 6:36
Postitas jeff01
Astrona kirjutas:tann15 kirjutas:Teisega kohalt ära minemine ei ole just lihtne tegevus

Mõtekas oleks siis mingid libedamad rehvid panna, muidu võib sidurile hakata, kui sul just selline aeglane 70-80kmh täipööretel 2. käik pole. (Mul aegalse diffriga 1. käik 65 ja kiirega oleks 70 piirajas ja võiks pikemad olla).
Kuna 17" rinkaslikk on juba all siis esmalt proovin siiski sellega sest võib juhtuda et vastasel juhul jääb neljadaga ülekandest veidi puudu ja RPM on enne finišit liiga kõrge. Kui see siiski nii ei ole siis proovin madalamaid ja vähem pidavaid rattaid jah. Esimese käigu lõpp oli vast kuni 30km/h ja teise jõpp kuni 60 nii, et ei tohiks võimatu olla....igatahes on tihtilugu põrnikatega see häda et kohalt hüppavad väga hästi kuid 60 feeti aeg on ikka 2s sest selle aja sees on tehtud juba ka käiguvahetusi
Kuna midagi kaotada pole kasti osas siis tõenäoliselt saab asjale üsna jõuliselt läheneda
Nüüd aga Garaazi sest üsna palju on veel teha.
Postitatud: 08.08.2010 19:04
Postitas jeff01
Väga väsitav ja niigi puudulikke kilosid vähendav nädalavahetus seljataga.
2 päeva erinevate probleemide käes vaevlemist ja rõhu taga otsimist. Kuna mitte midagi peale bovi paigalduse justkui ei teinud ja 0,5-0,5 bari rõhku oli puudu siis kahtlustasime esmajärjekorras BOVi....sai sinna 18mm padrun sisse keeratud ja tema avanemine välistatud. Ei miskit....rõhku andis 1 barinigi venitada. Järgmiseks sulgesime WG mehhaaniliselt ja ikka ei midagi. Nüüd kodus võtsin turbo otsast toru maha ja asi selge. See turbo on selleks korraks jahe. Külm pool on korpuses käinud. Selle süüks panen ka tänased ebaõnnestunud stardid kus mootoril polnud jõudu sest eile sai 0,2 bari boostiga stardistud ja jõudis teise käiguga minema astuda küll täna aga enam mitte.
huvitav lugu oli sellega, et sõitsin eile 15,2 aja 145km/h lõppkiirusega ja täna sõitsin pmt sama aja 160km/h lõppkiirusega. Kahjuks oli selle start aga kohutav ja aeg tuli kehv (2,56s 60f vs muidu stabiiselt 2,1)
Parimaks ajaks jäigi 14,9 kuigi boosti oli alla ühe bari ja auto plödises millegi pärast kohutavalt....minekut polnud üldse.
Postitatud: 08.08.2010 19:26
Postitas Raceboy
Sellest järeldades võiks järgmise turboga sekundi väiksemat ET-d

Postitatud: 08.08.2010 19:44
Postitas jeff01
APPI! ma ei saa enam üldse aru mis toimub. Tegin varahommikul 4 sõitu logides ja kõigis sõitudes on boost käinud üle 1,5 bari (Mapi näit 252 ja rohkem ta ei näitagi) Samas, kui kell ei näidanud kordagi üle 1 bari ja meie ajasime rõhku taga

Aga samas polnud liikumine absoluutselt see mis ta mul varem tegi sest boosti tulles sliki ringi tõmbamisest oli asi ju väga kaugel.
Peab Laadimise korda tegema, arvan et päeva jooksul 2-3V muutuv akupinge on väga suur tegur igasuguste jamade juures.
Turbo osas häirib mind 1 imelik nähe....kas see on tavaline, et turbol kulub külma poole tiivik otsast ära? st et mitte korpuse vastu käiv osa vaid nö ots? Kui see on normaalne siis on hästi, kui see pole normaalne siis saigi ehk tõeks 2 päeva jooksul kümneid kordi kõlanud nali ja keegi viskas miskit mu õhuvõtu torusse sisse.
Postitatud: 10.08.2010 20:05
Postitas jeff01
Nüüd on siis selge.
viimastes sõitudes kadus mineks seetõttu, et pihustite juhtme imes mootori jahutus turbiini sisse ja kulutas isolatsiooni maha....kaitse purunes ja alles jäi 2 silindrit.
Kontrollisin, et turborõhu kell salongis näitab siiski õigust ja auto ei pidanudki 1bari boostiga paremini liikuma kui ta liikus. Turbole on tekkinud nimelt pikilõtk ja vahepeal läheb võll kuuma poole suunas ja rõhku enam pole....kui näpuga tagasi vastu külma poole korpust tõmmata ja siis käivitada siis puhub endiselt üle 1,5
Parim aeg 14,9 60 feet selles sõidus kohutavad 2,56 kuna olin gaasiga liiga leebe ja teisega start tappis mootori ära lõppkiirus 155km/h
parim 60 feeti tuli stabiilselt 2,1 kui gaas põhjas 0,2 bari boostiga startida
parim lõppkiirus oli siis kui peale kehvat starti boostkell korraks 1,2le viskas ja tulemuseks 160km/h
Kõik räägib nagu selles suunas, et aeg ei peaks mitte kümnendikke vaid enam kui sekund parem olema kui kõik õnnestuks.
Järgmiseks aastaks vaja sebida kusagilt esimene käik ja pikem neljas või kõrgemad dragi rehvid ja saab ehk ka põrnikale omaseid 1,6-1,8s kanti jäävaid starte näha.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 03.09.2010 20:29
Postitas jeff01
Kuna vanasse turbosse lendas või visati midagi sisse siis oli tarvis hankida uus....odavalt ofcoors nagu see auto üldse

800.- eest mis on 40% kallim kui eelmine turbo

sai muretsetud bmw 2,4 diisli turbo.....puhtalt selle järgi, et 2,5se pisikest junni olin näinud ja arvasin et 2,4sel umbes sama väike ehk siis minu mootorile paras vile mille varakult käima saaks. Kui turbo kohale jõudis oli hämming suur sest see oli 2x suurem kui arvasin teda olevat.....Tekkis hirm, et stockis 4500RPM redline teda vaakumist välja ei toogi 1600sel mootoril
Seepärast saigi ta pornolt installitud kuna pidev kahtlus oli tema mitte sobimises....isegi kolde flants ei istu aga loodan et pole väga hullu sest kolde auk on vähemalt väiksem kui turbo enda oma....
Eile oli aga proovisõidu päev ja suur oli mu imestus, et enne kui 2 käik otsa sai virutas boosti väga äkki 1,5le barile.....kusjuures boostcontrollerist keerasin veel veidi mahagi (Eelmine turbo suutis kinnise wg-ga puhuda teise lõpuks vaid 1,2 ja 1,5 nägin alles kolmandaga.) Esimeselt teisele vahetades jäi isegi miskit veel üles vähemalt salongis kostuva vile põhjal kukub suurem turbo käiguvahetustel vähem ära. Eks õiged tuleristsed tulevad 18nendal raadil aga testisõit oli paljulubav. Nüüd on mul ka esimene käik, vähemalt pool bari rohkem boosti ja 2 pütti käivad ehk paremini kui ventilaatorisse lennanud pihustijuhtmetega eelmisel korral käisid.
Ei teibi all ei ole ise keevitatud koda nagu mossel oli
