Kes lõikab veovõlli nuuti

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

Esiveoline on teine teema. Need ei leia sellist pidamist, et võlle koormata. Ma võin kihla vedada, et kui sellised võllid taha panna ja leida endale selline normaalne 1.8 60ft aeg siis nad vastu ei pea.

Kõik oleks loogiline kui oleks tugevaid veovõlle võtta nii lühikesi. S13 on suht laia difriga ja suht kitsa rööpega. Ja niigi neid võlle pean lühendama umbes 20cm (ei ole mõlemad pooled tehtud). Pealegi oli kõige lihtsam sinna Nissani rumm ja laagri combo panna. Ise lootsin ka et saab vaheflansiga hakkama. Kardaanile juba läheb 5cm vaheflans. Kardaan ise kõigest 70cm kogupikkus. Outo on mõõtmetel väga väike. Kõrgus ka teisel kõigest 120cm.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Aga Nissanil on ju omal ka LSD`sid jalaga segada. Miks BMW differ üldse? Nissani oma ei pea rajal vastu?
Ei lahenda küll probleemi ja pole teemasse vb sobiv, aga lihtsalt huvitab, miks teise margi juppe kasutada?
(ma mõtlesin, et ma olen ainuke, kes erinevaid marke omavahel kombineerib)
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

Nissanil on LSD sid aga need on Eestis väga haruldased. Üks neist asub auto platsil ja on all Z31-l. No offence aga visco LSD ei pea mina LSD-ks. Ketasplokk on ainuke mis töötab ka. Pealegi BMW plokke on kohapeal jalaga segada ja ülekandeid saan valida mida tahan. That's why
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Jõuvanker »

Janimet OÜ ja Kirsi Jaan. Kavorist Jaanuselt võib uurida. Töötlemisega aitab TTÜ vabalt.
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas citizen »

Võtaks ka natuke sõna pooltelgede keevitamise kohta.
Enda autol sai pooltelgi 20mm lühemaks tehtud, täpne hülss peale treitud ning kinni keevitatud. Tehas lubab samale mootorile võimu 155kw ja 270nm, võimalik, et megasquirt, vabam sisselase ja torukolled tõstavad seda tulemust veidike veelgi, kuid siiamaani toimivad. Esimesena andis hoopis kardaan järgi: http://www.calibraklubi.ee/pilt/view_ph ... 07_800x600. 60ft ajad kuskil 2seki kanti. Lisaks veel lsd ja on/off sidur.
Kindlasti on uute tegemine parem, kuid mitte ainus toimiv lahendus eriti veel kui kiiresti vaja on :)
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

Nii kaua kui pidamist pole ei ole vahet kas seal on 400hj või 200hj. Samas erandid kinnitavad reeglit. Aga on asju mida ei tohiks teha. Sama nagu hooratta treimisega. On inimesi kes räägivad, et nii saab ja väga hea aga mingi asi on laus lollus. Pealegi kui tegu on pöörleva detailiga. Keevitatud asjadega meestele tuleks ohu kolmnurk peale panna, teaks potensiaalsete lendavate juppide eest varakult varjuda :-D
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

Mina otsisin endale EMPI kataloomade abiga pooltelgi.
Neil on:
Pooltelgede kataloom(pdf) -- saab cross-referenceda
pooltelje otsade kataloom(pdf) -- lõpus ka pildid, nuudid ja flantside diameetrid.
netis on veel 1 pooltelgede kataloom koos piltidega ja seal piltidel on ka pikkused kokkusurutud asendis.

Kui nendes natukene kaevata, saad kindlasti midagi lähedast kokku kompunnida. otsade kataloomas on nii rummu nuudid kui ka shafti nuudid.

Minul on natukene "mõõdust väljas" teema, ehk 40mm diameeter ja 33/31 nuuti :)
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Vasta