3. leht 6-st

Postitatud: 09.12.2009 12:06
Postitas Riisirakett
ejay kirjutas:ega tegu juhuslikult ühe oranzi autoga pole?
Juhtumisi on küll.

Postitatud: 09.12.2009 12:11
Postitas Astrona
Riisirakett kirjutas:
ejay kirjutas:ega tegu juhuslikult ühe oranzi autoga pole?
Juhtumisi on küll.
Ei noh, miks sa kohe ei ölenud, nüüd on asi selge.
Arne'l kah Oranz nissan, ja vat mis juhtus - turbo lendas. Turbodele ei meeldi oranzid autod, arvatavasti oranzi valguse lainepikkus läheb turbo pöörlemissagedusega resonantsi...

Postitatud: 09.12.2009 12:14
Postitas Riisirakett
murjam kirjutas:Tundub, et see üks kolmiku haru, kus mingi tundmatu klapp otsas, on pimedaks tehtud (mingi polt sisse visatud, pildilt näha), võid selle kolmiku sealt üldse eemaldada.
Sai siis see tundmatu klapp ära võetud ja ben.rõhu reg. vaakum SL kolle tagant võetud.aga nüüd tundub,et tossab nagu nats rohkem.selline siilike udus,kui natuke raskemalt vajutada.

Postitatud: 09.12.2009 12:15
Postitas Riisirakett
Astrona kirjutas:
Riisirakett kirjutas:
ejay kirjutas:ega tegu juhuslikult ühe oranzi autoga pole?
Juhtumisi on küll.
Ei noh, miks sa kohe ei ölenud, nüüd on asi selge.
Arne'l kah Oranz nissan, ja vat mis juhtus - turbo lendas. Turbodele ei meeldi oranzid autod, arvatavasti oranzi valguse lainepikkus läheb turbo pöörlemissagedusega resonantsi...
:-D aga tegelikult ei ole üldse naljakas.

Postitatud: 09.12.2009 12:35
Postitas Astrona
Riisirakett kirjutas:
murjam kirjutas:Tundub, et see üks kolmiku haru, kus mingi tundmatu klapp otsas, on pimedaks tehtud (mingi polt sisse visatud, pildilt näha), võid selle kolmiku sealt üldse eemaldada.
Sai siis see tundmatu klapp ära võetud ja ben.rõhu reg. vaakum SL kolle tagant võetud.aga nüüd tundub,et tossab nagu nats rohkem.selline siilike udus,kui natuke raskemalt vajutada.
Kle sul masin seisnud, võibolla ka ilma akuta, ta peaks mingi tunnike ikka õppima.
Puhu-ime läbi see SL ots kuhu benarõhu panid. Kui tühikäigul rikas, siis võib olla, et panid valesti ja regulaator ei näe vaakumit. Seal 1 ots on ka selline mis boosti all kinni on, aga minu teada läheb see ainult kaane tuulutusse - too on üldse mõtekas kolle poolt kinni panna ja mujale vedada.

Postitatud: 09.12.2009 12:50
Postitas Riisirakett
Pole ta seisnud midagi.iga päev sõidan.kui siis enne mind aga viimased pea 3 kuud olen iga päev sõitnud.ja toss pole sinine ega must vaid selline hallikas-valge nagu tavaliselt ikka on aga lihtsalt natuke palju tuleb seda.ennem oli nagu nats vähem :?

Postitatud: 09.12.2009 13:09
Postitas kilplane
on vahet ka kas mootor on soe või ei? vbla klapisääre tihendid lasevad läbi?

Postitatud: 09.12.2009 13:10
Postitas Astrona
Riisirakett kirjutas:Pole ta seisnud midagi.iga päev sõidan.kui siis enne mind aga viimased pea 3 kuud olen iga päev sõitnud.ja toss pole sinine ega must vaid selline hallikas-valge nagu tavaliselt ikka on aga lihtsalt natuke palju tuleb seda.ennem oli nagu nats vähem :?
Külmemaks on kah läind ju ;)
Pealegi, kui sul mingi voolik lekkis või oli valesti, siis aju õppis ju kah valesti ära, ja nüüd ta teab valesti. Kas uuesti reset, või oodata.
Muide kui õli lekib turbiini poolelt, siis tuleb kah valget suitsu. (kui kompressori poolelt siis sinist)

Postitatud: 09.12.2009 13:12
Postitas kilplane
et tasuks siis sl. torustik üle vaadata palju sinna õli on sattunud w? minuoma suht tilkus õlist :D torustik polnud nii hull aga sl kolle oli päris kole.

Postitatud: 09.12.2009 13:14
Postitas Astrona
kilplane kirjutas:et tasuks siis sl. torustik üle vaadata palju sinna õli on sattunud w? minuoma suht tilkus õlist :D
Ei, miks. Kui seal oleks probleem, siis oleks ju tagant sinine.

Postitatud: 09.12.2009 13:22
Postitas kilplane
sedand küll jh.

Postitatud: 09.12.2009 13:34
Postitas Riisirakett
Eks siis ootame,et aju ennast ümber kasvataks :-D ja õpiks uue torumajandusega ilusti läbisaama.

Postitatud: 09.12.2009 16:43
Postitas Astrona
Riisirakett kirjutas:Eks siis ootame,et aju ennast ümber kasvataks :-D ja õpiks uue torumajandusega ilusti läbisaama.
Einojah enne kui ootama hakkad võta akujuhe korra maha. Nagu ütlesin võib asi olla lihtsalt külmemas ilmas - vahe on sees kas on +7 või -1. Eriti kui peale pikema otsa tegemist auramine ära kaob. Veeaur on loomulik põlemise produkt, külmema ilmaga ta lihtsalt kondenseerub õhus nähtavaks uduks ;)
Peale selle turbo auto puhul võiks WB lambda kah olla, et segu teada ja ööseti magada saaks.

Postitatud: 09.12.2009 16:50
Postitas Riisirakett
Seda kindlasti.Aga magada ma niikuinii ei saa rahulikult.nii palju oleks vaja ja tahaks teha masina juures,kui ainult vahendeid(raha) oleks :(

Postitatud: 10.12.2009 0:25
Postitas murjam
Võid ju selle klapi sinna pimeda otsaga proovi pärast tagasi panna, äkki aitab tossamise vastu :D. Isegi kui mingi trikiga aitab, pole see vea kõrvaldamine vaid..

Pigem võib tossamine tõesti olla seotud bensiini rõhuga. Kas ikka ühendasid õige otsaga ja kenasti, lekketa? Õige oleks ühendada pildi peal oleva nr 3 väljavõttega. Pilt

P.S: kolmiku võtsid ka ikka vahelt ära koos selle pimeda otsaga, mitte ei jätnud sinna lahtist kolmikut, kust boost lekkima hakkaks ja vaakumiga lisaõhku saaks?