3. leht 3-st

Postitatud: 19.04.2010 16:04
Postitas kilplane
vaata pilti nr.2
see mis sealt välja lõigatud osa vahele läheb metall plaat ja väljalõige keevitatakse sedasi tagasi, et 2-3 jookseks sealtpoolt. 1-4 jooksevad teiseltpoolt plaati seejuures 1 ja 4 saavad ka enamvähem seal lõpus kokku. et justkui 1 2-3 4 süsteemiga kui siuke spsteem peaks olemas olema :)

Postitatud: 19.04.2010 16:57
Postitas Mihkel
2 äärmist on ju seal pildil juba omavahel koos või olen mina pime?
Ei näe kuskil nagu mingit metallplaati? :shock:
Torude liitumiskohast ka pilte pole, et selgemalt näha oleks.

Postitatud: 19.04.2010 21:27
Postitas j-o-s-s
Pilti mul sellest pole aga no igatahes torud saavad alles turbo poolses flantsis kokku. Enne seda vahepeal mingeid gaaside segunemisi ei ole.

Postitatud: 20.04.2010 1:00
Postitas kilplane
Mihkel kirjutas:2 äärmist on ju seal pildil juba omavahel koos või olen mina pime?
Ei näe kuskil nagu mingit metallplaati? :shock:
Torude liitumiskohast ka pilte pole, et selgemalt näha oleks.
Minuarust on ka päris hästi tehtud.. :-D
ega pildilt suurt ei näe.. näpuvahel hoiad, siis saad aru.

Postitatud: 20.04.2010 9:54
Postitas Mihkel
Ma tegemise kohta ei ütlegi midagi halba lihtsalt ei saa pihta, et kuidas asi nö split pulse peaks olema.

Pealt vaates lähevad 1-2 ja 3-4 kohe kokku enne turbo flantsi. Ehk saaks nimetada 4-2-1.
Ei näe mingit vahet võrreldes selle kollektoriga --> http://i36.photobucket.com/albums/e14/r ... C05879.jpg

4-1 stiilis on sellised kolled --> http://img293.imageshack.us/img293/7713 ... ulleh6.jpg

Postitatud: 20.04.2010 20:37
Postitas Motary1
See tundub väljast vaadates jah tavaline log kolle.
Nissani turbokatel on split pulse kolle, näe:
Pilt[/url]