3. leht 3-st
Postitatud: 19.04.2010 16:04
Postitas kilplane
vaata pilti nr.2
see mis sealt välja lõigatud osa vahele läheb metall plaat ja väljalõige keevitatakse sedasi tagasi, et 2-3 jookseks sealtpoolt. 1-4 jooksevad teiseltpoolt plaati seejuures 1 ja 4 saavad ka enamvähem seal lõpus kokku. et justkui 1 2-3 4 süsteemiga kui siuke spsteem peaks olemas olema

Postitatud: 19.04.2010 16:57
Postitas Mihkel
2 äärmist on ju seal pildil juba omavahel koos või olen mina pime?
Ei näe kuskil nagu mingit metallplaati?

Torude liitumiskohast ka pilte pole, et selgemalt näha oleks.
Postitatud: 19.04.2010 21:27
Postitas j-o-s-s
Pilti mul sellest pole aga no igatahes torud saavad alles turbo poolses flantsis kokku. Enne seda vahepeal mingeid gaaside segunemisi ei ole.
Postitatud: 20.04.2010 1:00
Postitas kilplane
Mihkel kirjutas:2 äärmist on ju seal pildil juba omavahel koos või olen mina pime?
Ei näe kuskil nagu mingit metallplaati?

Torude liitumiskohast ka pilte pole, et selgemalt näha oleks.
Minuarust on ka päris hästi tehtud..
ega pildilt suurt ei näe.. näpuvahel hoiad, siis saad aru.
Postitatud: 20.04.2010 9:54
Postitas Mihkel
Ma tegemise kohta ei ütlegi midagi halba lihtsalt ei saa pihta, et kuidas asi nö split pulse peaks olema.
Pealt vaates lähevad 1-2 ja 3-4 kohe kokku enne turbo flantsi. Ehk saaks nimetada 4-2-1.
Ei näe mingit vahet võrreldes selle kollektoriga -->
http://i36.photobucket.com/albums/e14/r ... C05879.jpg
4-1 stiilis on sellised kolled -->
http://img293.imageshack.us/img293/7713 ... ulleh6.jpg
Postitatud: 20.04.2010 20:37
Postitas Motary1
See tundub väljast vaadates jah tavaline log kolle.
Nissani turbokatel on split pulse kolle, näe:

[/url]