3. leht 12-st
Postitatud: 03.04.2010 12:14
Postitas zoom1
Ilmselt telli see esindusest.
Väntvõlli kohta niipalju, ei kui pukid kinni, siis peab vänt ikka suht vabalt ringi käima, muidugi kui kolvid/kepsud ka küljes, siis loogish käib raskelt.
Postitatud: 03.04.2010 15:50
Postitas kilplane
nii ennem ei julgenud üldse nagu keerata seda.. nii raskelt käis.. lammutasin lalai panin veel õli, kokku tagasi ja mai tea.. hakkas korralikult tööle.. ennem oli midagi valesti.. ei tea mis.. nüüd käib koos kolbidega juba pea iseenesest ringi.seega see probleem lahendatud. ka nukad said peale.. nuka rattaid ei saanud korralikult kinni keerata... hakkas tiire peale tegema, seega nukaliin ka sirge ma eeldan. ja loksu ka polnud..
ühesõnaga mootor pmtselt koos.. küsimus CA mootori omanikele: Sel mootoril käivad klapid ja kolvid kokku eksole? volksu 8 klapilistel seda muret nigu pole.. kaanelt ja plokilt on omajagu maha kah lihvitud, loodan, et sellest tingitud ei ole ja et OEM tihend peab vastu.
Postitatud: 03.04.2010 22:08
Postitas Marko_N
küsimus CA mootori omanikele: Sel mootoril käivad klapid ja kolvid kokku eksole? volksu 8 klapilistel seda muret nigu pole.. kaanelt ja plokilt on omajagu maha kah lihvitud, loodan, et sellest tingitud ei ole ja et OEM tihend peab vastu.
Mismõttes kokku?
Postitatud: 03.04.2010 22:17
Postitas kilplane
et kui kolb üleval surnud seisus, siis käivad klapid vastu.
Postitatud: 03.04.2010 22:25
Postitas stif
Kui sul nukad ja vänt on õigest paika pandud siis ei käi kokku.
Kui valesti on siis käivad.
Postitatud: 03.04.2010 22:57
Postitas kilplane
ei ma mõtlen kui rihma peal ei ole.. lihtsalt ajad nukkasid ringi... aga nagu su vastusest aru sain, siis käivad kokku.
Postitatud: 04.04.2010 9:15
Postitas RKsilver
kui väntvõll märkis, ehk esimene silinder TDC siis ära keera nukke ringi, vähemalt mitte sisselaske omi..
Postitatud: 04.04.2010 9:56
Postitas kilplane
keerasin sellises asendis nukarattaid külge ja avastasin, et nukk ei käi ringi. muud midagi
Postitatud: 16.04.2010 0:01
Postitas kilplane
sain rihma peale, nüüd aga küsimus, mida siukse asjaga peale hakata:

pool hammast mööda, mida teha.. võtta kaanelt ja plokilt järgmised 0.6 maha

regull nukkasid kah kohe ostma ei tormaks... ideid?
Rihm on pandud nii nagu manual ette näeb.. et nukkade vahe on 39 hammast ja vl nukast vända hammakani on 48 hammast.
väike teaser kah:

Postitatud: 16.04.2010 2:00
Postitas Astrona
Rihm on pingul?
Pildilt paistab poolteist hammast mööda.
0.6mm kaanelihvi mõjub ka rihmale 0.6mm jagu.
Otsi surnud seis ise üles, ja märgi rihma rattal.
Kas ainult 1 nukk on paigast, või mõlemad?
Postitatud: 16.04.2010 9:54
Postitas kilplane
vl oma paistab nagu oleks vähem mööda kuid samas suunas.
rihm on pingul ja alt on märk paigas.
ahjaa.. vaadata tuleb seda pisikest kraapimist, mis on kohe selle hammaka tähisest ülespoole... need suured kritseldised on eelmise või veel eelmise omaniku poolt sinna kritseldatud.. ja ma mõtlesin välja ka vbla miks. nendes asendites käib klapp vastu kolbi.

Postitatud: 16.04.2010 12:10
Postitas Astrona
Vaata manualist pdf'is lehekülg 67 ja loe hambad üle.
Postitatud: 16.04.2010 13:45
Postitas Mihkel
Keegi on Jaan-ilt aka Bomschilt eeskuju värvi poolelt võtnud ma vaatan.

Postitatud: 16.04.2010 13:49
Postitas kilplane
noo hambad on üle loetud.. manuali järgi ta paika on pandud.. 39 hammast nukarataste märkide vahel ha 48 hmmast vl nukaratta märgist vända hammaka märgini.
palju see probleemiks on, et nukk gramm üle poole hamba vale on sedasi?
Kas peaks pigem hamba edasi tõstma või on parem jätta nii nagu on?
edit: krt.. läksin mina poodi, esimene värvipurk, mis kätte jäi..
need värvid olid allahinnatud, valik oli oraanz, must, hall, pruun.
Looks like a no-brainer :D
Postitatud: 16.04.2010 17:15
Postitas ahto42
Äkki rihm praak?