Nissan 200SX '90 Kilplane
nii ennem ei julgenud üldse nagu keerata seda.. nii raskelt käis.. lammutasin lalai panin veel õli, kokku tagasi ja mai tea.. hakkas korralikult tööle.. ennem oli midagi valesti.. ei tea mis.. nüüd käib koos kolbidega juba pea iseenesest ringi.seega see probleem lahendatud. ka nukad said peale.. nuka rattaid ei saanud korralikult kinni keerata... hakkas tiire peale tegema, seega nukaliin ka sirge ma eeldan. ja loksu ka polnud..
ühesõnaga mootor pmtselt koos.. küsimus CA mootori omanikele: Sel mootoril käivad klapid ja kolvid kokku eksole? volksu 8 klapilistel seda muret nigu pole.. kaanelt ja plokilt on omajagu maha kah lihvitud, loodan, et sellest tingitud ei ole ja et OEM tihend peab vastu.
ühesõnaga mootor pmtselt koos.. küsimus CA mootori omanikele: Sel mootoril käivad klapid ja kolvid kokku eksole? volksu 8 klapilistel seda muret nigu pole.. kaanelt ja plokilt on omajagu maha kah lihvitud, loodan, et sellest tingitud ei ole ja et OEM tihend peab vastu.
sain rihma peale, nüüd aga küsimus, mida siukse asjaga peale hakata:

pool hammast mööda, mida teha.. võtta kaanelt ja plokilt järgmised 0.6 maha
regull nukkasid kah kohe ostma ei tormaks... ideid?
Rihm on pandud nii nagu manual ette näeb.. et nukkade vahe on 39 hammast ja vl nukast vända hammakani on 48 hammast.
väike teaser kah:


pool hammast mööda, mida teha.. võtta kaanelt ja plokilt järgmised 0.6 maha

Rihm on pandud nii nagu manual ette näeb.. et nukkade vahe on 39 hammast ja vl nukast vända hammakani on 48 hammast.
väike teaser kah:

Viimati muutis kilplane, 16.04.2010 9:55, muudetud 1 kord kokku.
vl oma paistab nagu oleks vähem mööda kuid samas suunas.
rihm on pingul ja alt on märk paigas.
ahjaa.. vaadata tuleb seda pisikest kraapimist, mis on kohe selle hammaka tähisest ülespoole... need suured kritseldised on eelmise või veel eelmise omaniku poolt sinna kritseldatud.. ja ma mõtlesin välja ka vbla miks. nendes asendites käib klapp vastu kolbi.
rihm on pingul ja alt on märk paigas.
ahjaa.. vaadata tuleb seda pisikest kraapimist, mis on kohe selle hammaka tähisest ülespoole... need suured kritseldised on eelmise või veel eelmise omaniku poolt sinna kritseldatud.. ja ma mõtlesin välja ka vbla miks. nendes asendites käib klapp vastu kolbi.

Keegi on Jaan-ilt aka Bomschilt eeskuju värvi poolelt võtnud ma vaatan. 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
noo hambad on üle loetud.. manuali järgi ta paika on pandud.. 39 hammast nukarataste märkide vahel ha 48 hmmast vl nukaratta märgist vända hammaka märgini.
palju see probleemiks on, et nukk gramm üle poole hamba vale on sedasi?
Kas peaks pigem hamba edasi tõstma või on parem jätta nii nagu on?
edit: krt.. läksin mina poodi, esimene värvipurk, mis kätte jäi..
need värvid olid allahinnatud, valik oli oraanz, must, hall, pruun.
Looks like a no-brainer :D
palju see probleemiks on, et nukk gramm üle poole hamba vale on sedasi?
Kas peaks pigem hamba edasi tõstma või on parem jätta nii nagu on?
edit: krt.. läksin mina poodi, esimene värvipurk, mis kätte jäi..
need värvid olid allahinnatud, valik oli oraanz, must, hall, pruun.
Looks like a no-brainer :D