3. leht 17-st
Postitatud: 20.08.2009 9:33
Postitas Aigo
süvene teemasse mitte ära loe viimast posti. sel ongi originaal küünlad peal.
vedades läheb ta 1 silindriga käima teised ei tööta. kahjuks strobo ka katki ja ei saa selle järgi päris süüddet paika panna.
EDIT: sel coupe'l on pensupumbale lüliti vahele pandud, sellega tagumine tuhatoos ka ära rikutud muidugi

ja kui pumba välja lülitan lõpetab plödisemise ka ära. seega pihustid viimane võimalus, või tõesti lihtsalt keeras ära.
Postitatud: 20.08.2009 10:42
Postitas cthen
paagis on raudselt ka iidvana kütus?
Postitatud: 20.08.2009 10:51
Postitas MB
ja lisaks sellele kes teab mis klimpe seal põhjas veel ujumas oli, kunagi oli juhus ühe Audiga millel peale paagi tühjaks saamist ja uuesti tankimist sai masinaga sõita ca 100m ja siis suri välja 10min seismist ja sama tsenaaruim, kütusetorustikus sõitis paagi põhjast mingi klimp ringi, õigesse kohta jõudes ummistas ära, niisama kontrollides oli aga kütuserõhk olemas.
Postitatud: 20.08.2009 11:07
Postitas murjam
MB kirjutas:..kütusetorustikus sõitis paagi põhjast mingi klimp ringi..
OT, kuid pump imeb koguaeg bensiini põhjast. Kui kuskil mingi klimp või sodi, mis tühja paagiga alles pumbani jõuab, peab see hulpima bensiini peal
Aigo, kuidas Sa plödisemise järgi pumba korrasolus veendusid?
Postitatud: 20.08.2009 11:36
Postitas Aigo
jah polegi siia kirjutanud, et kõtusetorustik on pumbast mootorini puhtaks puhutud, kuna see stsenaarium käis ka peast läbi, siis kohe kütuselatil voolik maha ja pumbal voolik küljest ja filter ka uus vahele, puhkusin pumbast filtrini kuivaks ja filtrist mootorini kõik läbi. kui aus olla siis tuli vähe rohekat kütust küll, kuid peale seda tuleb puhast bensiini. Sel kurjamil on kütusepump ka ajareleega mitte survereleega kurjam. võtad kütuselatil pealevoolu maha siis pump pumpab mingi aeg ja sisi lülitab relee ta välja.
EDIT: kõigist pihustitest pritsib.
Postitatud: 20.08.2009 11:47
Postitas Johnny
Kaitsmed on kõik terved ikka? Mul 2 autoga see jama olnud, et katkine kaitse tekitas päris huvitavaid sümptomeid.
Postitatud: 20.08.2009 12:29
Postitas Aigo
needki kontrollitud ja isegi vähema kahtlusega kaitse vahetatud
Postitatud: 20.08.2009 13:40
Postitas OKS
Aigo kirjutas:jah polegi siia kirjutanud, et kõtusetorustik on pumbast mootorini puhtaks puhutud, kuna see stsenaarium käis ka peast läbi, siis kohe kütuselatil voolik maha ja pumbal voolik küljest ja filter ka uus vahele, puhkusin pumbast filtrini kuivaks ja filtrist mootorini kõik läbi. kui aus olla siis tuli vähe rohekat kütust küll, kuid peale seda tuleb puhast bensiini. Sel kurjamil on kütusepump ka ajareleega mitte survereleega kurjam. võtad kütuselatil pealevoolu maha siis pump pumpab mingi aeg ja sisi lülitab relee ta välja.
EDIT: kõigist pihustitest pritsib.
Seega bensu rõhk on sul ikka mõõtmata!
Postitatud: 20.08.2009 14:44
Postitas Aigo
Jep, sest pole millegiga mõõta. Kütuse kohta niipalju, et selle iidvana kütusega auto käis, aga peale selle kui see otsa sai ja uuesti sai tangitud ei toimi enam. Pole ka plekist paak, et seismisest praht tekiks, ainus võimalus veel vaid et pump ei jõua vett välja lüüa, kuid muidu kõtus on ilus puhas mis mootorini jõuab. Sees statoili 98E
Postitatud: 20.08.2009 21:54
Postitas Aigo
niisiis kui ikka paar autot on kodus olnud leiab nii mõndagi garaažis vedelemas

nimelt siis sai mõõdetud kütuserõhk. Rõhuks näitas kell 5 bar. Pihusteid kuidas maha saab? Plokikaan maha vist ainult ju? ning Ragnar ja Arne ehk kommenteerite vähe rihma osa? Mina panin rihma peale: 1 silinder ÜSS ja nukarattad märkidesse. Või sel mingi muu paigutus? Sest väimalused on vaid pihustid või siis, et ikkagi olen rihma valesti pannud, kuigi auto käis enne.
Postitatud: 20.08.2009 22:01
Postitas marauder
Pakun, et on kuskil väga lihtne viga, a'la bensu paagis vähe vms.
Postitatud: 20.08.2009 22:04
Postitas Raceboy
Miks kell 5 bar näitas? Peaks näitama max 3bar ju niisama töötades ilma, et mootor käiks, vähemalt originaalregulaatoriga.
Miks sa pihustite mahavõtmiseks kaant maha võtta tahad???
Ja P.S: Tule oma uksele järgi lõpuks!!!
Postitatud: 20.08.2009 22:20
Postitas arne13
Pihustite kätte saamiseks tuleb sisselaske kollektor maha võtta! Natuke jebimist on , et tagant klambrid lahti saada, aga ei hullu midagi!
Postitatud: 20.08.2009 22:24
Postitas Aigo
kütuserõhu kell autobahni oma ja max 5bar ja selle lõi põhja, ok ei anna pead, et see 100% õige on, kuid nii kell näitas jah ilma, et mootor käiks. Mõtlesin jah, et pihusteid kätte saada tuleb kollektor maha saada, aga selleks vaja kaan maha saada, et neid klambreid lahti jebida paras porno.
EDIT: uksega see jama, et on ikka veel maksmata ja tahan enne autot korda saada. Kartuses, et tuleb veel juppe osta

Postitatud: 20.08.2009 22:31
Postitas Aigo
marauder kirjutas:Pakun, et on kuskil väga lihtne viga, a'la bensu paagis vähe vms.
loe rohkem kui viimast posti saad vast aru midagi