3. leht 3-st

Postitatud: 03.07.2009 8:26
Postitas zoom1
jeff01 kirjutas:Kas su viimasele saab siis juba lõpuks "deep sump" ja custom õli jalg alla?
Arvatavasti mitte, kui siis wide sump. Karterit maapinnale lähemale viia kohe mitte ei taha.
Õli lisatagasivoolud kaanest ja oil cooler tulevad kindlasti.

Postitatud: 03.07.2009 8:55
Postitas zoom1
Väheke huvitavat infot on lekkinud mitteametlikust maailma võimsamast ca18det mootorist, ehk Mobne autost.
Mobne sõnad: My crank is all standard with no modifications what so ever. Samuti on kasutusel nissani orig. saaled

Full listi hoitakse millegipärast saladuses :-D

2,7bar
E85
No nitro
705whp
686wnm
estimated 846 flyweel hp :shock:
Pilt

Postitatud: 03.07.2009 11:21
Postitas Astrona
zoom1 kirjutas:Väheke huvitavat infot on lekkinud mitteametlikust maailma võimsamast ca18det mootorist, ehk Mobne autost.
Mobne sõnad: My crank is all standard with no modifications what so ever. Samuti on kasutusel nissani orig. saaled

Full listi hoitakse millegipärast saladuses :-D

2,7bar
E85
No nitro
705whp
686wnm
estimated 846 flyweel hp :shock:
See juba 3kuud vana graafik - nüüd on vaikus. Viimased videod on 1 kuu vanad, ei tea kas on laiali läinud :)
* custom intake manifold
* korralik 100mm ?? IC
* 100mm TB ??
* 2.5"->3" (või isegi 4") IC torustik
* GT3582R
* SPM keps
* Wiseco kolvid
* TOMEI 270 nukid ???
* hüdrotõukurid ??? :roll:
* TOMEI klapivedrud
* koralik fuelrail + fpr
* aftermarket cop'id ??? ja küünlajuhtmed
* haltech (ärge maha lööge kui oli hestec)
* alu rihmarattad ;)
* tial greddy WG
* stock radikas :)
* stock kast
* mitu aastat seadistatud
Kui ~650hp oli, kasutas veel stock CAS'i. Ja kolbide sulamises süüdistas seda - olevat sünkist välja läinud. Nüüd peaks ikka triggerwheel olema.

Ma ei saa muidugi aru, miks ta videotes tänaval burnoute teeb :lol: Aga spool on korralik 215 @ 4600 -> 585hj @ 5600RPM. Väidetavalt on see masin >200hj 0-boostiga, korrutame x3,7 ja ongi võimsus käes. aasta tagasi sõitis 400-500whp'ga 11,2s ja ei mäletagi mille üle kurtis aga ei olnud rahul nagu ikka.

Postitatud: 03.07.2009 12:10
Postitas Siim
http://www.garaget.org/?car=2891

Smidda kolvar och stakar
Portad topp med tomei kammar, drev och ventilfjädrar
Grenröret byggt av mig.
Precision turbo
Tial 44mm wastegate
Race cooling intercooler
2x bosch 044 pumpar
Haltech E8
3" rostfritt avgassystem med 3.5" downpipe
bosch 1600cc
Aeromotive BTR 1:1
Nuke performance fuel rail

2.7bari ülerõhku
seadistas ise Vm performance rullidel.

Postitatud: 03.07.2009 12:30
Postitas Astrona
Grenröret byggt av mig.
hmm äää what?

Postitatud: 03.07.2009 12:38
Postitas erikred
google translate kirjutas:Manifold built by me
terv
erich

Postitatud: 03.07.2009 12:49
Postitas Master003
Astrona kirjutas:
Grenröret byggt av mig.
hmm äää what?
roostevaba torud keevitatud mig-iga ( otsene tõlge)

Postitatud: 03.07.2009 13:23
Postitas Astrona
Suht lühike nimekiri 5-kordistamaks tehase võimsust :)
Sarnase tulemuseni on jõudnud ka BigTone ND abiga, aga tal juba stroker-kit kah ja pole päris aus võrdlus.
Mõlemad projektid on korraliku eelarvega (200-1000K vahel) ja on korra laiali läinud.

Räägime nüüd ikka vigadest edasi.

Mul läks ilma jõudu kasutama 2 nukkvõllipolti pooleks (õnneks VKM'is võeti suht kergelt poldi otsad välja), selgus et poolkuude augud oli pealt liiga kitsaks läinud ja poldid ei keerelnud vabalt (osad olid augus suht kinni). Kui pool kuud maha võtta, tasuks puurida 1-2mm ulatuses need augud üle ja probleem peaks kaduma.

Postitatud: 16.11.2009 11:04
Postitas Audiophile
Ma loen seda teemat ja ei suuda uskuda kuidas inimesed viitsivad ikka soppa loopida ja vaielda teemadel "kellele ema, kellele tütar"..kõvad entusiastid....

Selle asemel et konstruktiivset arutelu pidada teemadel miks üks või teine asi juhtnud on, peate sõnasõda millest lugejatel mitte mingit tolku ei ole...ja siis veel mingi BS teemal DB-HP vs Keisei..for riil..mingi 12 aastased poisikesed olete või?

Fakt on see et igal mootoril on omad head ha vead, osad on tehasest paremini õnnestunud kui teised..osasid tuleb rohkem modifitseerida, osasid vähem. Kui hobujõu eesmärk on kõrge (näit 2 - 3 korda tehasevõimsus on investeeritav rahasumma mootorisse peaaegu sama. (kui võtame aluseks mingi suvalise laialt levinud R4 kone) Tõsi hinna erinvus võib tulla sellest kui pead 4 turbokolvi eest maksma 10 tuhhi asemel 30 nagu näit porsche 3.0 16v mootoriga. Seda kuidas üht või teist kone modida see sõltub juba iga mootori spetsiifikast ja entusiastide/spetsialistide kogemustest..mis modifikatsioone teha et auto kestma jääks.

Markus

Postitatud: 16.11.2009 11:04
Postitas Audiophile
Ma loen seda teemat ja ei suuda uskuda kuidas inimesed viitsivad ikka soppa loopida ja vaielda teemadel "kellele ema, kellele tütar"..kõvad entusiastid....

Selle asemel et konstruktiivset arutelu pidada teemadel miks üks või teine asi juhtnud on, peate sõnasõda millest lugejatel mitte mingit tolku ei ole...ja siis veel mingi BS teemal DB-HP vs Keisei..for riil..mingi 12 aastased poisikesed olete või?

Fakt on see et igal mootoril on omad head ha vead, osad on tehasest paremini õnnestunud kui teised..osasid tuleb rohkem modifitseerida, osasid vähem. Kui hobujõu eesmärk on kõrge (näit 2 - 3 korda tehasevõimsus on investeeritav rahasumma mootorisse peaaegu sama. (kui võtame aluseks mingi suvalise laialt levinud R4 kone) Tõsi hinna erinvus võib tulla sellest kui pead 4 turbokolvi eest maksma 10 tuhhi asemel 30 nagu näit porsche 3.0 16v mootoriga. Seda kuidas üht või teist kone modida see sõltub juba iga mootori spetsiifikast ja entusiastide/spetsialistide kogemustest..mis modifikatsioone teha et auto kestma jääks.

Markus

CA18DET

Postitatud: 16.11.2009 23:47
Postitas 635Driver
Lugesin seda teemat siin 3 korda läbi ja minu arvamus jääb selliseks,et selle CA18DET mootori(saalede,vända)kestvus sõltub ainult hooldusest ja teadlikust kasutamisest.

Kuna endal olnud neid 3tk ja ühelgi pole probleemi olnud saaledega. Esimese ostsin Vilj mis oli läbisõiduga 130 000 ning sellele sai tehtud kiire hooldus (rihmad,vendi sidur, mootori pesu seest ning õli vahetus). Peale seda keerasin aga rõhku peale kuni 0.9 bar. Siis tuli chipp ning rõhk sai tõstetud 1,2 peale. Nõnda sai sõidetud mingi 8 kuud kui tuli kuskilt mõte veel rõhku tõsta ning süüdet näppida ja see lõppes halvasti 2 korda järjest. Peale seda sai sinna pandud kkk26 millega ei saanudki pikalt sõita kui sain Zoomilt Garrett28 puksidel turbo, sumpa, uue chipi jne. Sai siis sellisena tehtud hulgim avariisid ja kaasliiklejate sahvrite mahakandmisi :(
Ahjaa siinjuures pean vabandama ka Eesti Posti ees kelle aia uppi rammisin ning peale seda ainult blow off vilesi kuulda võis sumpsilõrina taustal. :-D Ühesõnaga kui se esimene auto lõpuks maha sai müüdud oli ta vist mingi 156 000 ees ja ikka polnud saaledega nussi.

Peale seda oli kärutamiseks üks 200sx mis registris minu nimele ei jõudnudki, sest eelmine omanik keeras tänu näpunäidetele rõhku juurde ja see lõppes kraavi maandumisega ning müüsin selle varuosadeks.

Kolmas 200sx oli Janno hall 200sx, millel oli vaja uued kolvid sisse panna.
Kui se tehtud, sõitsin sellega ka mõned kuud seal 1.5bar-iga kui tuli mingi haigus ja Bmw 635 soetasin. Halli sx ostis Janno tagasi ning peale seismist müüs selle ASTRONALE, kellel siis miilil väike jama juhtus, aga saaled olid ok :-D
Ühesõnaga minul selle aja jooksul polnud ühtegi nussi saaltega.

Kõige parem näide on aga 200sx puhul Eestis näiteks see, kui 2000 või 2001 aastal ostis üks mu parimaid sõpru 200sx läbisõiduga 88000 km VILJAR MÄESEPALT. Viljari sõnu polnud see mootor lahti käinud kuskilt otsast ja andis mootorile isegi garantii 8) . Peale seda ostu tegi omanik alati õlivahetuse 5000 km tagant ning õli pealt raha kokku juba ei hoidnud. NB alla max joone seal õli ei langenud kunagi, pigem oli see alati üle ning siis hakkasin ka mina oma celical alati üle hoidma millegipärast. 8) (väljaarvatud õli vahetusel). Siis hakati seda isendit tuunima nii seest kui ka väljast kuni jõuti mootorini. Sellise hooldusega sõideti selle masinaga 130 000ni peaaegu. See mootor sai tunda suuremaid kollesi, turbosi, sumpasi 1.5bar rõhku jne. Saaledega polnud kunagi probleemi ega ei vahetatud neid ka!!!! Probleeme siiski aga tekkis selle mootoriga kui taheti veel rõhku juurde. Põleda sai väljalaske klapid ning veepump lendas ka laiali kuidagimoodi.Tänaseks on see 200sx Soomes ja saaledega pole ikka veel probleemi olnud.

hm

Postitatud: 17.11.2009 0:05
Postitas 635Driver
Muidugi ma ei väida ,et sellel 200sxl oli 400 jõudu lõpuks.Kuid 300 kandis ja üle oli se kindlasti.Arvan lihtsalt ,et se kone ei lennanud alt otsast laiali tänu ülikorralikule hooldusele.
NB !!!see hoolduse värk on minu arvamus millele ma ka kindlaks jään ning ma ei tahaks selle kohta kriitikat näha,et kui loll või tark jutt se oli.

Kindlasti ei sõida aind õlihooldusega 700hp ga.Selleks on juba vähe kaasa aidata vaja õlide allajõudmist kaanest.Ja kipun arvama,et rootslased,norrakad ei tee naljapärast plokile alla tugevndus raami millega toetatakse ka raampukke,et vänt ikka kõvasti kinni oleks :shock:

Re: hm

Postitatud: 17.11.2009 10:22
Postitas Astrona
635Driver kirjutas:Muidugi ma ei väida ,et sellel 200sxl oli 400 jõudu lõpuks.Kuid 300 kandis ja üle oli se kindlasti.Arvan lihtsalt ,et se kone ei lennanud alt otsast laiali tänu ülikorralikule hooldusele.
NB !!!see hoolduse värk on minu arvamus millele ma ka kindlaks jään ning ma ei tahaks selle kohta kriitikat näha,et kui loll või tark jutt se oli.
Hooldus on kindlasti tähtis. Aga kahjuks sinu jutust võib järeldada ainult seda, et alla 150k sõitnud ja hooldatud moootorid ei vajagi kap-remonti. Kui nad vajaks, oleks see üks mõtetumaid mootoreid...
635Driver kirjutas:Kindlasti ei sõida aind õlihooldusega 700hp ga.Selleks on juba vähe kaasa aidata vaja õlide allajõudmist kaanest.Ja kipun arvama,et rootslased,norrakad ei tee naljapärast plokile alla tugevndus raami millega toetatakse ka raampukke,et vänt ikka kõvasti kinni oleks :shock:
Ot seda ei tehta ju CA'dele!? Pigem 1000Nm BMW'dele. CA'l on väike vaheraam seal all olemas, mis seob kõik pukid oma vahel ning ploki otstega. Arvan, et ma ei pane palju mööda, kui insenerid panid selle peale mõnede prototüüp-mootorite saalede lendamist. Ja tõenäoliselt oli neil laboris kah 300+hp isend, mille marketing siis sujuvalt 170 peale käskis keerata :) Ei usu, mina, et korraliku õli ja std piirajaga selle 200nm juures see plokk sõlme keeraks. Oleks nad 3mm lühema õlivarda paigaldanud - vähemalt Ida-Euroopa turu jaoks :lol:, ja euro versioonile ka piiraja ~6600 peale pannud (nagu tol ajal euroopas kombeks), ei oleks seda teematki siin.
Kuna teema on HEAD ja vead, siis mainiks ka minu jaoks kõige olulisemat plussi... 90K eest saab 2 "sepismootorit" (500+hp), kusjuures kaasa saab ka autod + suured uued garretti bb turbod jms stuffi - tuleb õigel ajal osta. Ma ei hakkaks CA'd ise nullist üles ehitama... selle eelarvega on palju alternatiive. Aga kui 50K eest saad turbo + aju + koni jooksu, ja kaasa antakse kauba peale spm+wiseco+cometic+jun mootor + 1 auto, on jutt lühike.