Lugesin seda teemat siin 3 korda läbi ja minu arvamus jääb selliseks,et selle CA18DET mootori(saalede,vända)kestvus sõltub ainult hooldusest ja teadlikust kasutamisest.
Kuna endal olnud neid 3tk ja ühelgi pole probleemi olnud saaledega. Esimese ostsin Vilj mis oli läbisõiduga 130 000 ning sellele sai tehtud kiire hooldus (rihmad,vendi sidur, mootori pesu seest ning õli vahetus). Peale seda keerasin aga rõhku peale kuni 0.9 bar. Siis tuli chipp ning rõhk sai tõstetud 1,2 peale. Nõnda sai sõidetud mingi 8 kuud kui tuli kuskilt mõte veel rõhku tõsta ning süüdet näppida ja see lõppes halvasti 2 korda järjest. Peale seda sai sinna pandud kkk26 millega ei saanudki pikalt sõita kui sain Zoomilt Garrett28 puksidel turbo, sumpa, uue chipi jne. Sai siis sellisena tehtud hulgim avariisid ja kaasliiklejate sahvrite mahakandmisi
Ahjaa siinjuures pean vabandama ka Eesti Posti ees kelle aia uppi rammisin ning peale seda ainult blow off vilesi kuulda võis sumpsilõrina taustal.

Ühesõnaga kui se esimene auto lõpuks maha sai müüdud oli ta vist mingi 156 000 ees ja ikka polnud saaledega nussi.
Peale seda oli kärutamiseks üks 200sx mis registris minu nimele ei jõudnudki, sest eelmine omanik keeras tänu näpunäidetele rõhku juurde ja see lõppes kraavi maandumisega ning müüsin selle varuosadeks.
Kolmas 200sx oli Janno hall 200sx, millel oli vaja uued kolvid sisse panna.
Kui se tehtud, sõitsin sellega ka mõned kuud seal 1.5bar-iga kui tuli mingi haigus ja Bmw 635 soetasin. Halli sx ostis Janno tagasi ning peale seismist müüs selle ASTRONALE, kellel siis miilil väike jama juhtus, aga saaled olid ok
Ühesõnaga minul selle aja jooksul polnud ühtegi nussi saaltega.
Kõige parem näide on aga 200sx puhul Eestis näiteks see, kui 2000 või 2001 aastal ostis üks mu parimaid sõpru 200sx läbisõiduga 88000 km VILJAR MÄESEPALT. Viljari sõnu polnud see mootor lahti käinud kuskilt otsast ja andis mootorile isegi garantii

. Peale seda ostu tegi omanik alati õlivahetuse 5000 km tagant ning õli pealt raha kokku juba ei hoidnud. NB alla max joone seal õli ei langenud kunagi, pigem oli see alati üle ning siis hakkasin ka mina oma celical alati üle hoidma millegipärast.

(väljaarvatud õli vahetusel). Siis hakati seda isendit tuunima nii seest kui ka väljast kuni jõuti mootorini. Sellise hooldusega sõideti selle masinaga 130 000ni peaaegu. See mootor sai tunda suuremaid kollesi, turbosi, sumpasi 1.5bar rõhku jne. Saaledega polnud kunagi probleemi ega ei vahetatud neid ka!!!! Probleeme siiski aga tekkis selle mootoriga kui taheti veel rõhku juurde. Põleda sai väljalaske klapid ning veepump lendas ka laiali kuidagimoodi.Tänaseks on see 200sx Soomes ja saaledega pole ikka veel probleemi olnud.