Postitatud: 13.06.2009 9:41
Asi oli rohkem nagu boostis kinni. Kuni 1,2bar töötas normaalselt ja sealt üle hakkas vahele jätma.
1.2bari kohta on jõudu piisavalt? Kirjeldusest jäi nagu mulje, et ei liigu sellise rõhu kohta hästi.RFL kirjutas:Asi oli rohkem nagu boostis kinni. Kuni 1,2bar töötas normaalselt ja sealt üle hakkas vahele jätma.
OK uurin seda triggeri asja, aga ei usu et seal peale seadistamist see ümber tõsteti vms. OK üritan kõrgel pöördel kah süütenurga vastavust mõõta.Raceboy kirjutas:1.2bari kohta on jõudu piisavalt? Kirjeldusest jäi nagu mulje, et ei liigu sellise rõhu kohta hästi.RFL kirjutas:Asi oli rohkem nagu boostis kinni. Kuni 1,2bar töötas normaalselt ja sealt üle hakkas vahele jätma.
Vale polaarsuse sümptomid (liiga hilisest süütest tingituna) võivad vabalt mingil x rõhul alles vahelejättude näol välja tulema hakata.
Ma alustaks kõige elementaarsematest asjadest: mõõdaks stroboga kõrgemate pöörete süütenurga paikapidavuse e. võimaliku nn timing drift'i ära, seejärel ossiga pööretesignaali kvaliteedi ja polaarsuse.
Kui need on korras (ja segud ok), hakkaks süütesüsteemi komponente (küünlad, sädevahe, juhtmed, coil-pack, võibolla ka süütevõimendi/IGBT-d) välja vahetama.
Hea oleks kui strobo ja aju näitavad samasid numbreid, isegi kui see on reaalsusest 1-2kraadi metsas.jeff01 kirjutas:Kõrgemal pöördel vist tekib strobo viivitusest mööda näitamine. Minu odava stroboga näitas 6000 rpm üsna palju mööda kuigi jah süütenurka mis 100% õige oleks pole kusagile kirja ju pandud ja paar kraadi siia-sinna ei ole vist näitaja kui se püsib seadistamisest alates samamoodi.
Mis on triggeri hammaste mõõdud ja ratta läbimõõt ja mis andur peal on?
mulk kirjutas:Anduri kinnitus tundub ka väga nõrguke.
Kui seda käega surudes suudad läbi painutada, siis tõenäoliselt on probleeme ka mootori töötades.
Sry, see on 3a vana pilt. Enne tõrkuma hakkamist tehti anduri kinnitus jäigaks - seepärast süüte baasnurka kahtlustasingi. Pildil oleva kinnitusega olevat suurel kiirusel üldse vastu tõmmanud vms.Miq kirjutas:pildi pealt tundub nagu vändaandur ei vaataks otse ratta tsentrisse. või see lihtaslt paisab nii?
ha-ha-ha. Aga antud kronsa tehti tugevaks - keevitati risti kah toed; selleks üldse baasnurka üle kontrollima hakkasingi.Mihkel kirjutas:Noh siiani kõige "ägedamat " VR kinnitust nägin ma Aarne Fiat-il, mille kogemata pahaaimamatult ära painutasin.
0.80mm lehtkaliibriga, mitte näpuga
Pole ECU-juhtmestikku lahti kraapinud ja selle pilguga veel vaadanud. Aga oli vist küll otse SL-kollesse. Pooli mass (ajujuhtmestikust) läks pooli juurest ka häkituna 20cm'ga kerre ja sealt 20cm kaande. Ja see peaks (võiks) olema ühendatud ka üldise aju massiga.Raceboy kirjutas:Kas ECU massid ei jooksegi otse mootori plokist/kaanest ajusse? Kui ei, siis tee seda koheselt.