3. leht 12-st

Postitatud: 20.07.2009 10:09
Postitas Dc85
Kui see surveaste peaks tõele vastama, siis üks auto sõidab täpselt sama rauaga. Sellel corradol on lisaks kaant ka lihvitud, mis peaks tiba surveastet tõstma erinevalt siis sellest teisest mootorist. Kohe kindlasti ei liigu see teine auto edasi nagu 320 n/a bemm.. see siin aga kyll.

Nukkvõllid ei saa tiba mööda olla v?

Postitatud: 20.07.2009 11:00
Postitas jans
Mootori kokkupanekul sai ise tehtud üks pisiviga- ei mõõtnud surveastet ära. Miks? Sai sõidetud täpselt samsuguse mootoriga autoga, ning see liikus vägagi edevalt edasi, minu jaoks vähemalt.
Nüüd, kuid hiljem, viga otsides ja uurides selgub, et surveaste tõepoolest vist 6 ringis.
VWVortexiski väidetakse, et kui PG mootorile( Surveaste originaalis 8:1le) peale panna 9a mootori 16v kaas, siis surveaste pidavat alanema 1.8 punkti, ehk siis 1.8g6016v surveaste 6,2:1-le.( loll olin et varem infot ei hankinud, ning sellega nüüd natukene lisatööd endale tekitasin).
Sai laual mõõdetud kiirkorras ka 8v ning 16v kaaned ära. 16v põlemiskambrisse mahub u. 12ml(cc) rohkem vedelikku. Kas see on piisav kogus et surveaste 1.8 punkti madalamale läheb? Ei ole senimaani jõudnud netist valemit otsida, mille abil seda arvutada.

Kompressioonid kõikides silindrites 8
Nukkvõllid ilusti paigas

Auto hakkab viisakalt liikuma alles 1bar rõhu juures, see vist aga ka kinnitust väga madala surveastme kohta annab. 0.5bar juures ei toimunud miskit. Süütenurkade jms aju asjanduse kohta oskavad Mihkel ja Joosep kommentaare jagada.

Laual olemas juba jupid mille abil surveastme normi peaks saama. Tarvis ainult nüüd ise üle mõõta kas antud kolb ning keps ka seda teevad, ning kas foorumijutt vastab tõele. Visuaalselt "uut" kolbi ja kepsu vaadates tundub sobivat.

Elame, näeme...

Postitatud: 20.07.2009 11:02
Postitas jans
Dc85 kirjutas:Kui see surveaste peaks tõele vastama, siis üks auto sõidab täpselt sama rauaga. Sellel corradol on lisaks kaant ka lihvitud, mis peaks tiba surveastet tõstma erinevalt siis sellest teisest mootorist. Kohe kindlasti ei liigu see teine auto edasi nagu 320 n/a bemm.. see siin aga kyll.

Nukkvõllid ei saa tiba mööda olla v?
See teine auto on ka 300kg kergem.
Millisel autol on kaant lihvitud?

Postitatud: 20.07.2009 11:33
Postitas Dc85
Sinu omal. Nii sain vähemalt mina aru.

Postitatud: 20.07.2009 11:49
Postitas RKsilver
kui sa otsid audiclubist või vwklubist kasutaja Samziku üles, siis ma müüsin talle kunagi 20mm sõrmega vw mootorile sobivad sepiskolvid turboka jaoks.
Need peaksid hetkel veel tal alles olema..

kolvid ise 83mm

Postitatud: 20.07.2009 13:19
Postitas jans
RKsilver kirjutas:kui sa otsid audiclubist või vwklubist kasutaja Samziku üles, siis ma müüsin talle kunagi 20mm sõrmega vw mootorile sobivad sepiskolvid turboka jaoks.
Need peaksid hetkel veel tal alles olema..

kolvid ise 83mm
Mis ma teen 83mm kolviga, kui minu mootorisse sobivad 81mm kolvid?
Ja nagu ennist vist mainisin, siis mul olemas kolvid, mis 90% peaksid sinna sobima.

Aivar, kaant ei ole lihvitud

Postitatud: 21.07.2009 9:27
Postitas jans
Sai ühe PG mootori peal mõõtmisi tehtud.
Sisse panin S2 kolb+ keps ning teise silindrisse PG kolb+ keps. Silmaga juba näha, et erinevus suur.


Arvudes:
S2 kolb+keps PG mootoris, kolvipinnale mahub 7,25ml vedelikku
PG kolb+ keps, PG mootoris, kolvi pinnale mahub 26,5ml vedelikku

16V kaane põlemiskambrisse mahub 42ml vedelikku
PG kaane põlemiskambrisse mahub 30ml vedelikku

Aitab keegi valemiga, mille abil saaksin arvutada, et kui kõrge või madal tuleks surveaste 16VG60mootoril, kus sees S2 kolb ja keps?


Pilt erinevusest:
Vasakul S2 kolb, paremal PG kolb

Pilt

Postitatud: 21.07.2009 10:47
Postitas mulk
Kas kolvi käik on 86.4mm?
S2/4/6 4v kaane p6lemiskamber on suuruselt 45ml ja originaal 1.6mm paksu metalltihendiga annab tehas surveastmeks 9.3:1le, mis päriselus on pigem sinna 9:1le ligi pigem.

Postitatud: 21.07.2009 10:49
Postitas suvi123
Silindri ruumala+põlemiskambri ruumala/põlemiskambri ruumala

Pead silindri ruumala mõõtma kui kolb on alumises surnud seisus.

Postitatud: 21.07.2009 11:26
Postitas jans
mulk kirjutas:Kas kolvi käik on 86.4mm?
S2/4/6 4v kaane p6lemiskamber on suuruselt 45ml ja originaal 1.6mm paksu metalltihendiga annab tehas surveastmeks 9.3:1le, mis päriselus on pigem sinna 9:1le ligi pigem.

Kolvikäik 86,4, ploki kõrgus 220mm

Postitatud: 21.07.2009 11:27
Postitas jans
suvi123 kirjutas:Silindri ruumala+põlemiskambri ruumala/põlemiskambri ruumala

Pead silindri ruumala mõõtma kui kolb on alumises surnud seisus.
Räägiti just, et piisab kui ülemises seisus. Kas kolvikäigu abil seda ei peaks mõõta saama?

Postitatud: 21.07.2009 11:31
Postitas SharkRider
Kui plokikaane tihend on 1,6 mm paks ja silindri läbimõõt 81 mm, siis sealt lisandub põlemiskambrile juurde 8,25 ccm.

Sellel 1.8 l mootoril ühe silindri töömaht on 1781 ccm / 4 = 445,25 ccm
Põlemiskambri maht on sinu soovitud kooslusel 42 + 7,25 + 8,25 = 57,5 ccm
Kogu silindri maht on 445,25 + 57,5 = 502,75 ccm
Surveaste tuleb siis 502,75 / 57,5 = ~8,8 : 1 (ilmselt mõõtmisviga kuskil)

Postitatud: 22.07.2009 11:30
Postitas jans
SharkRider kirjutas: Surveaste tuleb siis 502,75 / 57,5 = ~8,8 : 1 (ilmselt mõõtmisviga kuskil)
Millest selline järeldus?

Postitatud: 22.07.2009 13:17
Postitas SharkRider
jans kirjutas:
SharkRider kirjutas: Surveaste tuleb siis 502,75 / 57,5 = ~8,8 : 1 (ilmselt mõõtmisviga kuskil)
Millest selline järeldus?
S2/4/6 4v kaane p6lemiskamber on suuruselt 45ml ja originaal 1.6mm paksu metalltihendiga annab tehas surveastmeks 9.3:1le, mis päriselus on pigem sinna 9:1le ligi pigem.
No kui tehas annab surveastmeks 9,3 : 1. Õli võis kuskile natuke ära joosta, ma olen ka enamasti arvatust väiksema surveastme saanud, kui nii mõõtnud süstlaga.

Postitatud: 22.07.2009 14:56
Postitas jans
tänud:)