3. leht 15-st
Postitatud: 12.10.2009 13:53
Postitas $upr@
tmac kirjutas:See auto ka lõpuks siin sai kord VKMis nähtud ja oodatud milllal siia jõuab. Kena projekt.
Teema tehtud tegelikult enne, kui auto VKMi läks. Aga nuh...

Postitatud: 17.10.2009 22:48
Postitas $upr@
Üksik fotosüüdistus reede õhtuselt Sauga Ringilt. Kahjuks polnud piisavalt ilusat ilma, et aega auto pesemise peale raiskama hakata
Muljed suhtkoht muhedad. WG vedru, sai liialt kärbitud ja boosti liiga aeglase tekkimise tõttu rajal probleemne(pidamist rohkem, kui jõudu). Nüüd tuleb tugevam vedru leida kevadeks. Aega peaks olema

Ringiaegu ma ei mõõtnud. Sai suht rahulikult läbitud. Hea meel on, et vedrustus tundub hästi toimivat ja rehvid ka. Pidamist oli +3C kraadisele ilmale vaatamata küllaldaselt. Mitte kordagi ringide jooskul ei tekkinud ei üle ega alajuhitavust.
Valetan

Korra tegin 180C kah taga kurvis. Liiga hilja hakkasin S´st välja tulles pidurdama ja keerasin pidurdades taga kurvi sisse. Hetkel, mil jalg piduri lahti lasi ja gaas peale läks oligi hetkeks, millal saba käest libises. Jäin, aga kenasti tee peale ja sõit läks edasi. D2 pidurid ei vedanud ka sellises jaheduses alt. Eks paistab, mis suvel kuumaga saab. Hoian pöialt igatahes.

Postitatud: 22.10.2009 21:48
Postitas LordVampire
Ilus, silm puhkab kui supra kenasti tehtud ja kurve sõidab.
Postitatud: 22.10.2009 22:17
Postitas $upr@
LordVampire kirjutas:Ilus, silm puhkab kui supra kenasti tehtud ja kurve sõidab.
Muljeid tänasest päevast. Hommikul kell 5.50 äratus. 7.30ks pargime ennast.
(supra, murcielago ja m3) Tallink Stari peale ja mõni minut enne kella 1 lisasime kiiruseid juba Alastaro ringrajal.
Rada ise natuke pikem ja tohutult parema kvaliteediga kui Sauga rada.
Tegime paar tunnikest sõitu ja jagasime muljeid. Ja oli mida jagada. Mina ja M3 olime seal esmakordselt. Lambo on ka enne käinud. Siiski päris kift oli tagasitulles omavahel driftboxide aegu, ringi läbimise trajektoore ja kurvi kiiruseid võrrelda. Sai palju õpitud, nii oma, kui ka teiste vigadest.
Täna Alastaro ringi väikestele tõusudele ja langustele oli kift kogeda nii ala kui ka ülejuhitavust teatud olukordades. See aitas autot paremini tundma õppida.
Õnneks kõik ilusti tervelt ja kaduteta kodus tagasi.
Pilte kahjuks polnud mahti teha. Kõik käis suht kiires tempos.
Mõned asjad, mis kevadeks teha vaja:
Pihustid puhastada. Rämpsust, mis valed voolikud küttesüsteemi jätsid.
WG paremini tööle saada.
Nipet näpet sisetöid, et seest vähegi esteetilisem välimus anda.
Karteri tuulutus
Turbole kuumakott pähe ja koldele vastav teip.
jm sadakond pisiasja ilmselt veel.
heips
Postitatud: 23.10.2009 11:00
Postitas 635Driver
Kellel siis parim ringi aeg tuli?? Tundub loll küsimus kuna rajal oli Lambo aga üks eesti m3 õigetes kätes liigub ka väga nobedalt.

Samuti peaks ka supra piisavalt liikuma nagu olen aru saanud..

Re: heips
Postitatud: 23.10.2009 13:56
Postitas $upr@
635Driver kirjutas:Kellel siis parim ringi aeg tuli?? Tundub loll küsimus kuna rajal oli Lambo aga üks eesti m3 õigetes kätes liigub ka väga nobedalt.

Samuti peaks ka supra piisavalt liikuma nagu olen aru saanud..

Noh. Eks lambo ikka sõitis mõne sekundi paremini kuna ta oli rajaga tuttav ja me ei teinud piisavalt ringe, et julgeks ning oskaks igas kurvis viimast võtta. Sellised asjad võtavad ikka päris palju aega. Oleks kõik olnud rajaga tuttavad, oleks ka asjalood ehk natuke teistpidi.

Murcie pole õige rinka masin IMO, aga eks tal powerit ja pidamist ikka jagub ja temaga võimalik päris kiiresti sõita. Üks murcie pahem pool on, et ta absoluutselt ei hoiata enne kui käest ära minema hakkab ja kui läheb siis kohe konkreetselt ja andestamatult. Supra ja M3ga on hoopis teine tera sõita. Auto tunnetus on tunduvalt parem ja tänu sellele võimalik sõitjal ka palju rohkem ise ära teha.
PS. Nagu sa ütlesid, M3 õigetes kätes on väga nobe. Tean isegi üht omanikku , kes just aeglane pole.

Postitatud: 23.10.2009 14:18
Postitas JDM-San
Mis M3 oli? Murci manuaal või E-gear? Ega sa Alastarot Ahvenistoga segi aja ( Alastaros ei ole tõuse ega languseid, Ahvenistos aga need ainult ongi

)?
Postitatud: 23.10.2009 14:30
Postitas $upr@
JDM-San kirjutas:Mis M3 oli? Murci manuaal või E-gear? Ega sa Alastarot Ahvenistoga segi aja ( Alastaros ei ole tõuse ega languseid, Ahvenistos aga need ainult ongi

)?

Ei aja segi. Kusjuures on väikeseid tõuse ja languseid paaris kurvis. Või teisiti öeldes siis on nõgusaid ja kumeraid kurvikaldeid kus auto käitub erinevalt. Sirgeid tõuse ja languseid tõesti olulisi pole.
M3 oli E46. Unustasin öelda enne. Manuaal.
Murcie on Egear.
Postitatud: 23.10.2009 14:35
Postitas JDM-San
Ok, tõesti päris tasane Alastaro ei ole.
http://www.youtube.com/watch?v=nHfHY1Hun00
Aga tõusud ja langused on ikka sellised ( kutsutakse Ahvenistot just nende pärast mini-nürgburgringiks)
http://www.youtube.com/watch?v=XrL3snCPn-Y
Igatahe lahe, et autot kasutad mõistlikult. Osale järgmine aasta kindlasti OpenTrackidel ka (kutsu Murci ka, Lambosid pole veel kordagi OT käinud)
Postitatud: 02.02.2010 19:02
Postitas $upr@
Otsin kevadeks selliseid asju:
1. Garrett GT3582R, twin scroll. .82ar DBB - või samaväärne.
2. Korralik Supra MK4 divided manifold.
Kui kellelgi on head diili pakkuda, siis palun võta ühendust.
56664473 või
supra@toyotaclub.ee
Hind peab olema hetke ebay+transport hinnaga võrdne või soodsam.
Pakkuda võib nii uusi asju, kui vähe kasutatud.
Kristjan
Postitatud: 03.02.2010 2:31
Postitas Paks1
Damn, küll on kena Supra, !

Postitatud: 03.02.2010 8:38
Postitas Raceboy
$upr@ kirjutas:
Hind peab olema hetke ebay+transport hinnaga võrdne või soodsam.
Pakkuda võib nii uusi asju, kui vähe kasutatud.
Kristjan
Peaks arvestama ka sellega, et ebay hinnale lähevad toll+käive (xx+20%) otsa kui just paarikümne dollariga kätte ei saa.
Postitatud: 03.02.2010 10:17
Postitas $upr@
Raceboy kirjutas:
Peaks arvestama ka sellega, et ebay hinnale lähevad toll+käive (xx+20%) otsa kui just paarikümne dollariga kätte ei saa.
Esiteks ei ole käibe ja tolli hinna piir mitte paarkümmend dollarit ja teiseks - ma pole eilane.
Olen päris mitmed jupid just ebayst tellinud kuna eesti müüjad vahel röövivad.
Aga tänud hoiatamast.
Postitatud: 03.02.2010 11:16
Postitas Mihkel
Eesti müüjad ei oleks ka seal vahel nii sured röövlid, kui ei oleks Eesti riiki, kes 20% asja maksumusest röövib. Tollimaks käibeka kõrval on tühine.
Postitatud: 03.02.2010 11:18
Postitas Raceboy
$upr@ kirjutas:Esiteks ei ole käibe ja tolli hinna piir mitte paarkümmend dollarit ja teiseks - ma pole eilane.
Olen päris mitmed jupid just ebayst tellinud kuna eesti müüjad vahel röövivad.
Aga tänud hoiatamast.
Käibe ja tolli piir on 22EUR alates 1. jaanuarist ja ma ei arvanudki et sa eilane oled. Milleks sedasi suhtuda? Ise tellin samuti praktiliselt kõik Porsche jupid ebayst või usa foorumitsest, kuna meil pole saada.