3. leht 4-st
Postitatud: 04.07.2009 17:58
Postitas Fronius
ziim kirjutas:tv.motors24.ee->passati tuunimise alt leiab ka video portimisest, lollimaks ikka ei jää peale vaatamist.
Vaadatud ja olen portimise kohta lugenud ka päris palju aga oma tehtud töö ja kogemused on midagi muud .
Ja nagu ma asjast aru olen saanud,siis väljalaske kanaleid ei ole vist ise mõtet näppida kui asja ei mõika
Postitatud: 11.07.2009 17:02
Postitas Fronius
Postitatud: 11.07.2009 17:09
Postitas Fronius
Uuest porditud kaanest ka mõned pildid.

Loodan,et toimib

[/img]
Postitatud: 11.07.2009 18:26
Postitas Master003
kas nüüd hakkame ootama kuna uus mootor loojakarja läheb?

Postitatud: 11.07.2009 19:32
Postitas Fronius
Master003 kirjutas:kas nüüd hakkame ootama kuna uus mootor loojakarja läheb?


Ma arvan,et uus mootor saab korralik uued kolvid,kepsud ja muud vidinad mis selle juurde kaasneb.Vana mootori peal sai lihtsalt proovitud mis ja kuidas mootor käitub,kui on lisatud 30 prossarohkem kütet ja 1par üle rõhku

,aga näha sai ainult pilpaid.Aga nüüd siis lähen plokki hoonima ja hooringima

Postitatud: 12.07.2009 11:32
Postitas hents99
Portimisega ongi täpselt nii, et pead päris täpselt teadma, mida teed, kui palju teed jne. Freesi oskab igaüks näppida ja kanaleid suuremaks ajada, aga et sellel ka positiivset poiniti oleks, on juba omaette teema.
Postitatud: 12.07.2009 11:36
Postitas jeff01

Pildil juhtpuksist allapoole jäävas osas poleks mina midagi muut teinud kui klapipesa serva pordiga kokku viinud

Kui ma ei eksi siis oled sa ka sealt kanalit laiendanud, kuhu teised mehed liimi juurde valavad.
Postitatud: 12.07.2009 12:07
Postitas cthen
8v portimise kohta päris asjalik video motors24-jas. Tasub vaatata enne kui kallale ise minna.

.
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Vanak ... imine.aspx
Postitatud: 12.07.2009 13:14
Postitas Reims
no tal peaks seal üks päris hea kaaneguru olema,kes talle näpuga ette näitab,kui midagi päris per..e keerab

Postitatud: 12.07.2009 14:25
Postitas Master003
Reims kirjutas:no tal peaks seal üks päris hea kaaneguru olema,kes talle näpuga ette näitab,kui midagi päris per..e keerab

keda sa silmas pead?
Postitatud: 12.07.2009 14:30
Postitas Fronius
Reims kirjutas:no tal peaks seal üks päris hea kaaneguru olema,kes talle näpuga ette näitab,kui midagi päris per..e keerab

Õige Reimo

Ja hoiame esialgu selle nime saladuses
Iga asi omal ajal
Postitatud: 12.07.2009 14:33
Postitas Fronius
jeff01 kirjutas:
Pildil juhtpuksist allapoole jäävas osas poleks mina midagi muut teinud kui klapipesa serva pordiga kokku viinud

Kui ma ei eksi siis oled sa ka sealt kanalit laiendanud, kuhu teised mehed liimi juurde valavad.
Kõik sai üle mõõdetud,peaks enam vähem olema .
Ja ku9i midagi läkski peeti,siis mul 4 kaant veel ootamas
Aga eks näis mis moodi se välja kukkus varsti panen pilte ka kokkupanemisest

Postitatud: 17.08.2009 22:18
Postitas Fronius
Nii,sai endale vahepeal uued kovid muretsetud(Need küll c20ne mootori orginaalid kuid madalaks treitud)Sai ka kõrgem nukk vaadatud,see aga vajab veits nukameistri hoolsat kätt kes parandaks vea ja muudaks seda veel paremaks.Alumise osa ladusin täna kokku aga ülemisega läheb veits aega.
Ise mõtlesin veel sedagi,et selle praegate turbo mis mul on vahetaks välja ja võtaks riiulist Garret/Air Research T04-ja Ning asetaks hoopis selle aiste vahele
Lähiajal lisan ka pildid
Postitatud: 18.08.2009 12:34
Postitas jeff01
Ära näe vaeva nuka tuunimisega....saa se asi esmalt tööle nii, et ka kestab. Nukkvõlli kraadimisega võid asja alati hullemaks teha kui se praegu on. (Omal hetkel lihtsalt värske kogemus meeles)
Postitatud: 18.08.2009 14:40
Postitas Fronius
Mõtlesin,et nukka oleks vaja veits käredamaks saada,kuna T04 see niisuur turbo sinna 2 liitrisele mootorile hakkaks muidu spoolima alles 4500 prm pealt aga kui oleks kõrgem nukk,siis saaks kuskil 1000 pööret madalamalt ehk.
Ja kui jätaks nuka nii nagu on,siis tuleks vist ridamisi varjandi juurde jääda.Kuni 4000 prm 200hp ja 6500prm juures 400hp.
See on teooria,aga praktikas eks elu näitab
