Düno graafiku seletust oleks vaja
T3.63 võiks ju puhuda küll ~500hj ja see kompressor kah mingi 350 @ 11psi.
Kasti libisemisest ei sõltu eriti düno võimsuse number. Lihtsalt graafiku all RPM skaala võib paigast olla.
Selle võimsuse kohta on 13.1s hea tulemus.
Ehk 2bar on ikkagi päkk-pressje?
Mäletan kah nagu MaximumBoosti'st. et 1:1 on hea ja 2:1 on lagi.
Kuhu sa selle WG'ist gaasid lased? Kui sealt otse ilma suunamata downpipe'i lased, siis ma ei imesta kui seal turbo taga on 1bar summuti vastusurvet.
Kasti libisemisest ei sõltu eriti düno võimsuse number. Lihtsalt graafiku all RPM skaala võib paigast olla.
Selle võimsuse kohta on 13.1s hea tulemus.
Ehk 2bar on ikkagi päkk-pressje?
Mäletan kah nagu MaximumBoosti'st. et 1:1 on hea ja 2:1 on lagi.
Kuhu sa selle WG'ist gaasid lased? Kui sealt otse ilma suunamata downpipe'i lased, siis ma ei imesta kui seal turbo taga on 1bar summuti vastusurvet.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Ilmselt on seal paras surve jah, kuna kasutan sellist tüüpi sisemist WG-d.Astrona kirjutas:T3.63 võiks ju puhuda küll ~500hj ja see kompressor kah mingi 350 @ 11psi.
Kasti libisemisest ei sõltu eriti düno võimsuse number. Lihtsalt graafiku all RPM skaala võib paigast olla.
Selle võimsuse kohta on 13.1s hea tulemus.
Ehk 2bar on ikkagi päkk-pressje?
Mäletan kah nagu MaximumBoosti'st. et 1:1 on hea ja 2:1 on lagi.
Kuhu sa selle WG'ist gaasid lased? Kui sealt otse ilma suunamata downpipe'i lased, siis ma ei imesta kui seal turbo taga on 1bar summuti vastusurvet.
Graafikul oligi küsimus kujus, mitte võimsuses. Originaal NA mootoril on 170hp@5200 ning sama mootor tehasest kompressoriga variandis 225hp@5000 või 205hp@4400 olenevalt aastast.
0,8 bariga rusikareegel: 170 * (1 + 0,8) = 306 mootorist. 15% kadu ja 260 obest rattast olemas, täpselt nagu dünos.
.82 koda ja WG asjanduse ümberehitamine annaks kindlast midagi, aga siis jääb kompressori osa juba piiravaks. Seega pole mõtet sellesse vurri raha matta. Kui siis juba millegi toredama poole liikuda või üks selline hiinakas veel juurde võtta.
Põhiline, et sain graafikule seletuse. Eks paistab mis Nightracel saab. Pihustid saavad otsa 1,25at peal.
Sellist asja ei julgeks unes kah näha. See WG peaks tekitamagi gaasist seina. Samas, hiinakaga sobib hästiFog kirjutas:Ilmselt on seal paras surve jah, kuna kasutan sellist tüüpi sisemist WG-d.

Loodame, et vastusurve sul reversioniga klappe silindrisse ei tilguta.
Peaasi, et rahul oled


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Käisin just luna-s ja tõin ühe metallisöömise otsa freesile. Eks natuke annab seda voolavamaks süüa, praegu tõesti nagu sein.Astrona kirjutas:Sellist asja ei julgeks unes kah näha. See WG peaks tekitamagi gaasist seina. Samas, hiinakaga sobib hästi
Loodame, et vastusurve sul reversioniga klappe silindrisse ei tilguta.
Peaasi, et rahul oledmina seda samas olukorras ei suudaks
- kadestan.
Selle WG ehitust annab ju parandada. Teed klapi kohale teise väljundava lihtsalt ja ühendad sinna eraldi toru. Piisav ruum paistab olema. Mingi 2 poldiga flants ja poldiaugud keermestad otse sinna korpusesse. Turbo väljundi vahele teed plekist vaheseina, et sinna midagi ei läheks.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
suuremat koda küll pole mõtet võtta. mu T3.48 kojast puhuti 436hp samas dünos. See .63 peaks normaalse WG'ga puhuma seal dünomaxis mingi 450-525hp (made in china puhul pole kindel).
See 2 atm rõhku oli absoluut-skaalas? Või 1+2atm? Kui lihtsalt 200KPa backpressure vs 180KPa sisselaske rõhk, siis kõik suht ok. Kui aga 300KPa ja teisel pool turbot näiteks 200KPa, siis turbiini PR vist 1.5 ja selle rõhu-suhtega ta üle 350hp ei jaksa. mis su vanakooli mootori peal teisenduks 300HP = lagi. Muide, mida rohkem rõhku peale keerad, seda vähem on WG lahti, ja seega ei sega ka gaaside voolu
See 2 atm rõhku oli absoluut-skaalas? Või 1+2atm? Kui lihtsalt 200KPa backpressure vs 180KPa sisselaske rõhk, siis kõik suht ok. Kui aga 300KPa ja teisel pool turbot näiteks 200KPa, siis turbiini PR vist 1.5 ja selle rõhu-suhtega ta üle 350hp ei jaksa. mis su vanakooli mootori peal teisenduks 300HP = lagi. Muide, mida rohkem rõhku peale keerad, seda vähem on WG lahti, ja seega ei sega ka gaaside voolu

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Jutt käib ikka ülerõhust, miks segada siia absoluutrõhk lisaks?
Et asja segasemaks ajada?
Kas su turbiini osa tiiviku trim oli ka sama mis antud turbol?
Ainuüksi kuuma koja A/R ei määra midagi, määrab ikka koos tiiviku trim-iga.
Ehk siis absoluutrõhu skaalas 180kpa IMP versus 300kpa TIP.
Inimeste keeles 0.8bar boost ja 2.0bar TIP.
MaxBoostis kirjeldatakse 1:2-ele suhet üleboostis mitte koos absoluutrõhuga nagu aru olen saanud.
Jutt on seal 2-e mehhaanilise kella näidu vahest, seega loogliliselt boosti vahest.
Et asja segasemaks ajada?
Kas su turbiini osa tiiviku trim oli ka sama mis antud turbol?
Ainuüksi kuuma koja A/R ei määra midagi, määrab ikka koos tiiviku trim-iga.
Ehk siis absoluutrõhu skaalas 180kpa IMP versus 300kpa TIP.
Inimeste keeles 0.8bar boost ja 2.0bar TIP.
MaxBoostis kirjeldatakse 1:2-ele suhet üleboostis mitte koos absoluutrõhuga nagu aru olen saanud.
Jutt on seal 2-e mehhaanilise kella näidu vahest, seega loogliliselt boosti vahest.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Astrona,sa vastasid ise enda küsimusele, et miks ma rahulikult magada saan. Täpselt selleks, et WG olulisus kahaneb rõhu tõusuga:)
Aga jah, asi oli esitatud inimese keeles, ehk siis Astrona keeles 180kpa sisselaskes ja 300kpa TIP.
Mihkel, ratas on umbes 76 trim 2.23" 2.56"
Oli vist trim-i mõiste (minor*minor)/(major*major)*100.
Igatahes, portisin selle WG jublaku niipalju kui sain ära.
Antud teema kontekstis siis tegelikud numbrid:
rpm - hp - lb/ft - gaasiasend
3000 - 60 - 105 - 36%
3250 - 80 - 129 - 36%
3500 - 125 - 188 - 42%
3750 - 150 - 210 - 42%
4000 - 200 - 263 - 52%
4250 - 230 - 284 - 100%
4500 - 258 - 301 - 100%
4750 - 257 - 284 - 100%
5000 - 255 - 268 - 100%
5250 - 254 - 254 - 100%
5500 - 240 - 229 - 100%
5750 - 215 - 196 - 100%
6000 - 180 - 158 - 100%
Lähen maadlen õlilekkega hoopis edasi ja ei muretse selle graafiku üle enam.
Aga jah, asi oli esitatud inimese keeles, ehk siis Astrona keeles 180kpa sisselaskes ja 300kpa TIP.
Mihkel, ratas on umbes 76 trim 2.23" 2.56"
Oli vist trim-i mõiste (minor*minor)/(major*major)*100.
Igatahes, portisin selle WG jublaku niipalju kui sain ära.
Antud teema kontekstis siis tegelikud numbrid:
rpm - hp - lb/ft - gaasiasend
3000 - 60 - 105 - 36%
3250 - 80 - 129 - 36%
3500 - 125 - 188 - 42%
3750 - 150 - 210 - 42%
4000 - 200 - 263 - 52%
4250 - 230 - 284 - 100%
4500 - 258 - 301 - 100%
4750 - 257 - 284 - 100%
5000 - 255 - 268 - 100%
5250 - 254 - 254 - 100%
5500 - 240 - 229 - 100%
5750 - 215 - 196 - 100%
6000 - 180 - 158 - 100%
Lähen maadlen õlilekkega hoopis edasi ja ei muretse selle graafiku üle enam.
Mootori säästmiseks ilmselt aju keerab boosti maha, see on VW-Audi grupi 1.8T mootoritel vist suht tüüpiline.
Kuumakoda on nii väike, et lõpus tõuseb lihtsalt TIP liiga taevasse.
Kuumakoda on nii väike, et lõpus tõuseb lihtsalt TIP liiga taevasse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Turbine Inlet Pressure!
See on põhjus miks ei ole olemas 1000rpm fullboosti mis kestaks 8000rpm fullboostini.
Ehk siis turbosüsteem on üks suur kompromiss igast otsast, suuresti algusjõud versus lõpujõud.
See on põhjus miks ei ole olemas 1000rpm fullboosti mis kestaks 8000rpm fullboostini.
Ehk siis turbosüsteem on üks suur kompromiss igast otsast, suuresti algusjõud versus lõpujõud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.