3. leht 7-st
Postitatud: 25.07.2009 13:33
Postitas Silwer
Palju rõhku kasutate?
Postitatud: 25.07.2009 13:59
Postitas mart154
0.85bar...
... on veel vähe

aga 320cc pihustite vahetamiseks on raha vaja...
Postitatud: 25.07.2009 14:20
Postitas Silwer
Noh siis on jah midagi 300 ja 350hj vahele olenevalt dünost millega mõõta...

Postitatud: 25.07.2009 15:24
Postitas cthen
mart154 kirjutas:0.85bar...
... on veel vähe

aga 320cc pihustite vahetamiseks on raha vaja...
Palju plaanid keerata suuremate pihustitega?
Postitatud: 25.07.2009 19:42
Postitas mart154
Pole kunagi eriti selliseid plaane pidanud...
Keeran niipalju, kuni midagi lendab või midagi otsa saab või muud sellist
Või kuni tundub, et liigub piisavalt hästi... Selle tundega on muidugi naljakasti...
Seniajani on kõigi sõidutatud sõprade kommentaarid mineku kohta olnud vägevad... Samas enda jaoks tundub see auto juba üsna lahja
A see on juba paras õllelaua jutt ja siia foorumisse väga ei kõlbagi...
Postitatud: 25.07.2009 23:26
Postitas IvarR
Ei no tunne on mõnus kui boostima hakkab. Ja tänaval saab hakkama ilusti. Samas LSD ning nõks aeglasem ülekanne oleks vast vajalikud.
Mulle igatahes meeldis. Funnim kui stock RX-7. Tekkis kohe tuju omal ka rõhku tõsta natukene.
IvarR
Postitatud: 29.07.2009 13:45
Postitas mart154
Jätsin ta nüüd jälle mõneks ajaks seisma.
Sai nüüd sellises confis ligi 2000 kilomeetrit eesti teid põletatud.
Midagi selle ajaga otseselt ära ei lagunenud.
Sidurit olen paarkorda libisema saanud, kui ettevaatamatult ringi käia.
Samas, kui sidur ilusti ettevaatlikult kokku lasta, peab ka neljandaga.
Uus on juba välja mõeldud, vaja lihtsalt teostama hakata. Lähen üle 240mm kettale. Loodan et see 12mm diameetrilisa annab ka midagi.
Ahjaa, sponsorkorras võtan vastu ~600cc pihustid. Boschi stiilis, vahetpole, kas kõrge või madalaoomised.

Postitatud: 06.08.2009 10:55
Postitas mart154
Nii, uus hooratas CNCs töödeldud, et paaritada Audi S4 sidurikorviga.
Massi 7.1kg
M20 hooratast saaks julgelt 2kg kergemaks teha, aga selle mootori puhul ei näinud vajadust. Oma vabalthingava projekti peal on plaan see kerge hooratas ära katsetada
Hooratta ja S4 korvi vahele hangitud 240mm ketas uute Pidurimeistri katetega.
Ketas on leevenditega, vast ongi hea, ehk hoiabki jõuülekannet kauem tervena.
Edit. et teema nii kuiv poleks, lisan siia ühe kevadise pildi auto run-in'ist
See lahtikistud ja segamini salong tundus täna hommikul kuidagi armas

Postitatud: 06.08.2009 11:54
Postitas hents99
Kus sa CNC`s töödelda said? Mis firma ?
Mind on mitmest kohast viisakalt pikale lainele saadetud. Sügisepoole tuleb oma kanal, seniks võiks mingi võimalus olla.
Postitatud: 08.08.2009 17:00
Postitas Jaan
Kundel pidi ju CNC pink endal kodus olema, ema õmblusmasina kõrval, lubas minugi hoorattaga imesid teha kui õige aeg käes

Postitatud: 08.08.2009 17:30
Postitas _siim_
:P ma võin tasakaalu lükata
Postitatud: 11.08.2009 16:23
Postitas mart154
Sai ka sidurikorv ära tellitud.
Sarnase kasutatud korvi survejõuks mõõtsime 800kg. Uuel väidetakse seda olevat umbes tonni kanti. Eks kui saabub, läheme ja mõõdame uuesti üle

Postitatud: 28.08.2009 11:06
Postitas mart154
Siduriga on selline teema, et pole kuidagi viitsinud kastini jõuda...
Aga piiratud libisemisega differ sai alla ja 0-100 aeg halvenes, sest pidamine on tänu teisele ülekandele veel sitem.
Mihkel tegi ühe videolõigu kahh...
http://www.youtube.com/watch?v=D4TZTDfy5A4
Postitatud: 28.08.2009 11:16
Postitas hents99
Mis peaülekanne on?
Postitatud: 28.08.2009 12:38
Postitas mart154
Peaülekanne sai vahetatud 2.93 => 3.46
Kasti ülekanded:
3.83 ; 2.20 ; 1.40 ; 1.00 ; 0.83
tänavarehv hetkel 195/65 R14
sliki mõõt euromõõtudesse teisendatuna 205/60 R15