3. leht 5-st
Postitatud: 22.04.2009 20:50
Postitas TURBOLOVER
m.r.k kirjutas:kõik muudkui kinnitavad et bov sobib 200sxile väga hästi kuid kas te olete proovinud mis vahe on kiirendusel kas bov või baybasss
just eriti kägivahetusel ?????
mis juhtub ühe ja teisega
boviga käiguvahetuse muudab segu nii rikkaks et jätab korraks vahele jne jamad
aga baybass või siis mitte midagi .:D sellega töötab palju paremini nii et 200sxil EI bovile minu arust
sain ka kunagi kurva kogemuse kui mulle müüd siin foorumis kallilt bov mis pidi 110% toimima võta näpust ei toiminud nii nagu ma oleks tahtunud :D häält tegi kuid see polnud minu eesmärk´,tahtsin et sellest midagi kasu ka midagi oleks kuid tegi asja hullemaks
Seal midagi seadistusel vahet poleve näitex sellel kuhu panna ,millest kui kaugele?
Postitatud: 04.05.2009 20:57
Postitas TURBOLOVER
nv oli tegus! Sai lekkeid otsitud ja wastegate vedru vehe nokitsetud
tulemuseks sain 0,7 bar kui kell ei valetanud
Käed värisevad siiamaani!
Aa mul oleks vehe abi vaja dekoratiiv cooleri väljavahetusel!
Nim. Voolikuid jookseb sinna dekoratiiv torustikku liiga palju ja ma ei tea kas neid on vaja või...
Postitatud: 04.05.2009 21:21
Postitas Astrona
ei saanud abi, mis abi sul vaja on, aga pakun, et sul on vaja cooleri torustikku. Ja kui sul seda pole, võid arvestada, et see maksab üldiselt rohkem kui cooler.
Mul on midagi isegi pakkuda.
Cooleri mahutamise põhi abivahenditeks on 10-võti ja rellakas

Parima torustiku saab siis kui akut kapoti all pole.
Postitatud: 04.05.2009 21:52
Postitas TURBOLOVER
Ega enam polegi! Aga aku juhtmestikku oleks korralikumat vaja mingi mats pakkus mulle täiesti lambi juhet lambi hinnaga ja see ajas krt vihale kyll!
Ja see kah et sisselaske koldest jookseb kas 3 voolikut dekoratiiv cooleri,dekoratiiv torustikku kas neid on vaja sinna säilitada või mitte? Ja mis voolikud need on?
Postitatud: 05.05.2009 9:00
Postitas Astrona
TURBOLOVER kirjutas:...Aga aku juhtmestikku oleks korralikumat vaja mingi mats pakkus mulle täiesti lambi juhet lambi hinnaga ja see ajas krt vihale kyll...
Kirjavahemärgid abi!!! Kõik ei oska mulgi-seto murrakut.
Tee endale selgeks, mis voolikud su enda auto kapotti all on, enne seda ei soovita midagi näppida.
1 neist voolikutest on kümkäivitus-tühikäigu jaoks ja mul on pakkuda sulle vastav toru coolerist siibrini, kus on küljes ka see külmkäivituse ots!
Paraku 1000EEK ja kaasa saab veel paar toru juppi, millest võib abi olla. Pakutav on 2.5", uus, roostevaba. Võid küsida 2.5"->2.75" segusiibri silikon lõdvikut.
Postitatud: 06.05.2009 0:05
Postitas m.r.k
ei siin sellisel asjal ei tohiks olla vahet kus pool see asub tööd teeb sama moodi ja soovitan ikka baybass klappi :D
Postitatud: 06.05.2009 7:28
Postitas Maik
Minu kompressormootoril tõusis käiguvahetustel segu 10 pealt ca 13 peale, pole nagu eriline teema vist ? bov-iga siis.
Postitatud: 06.05.2009 8:27
Postitas Astrona
Maik kirjutas:Minu kompressormootoril tõusis käiguvahetustel segu 10 pealt ca 13 peale, pole nagu eriline teema vist ? bov-iga siis.
Kui gaasi ei vajuta kv ajal siis on normaalne ka 20:1 segu, kuna mootor tegeleb aeglustusega ja ei pea midagi pihustama enne kui pöörded kukuvad 1500 kanti.
Postitatud: 06.05.2009 14:07
Postitas Maik
Selline 20+ segu on jah, kui peale kiirendust gaas lahti lasta ...
aga see minu kõikumine on ikka kiirendamise ajal vaadatud, kas siis nissanil on midagi teistmoodi,et mootori puterdama ajab.
Postitatud: 06.05.2009 14:45
Postitas Astrona
Maik kirjutas:Selline 20+ segu on jah, kui peale kiirendust gaas lahti lasta ...
aga see minu kõikumine on ikka kiirendamise ajal vaadatud, kas siis nissanil on midagi teistmoodi,et mootori puterdama ajab.
Peale käiguvahetust kiirendusel ongi ju madalamad pöörded ja segu ongi tavaliselt madalamal lahjem. Kui BOV midagi mõjutab, siis ainult rikkamaks, kuna osa õhku, millele on juba kütus väja mõõdetud, läheb tuulde. Mina küll ei tea et nissanil bov midagi puterdama paneks.
Postitatud: 25.06.2009 0:28
Postitas TURBOLOVER
Suur plaan kertöid teostada võttis esijalgu korraks suure pöörde

sest oli plaanis ainutl karpide vahetus ja mini paigad kui vaja!
see pole veel kõik ! Põhja alt ei jõudnud pilte teha ja pena paagil trippe lahti keerates kukkus paak mulle sylle sest paagi kõri oli läbi mädanenud ja peale vaadates oli näha et keegi oli keemilise metalliga sda juba parandanud!

Nii et mis soovitate kas paagile on võimalik veel kõri tagasi keevitada või ei! ytlen nii palju et murdus ta 3mm enne kõri kinnitust paagi kylge!
Postitatud: 25.06.2009 8:23
Postitas _siim_
sellest küll enam palju järgi pole

Postitatud: 25.06.2009 14:02
Postitas TURBOLOVER
samas kere kesk-koht enne karbi valtsi on kova !
Ma ei tea kyll ,

aga kas muidu vahetati autodel põhjasid kah alumiiniumi vastu ve?
Postitatud: 25.06.2009 19:22
Postitas Greatmaster
Ise küll ei viitsiks vist sellist roostehunnikut enam korda teha. Kas lihtsam ei oleks mingi korralik kere otsida ja sinna tehnika ümber visata?
Postitatud: 25.06.2009 19:36
Postitas Aigo
lohista kere mu juurde siis ongi võimalik mul midagi teha, sest oma fiatti vist niipea korda ei saa
