Drift-i teema ja sellega seosnev tehniline pool+D-autod!

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Ok on küll vähe saada.....vaatasin järgi. Seda et neid saada on järeldasin selle järgi, et nägin üht vana sarja vaid 6000.- maksva auto all ja olen vähe kallime e 30 all näinud miskit ise keevitatud lahendust mis oli siiski ostetud mitte kodus treitud.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

Postitus Postitas TURBOLOVER »

jeff01 kirjutas:Odav variant driftimiseks oleks rullnoka bemm. Coilovereid ja muud pahna liigub ehk samapalju kui nissanile. Originaalis vaid väiksemootorilised aga 3,5se peale toppimisega oleks algus tehtud, on küll vaid ca 215hp aga 330 Nmi on piisav et vähemalt 100-120 neni ratast ringi kerida...mida rohkem nurka seda suurema kiiruseni muidugi. See, et selline mootor ninal ei saa sõita on linnalegend. Täiesti reaalne on auto saada 50:50 kaalujaotuseni ja kaaluma vaid kolmekohalise numbri. Sellise auto tundma õppimine võtab erinevatel radadel vähemalt kümne paagitäie maha sõitmise nii, et teiseks hooajaks on jõupuudus juba ilmselge ja ainus hinna suhtes mõistlik lahendus on ülelaadimine. 500HP sellest vanakooli mootorist on ikka way turvalisem kui 500hp mikromootorist võtta.

Edit: arvasin, et kiiret autot pole nii kallis ehitada kui foorumites räägitakse aga kere + mootor + kap rem mootorile + sidur + korralik differ + progeaju ja ongi juba 50k läinud (seda veel siis kui kõik ise teed) Lisanduksid coilid, polyretaan puksid, ja väikesed investeeringud kergematesse nina detailidesse, iste, rihmad ja kiirem roolilatt, mõned velje-rehvi jooksud ja on teine 50k läinud. nii, et aru kah ei saa kuhu se raha jäi Autot ehitades on 100k tegelikult oluliselt väiksem summa kui see seda teenides tundub.
Veider! Mul üks selline rullnokk olemas! :-D?
Ja viimane kord kui kaalul käisin siis sain 998,? kilo auto tühikaalu. + mina 70 kg aga kaalujaotus on kyll täiesti paigast ära ! Pee on tal ikka nii kerge et kurvis pee ette saamiseks väga palju vaeva ei pea nägema rohkem tagasi toomisega ikka või siis kurvis hoidmisega! Ps! Suur oleks KKK 26 turbo tootlikkus ca18det mootoril?
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

Postitus Postitas TURBOLOVER »

no mis te arvate......
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Mina arvan, et majanduse hetkeolukorra tõttu uuri müüdavaid projekte sest need on üldiselt odavamad kui samasuguse asja ise ehitamine. Offtopicut veel niipalju et mu ex 335 on umbes 30nega müügis ja selle eest peaks seal suht palju kasulikku olema.....(progeaju, torsen differ, m30b34 mootor, väliselt iluvigadega aga tugeva põhja ja karpidega kere, omab isegi ülevaatust/kindlustust ja sõidab igapäevaselt ringi. Veermik on kehvas korras ja vajab suures osas vahetust) Se lausa räige offtopic ja kui on huvi siis edaspidi suhtleme privaatselt :)
Viimati muutis jeff01, 08.04.2009 20:25, muudetud 1 kord kokku.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
gaiar200
Postitusi: 396
Liitunud: 20.08.2008 9:26
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas gaiar200 »

ja kui mina olen õieti aru saand siis turbo tootlikus ei sõltu suuresti mootorist vaid ikka turbost endast
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

Postitus Postitas TURBOLOVER »

gaiar200 kirjutas:ja kui mina olen õieti aru saand siis turbo tootlikus ei sõltu suuresti mootorist vaid ikka turbost endast

ma olen ka nii moodi aru saanud :car
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

no 500hj on ikkagi näiteks 3 liitrisest mootorist palju lihtsam ja odavam välja võtta kui näiteks 1.8 motost, kuigi turbo võib sama olla.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

cthen kirjutas:no 500hj on ikkagi näiteks 3 liitrisest mootorist palju lihtsam ja odavam välja võtta kui näiteks 1.8 motost, kuigi turbo võib sama olla.
See on kah teemastmööda ju :)

Ütleks pigem, et 3L 130KW mootorist on sama raske saada 400hj kui 1.8T 130KW mootorist. Turbo üldiselt ei tea kas sul on 3L või 1L, tema näeb, et kui sealt tuleb 50KW jagu gaase, siis ta hakkab rõhku tekitama.
gaiar, Näiteks 300hj on palju lihtsam välja pressida su "vanast" nissanist, kui su "uuest" mersust :lol:


Osta jeff01 projekt algatuseks ära (tingi enne 25'le :lol:) ja siis räägime edasi :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

Astrona kirjutas: Ütleks pigem, et 3L 130KW mootorist on sama raske saada 400hj kui 1.8T 130KW mootorist.
400hj võibolla tõesti, aga see on ka selle 1.8T suht viimane piir millega ta veel suudab rohkem sõita kui 400m. Aga kui räägime 500/600hj ja 3L vs 1.8L siis on asi selge ju. :) Töömahule pole asendajat :lol:
Offtopiga, aga ei saanud jätta põhjendamata.
Ostan200SX
Postitusi: 28
Liitunud: 07.04.2009 13:32
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ostan200SX »

jeff01 kirjutas:Mina arvan, et majanduse hetkeolukorra tõttu uuri müüdavaid projekte sest need on üldiselt odavamad kui samasuguse asja ise ehitamine. Offtopicut veel niipalju et mu ex 335 on umbes 30nega müügis ja selle eest peaks seal suht palju kasulikku olema.....(progeaju, torsen differ, m30b34 mootor, väliselt iluvigadega aga tugeva põhja ja karpidega kere, omab isegi ülevaatust/kindlustust ja sõidab igapäevaselt ringi. Veermik on kehvas korras ja vajab suures osas vahetust) Se lausa räige offtopic ja kui on huvi siis edaspidi suhtleme privaatselt :)
kus selle Bemmu 335 pilte saaks näha? huvi on
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

Postitus Postitas TURBOLOVER »

Hmm....Ma ei tea mul maitseb ikkagi riis!
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

Postitus Postitas TURBOLOVER »

TURBOLOVER kirjutas:Hmm....Ma ei tea mul maitseb ikkagi riis!
Aga su 335-e tuleks vaataks yle kyll!
Jan san
Postitusi: 51
Liitunud: 13.11.2008 21:35
Asukoht: Viljandi-Tartu

Postitus Postitas Jan san »

Kes inglise keelest aru saab,kuid midagi driftimisest ei tea selle jaoks üks lühike tutvustus,et kus ja mida :)
http://www.youtube.com/watch?v=-o-uReqw ... annel_page
Lost but not forgotten
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

Postitus Postitas TURBOLOVER »

Jan san kirjutas:Kes inglise keelest aru saab,kuid midagi driftimisest ei tea selle jaoks üks lühike tutvustus,et kus ja mida :)
http://www.youtube.com/watch?v=-o-uReqw ... annel_page
asi tore kyll ....
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

TURBOLOVER kirjutas:Hmm....Ma ei tea mul maitseb ikkagi riis!
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 13&t=10455
Homme lõunanani on aega mõelda, siis hakkan kap-remont-plokki peale panema, ja hind ei jää samaks.
Saad n.ö. veerandi drifti auto hinnaga kolmveerand drifti autot. Drifti-rattad, coiloverid ja paar plastik-puksi alla panna ja on eesti-mõistes tasemel drifti masin. Kui ei ole huvi, siis palun põhjenda, miks! Selle bmw ajamine samale tasemele ei lähe sul kindlasti odavamaks.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Suletud