Drift-i teema ja sellega seosnev tehniline pool+D-autod!
Ok on küll vähe saada.....vaatasin järgi. Seda et neid saada on järeldasin selle järgi, et nägin üht vana sarja vaid 6000.- maksva auto all ja olen vähe kallime e 30 all näinud miskit ise keevitatud lahendust mis oli siiski ostetud mitte kodus treitud.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
Veider! Mul üks selline rullnokk olemas!jeff01 kirjutas:Odav variant driftimiseks oleks rullnoka bemm. Coilovereid ja muud pahna liigub ehk samapalju kui nissanile. Originaalis vaid väiksemootorilised aga 3,5se peale toppimisega oleks algus tehtud, on küll vaid ca 215hp aga 330 Nmi on piisav et vähemalt 100-120 neni ratast ringi kerida...mida rohkem nurka seda suurema kiiruseni muidugi. See, et selline mootor ninal ei saa sõita on linnalegend. Täiesti reaalne on auto saada 50:50 kaalujaotuseni ja kaaluma vaid kolmekohalise numbri. Sellise auto tundma õppimine võtab erinevatel radadel vähemalt kümne paagitäie maha sõitmise nii, et teiseks hooajaks on jõupuudus juba ilmselge ja ainus hinna suhtes mõistlik lahendus on ülelaadimine. 500HP sellest vanakooli mootorist on ikka way turvalisem kui 500hp mikromootorist võtta.
Edit: arvasin, et kiiret autot pole nii kallis ehitada kui foorumites räägitakse aga kere + mootor + kap rem mootorile + sidur + korralik differ + progeaju ja ongi juba 50k läinud (seda veel siis kui kõik ise teed) Lisanduksid coilid, polyretaan puksid, ja väikesed investeeringud kergematesse nina detailidesse, iste, rihmad ja kiirem roolilatt, mõned velje-rehvi jooksud ja on teine 50k läinud. nii, et aru kah ei saa kuhu se raha jäi Autot ehitades on 100k tegelikult oluliselt väiksem summa kui see seda teenides tundub.

Ja viimane kord kui kaalul käisin siis sain 998,? kilo auto tühikaalu. + mina 70 kg aga kaalujaotus on kyll täiesti paigast ära ! Pee on tal ikka nii kerge et kurvis pee ette saamiseks väga palju vaeva ei pea nägema rohkem tagasi toomisega ikka või siis kurvis hoidmisega! Ps! Suur oleks KKK 26 turbo tootlikkus ca18det mootoril?
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
Mina arvan, et majanduse hetkeolukorra tõttu uuri müüdavaid projekte sest need on üldiselt odavamad kui samasuguse asja ise ehitamine. Offtopicut veel niipalju et mu ex 335 on umbes 30nega müügis ja selle eest peaks seal suht palju kasulikku olema.....(progeaju, torsen differ, m30b34 mootor, väliselt iluvigadega aga tugeva põhja ja karpidega kere, omab isegi ülevaatust/kindlustust ja sõidab igapäevaselt ringi. Veermik on kehvas korras ja vajab suures osas vahetust) Se lausa räige offtopic ja kui on huvi siis edaspidi suhtleme privaatselt 

Viimati muutis jeff01, 08.04.2009 20:25, muudetud 1 kord kokku.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
See on kah teemastmööda jucthen kirjutas:no 500hj on ikkagi näiteks 3 liitrisest mootorist palju lihtsam ja odavam välja võtta kui näiteks 1.8 motost, kuigi turbo võib sama olla.

Ütleks pigem, et 3L 130KW mootorist on sama raske saada 400hj kui 1.8T 130KW mootorist. Turbo üldiselt ei tea kas sul on 3L või 1L, tema näeb, et kui sealt tuleb 50KW jagu gaase, siis ta hakkab rõhku tekitama.
gaiar, Näiteks 300hj on palju lihtsam välja pressida su "vanast" nissanist, kui su "uuest" mersust

Osta jeff01 projekt algatuseks ära (tingi enne 25'le


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
400hj võibolla tõesti, aga see on ka selle 1.8T suht viimane piir millega ta veel suudab rohkem sõita kui 400m. Aga kui räägime 500/600hj ja 3L vs 1.8L siis on asi selge ju.Astrona kirjutas: Ütleks pigem, et 3L 130KW mootorist on sama raske saada 400hj kui 1.8T 130KW mootorist.


Offtopiga, aga ei saanud jätta põhjendamata.
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: 07.04.2009 13:32
- Asukoht: Tallinn
kus selle Bemmu 335 pilte saaks näha? huvi onjeff01 kirjutas:Mina arvan, et majanduse hetkeolukorra tõttu uuri müüdavaid projekte sest need on üldiselt odavamad kui samasuguse asja ise ehitamine. Offtopicut veel niipalju et mu ex 335 on umbes 30nega müügis ja selle eest peaks seal suht palju kasulikku olema.....(progeaju, torsen differ, m30b34 mootor, väliselt iluvigadega aga tugeva põhja ja karpidega kere, omab isegi ülevaatust/kindlustust ja sõidab igapäevaselt ringi. Veermik on kehvas korras ja vajab suures osas vahetust) Se lausa räige offtopic ja kui on huvi siis edaspidi suhtleme privaatselt
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
Kes inglise keelest aru saab,kuid midagi driftimisest ei tea selle jaoks üks lühike tutvustus,et kus ja mida
http://www.youtube.com/watch?v=-o-uReqw ... annel_page

http://www.youtube.com/watch?v=-o-uReqw ... annel_page
Lost but not forgotten
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
asi tore kyll ....Jan san kirjutas:Kes inglise keelest aru saab,kuid midagi driftimisest ei tea selle jaoks üks lühike tutvustus,et kus ja mida![]()
http://www.youtube.com/watch?v=-o-uReqw ... annel_page
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 13&t=10455TURBOLOVER kirjutas:Hmm....Ma ei tea mul maitseb ikkagi riis!
Homme lõunanani on aega mõelda, siis hakkan kap-remont-plokki peale panema, ja hind ei jää samaks.
Saad n.ö. veerandi drifti auto hinnaga kolmveerand drifti autot. Drifti-rattad, coiloverid ja paar plastik-puksi alla panna ja on eesti-mõistes tasemel drifti masin. Kui ei ole huvi, siis palun põhjenda, miks! Selle bmw ajamine samale tasemele ei lähe sul kindlasti odavamaks.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET