Bmw 340 m60b40+kompressor ? -JoE-
Kui aega saan võin seda juhtmestiku ja skeemi uurida.
Vaja Sallu auto tarbeks enivei üks 4.4 V8 ATM juhtmestik juppideks lõigata.
Vaja Sallu auto tarbeks enivei üks 4.4 V8 ATM juhtmestik juppideks lõigata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
karter koosneb kahest osast, lihtsam on seda ümber teha.-JoE- kirjutas:Praegu siis jändan roolilatiga ei taha kuidagi kuhugi mahtuda üks võimalus oleks aga siis jääks ta silla talast veel allapoole ning selle võib väga lihtsalt alt ärasõit vaadates eesti teid.Mõelda juu võib et sõidab mööda normaalseid maanteid aga kui ükskord tulime sõbra 7-sega pärnupoolt viljandisse millel on ees madaldus käis 90 kmh pealt silla tala vastu assfaldid ja kui minu auto käiks vastu siis läheks kohe latt.
Teab keegi kuidas Alpina B8 asi on lahentatud.Kas rooli karbiga???
Üks võimalus oleks veel karterit ümber teha.
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction
BMW E46 V8 - under construction
Mis mõttes kahest osast?Sellel mootoril on alumiiniumist suurkarter ja terasest luuk. Sees on veel "baffel banel". Õlipump on ka eesotsas, kus tavaliselt käib roolilatt...Raimo kirjutas:karter koosneb kahest osast, lihtsam on seda ümber teha.-JoE- kirjutas:Praegu siis jändan roolilatiga ei taha kuidagi kuhugi mahtuda üks võimalus oleks aga siis jääks ta silla talast veel allapoole ning selle võib väga lihtsalt alt ärasõit vaadates eesti teid.Mõelda juu võib et sõidab mööda normaalseid maanteid aga kui ükskord tulime sõbra 7-sega pärnupoolt viljandisse millel on ees madaldus käis 90 kmh pealt silla tala vastu assfaldid ja kui minu auto käiks vastu siis läheks kohe latt.
Teab keegi kuidas Alpina B8 asi on lahentatud.Kas rooli karbiga???
Üks võimalus oleks veel karterit ümber teha.
Kuivkarter oleks hea lahendus, see aga on keeruline ja üsna palju pappi nõudev...
no ongi kahest osast, suurkarter ja siis kaan õlipumba poltide kontrollimiseks :D
seal luugi sees mingi bafflit küll ei ole

kui küsimus on mõnes sentimeetris, siis õlipumba taga peaks piisavalt ruumi olema, et need ümber teha.

ja ära siis unusta õlipumba polte kontrollimast, muidu pole seda puhurit enam kuhugi panna.
seal luugi sees mingi bafflit küll ei ole

kui küsimus on mõnes sentimeetris, siis õlipumba taga peaks piisavalt ruumi olema, et need ümber teha.

ja ära siis unusta õlipumba polte kontrollimast, muidu pole seda puhurit enam kuhugi panna.
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction
BMW E46 V8 - under construction
Täna siis võtsin karteri alt ära.Õlipumba poldid olid kinni kuna mootoris on hiljuti käidud.Leidsin ka punast silikoni.Silikon siis pumba peal pool ühe peene toru ümber.Oleks pidanud paintis ära märkima aga proovime esialgu ilma.

Karteri põhja tihend oli ka mingist happast rohelisest materjalist.Kas see on normaalne????

Karteri põhja tuleb natuke ümber keevitada aga mitte midagi hullu.

Tegin siis sellele pildile paintis täpid peale et arusaadav oleks.Vasak poolse punase täpijuurest algab lagus (pildipeal tõus kuna karter on tagurpidi)siis tuleks see lagus ära kaotada ja sama moodi edasi teha nagu vaskul pool vasakut punast täppi kuni parempoolse täpini.Seda teen sellepärast et mootorit on vaja 4,5 cm allapoole saada muidu ei mahu kapott kinni.
Eelolevas videos oleval autol jäeti mootor ülesse.
http://www.youtube.com/watch?v=gvsKZvHym60
Ma tahaks ikka kapotti peale saada.
Alpina tegi B8 karteri ka umbes taoliseks:
The new sump is very shallow over most of it´s length, but has a very deep part at the front.
Ma arvan et ma teen midagi taolist lõpuks.Nüüd oleks hea teada veel kas seal kasutati latti või karpi juhtimisel.
Selle teksti kirjutamise käigus ja lugedses seda Alpina ingliskeelset lauset tuli mul mõte, et teha see laugeks kuni õlipumbani aga eks vaatab.

Karteri põhja tihend oli ka mingist happast rohelisest materjalist.Kas see on normaalne????

Karteri põhja tuleb natuke ümber keevitada aga mitte midagi hullu.

Tegin siis sellele pildile paintis täpid peale et arusaadav oleks.Vasak poolse punase täpijuurest algab lagus (pildipeal tõus kuna karter on tagurpidi)siis tuleks see lagus ära kaotada ja sama moodi edasi teha nagu vaskul pool vasakut punast täppi kuni parempoolse täpini.Seda teen sellepärast et mootorit on vaja 4,5 cm allapoole saada muidu ei mahu kapott kinni.
Eelolevas videos oleval autol jäeti mootor ülesse.
http://www.youtube.com/watch?v=gvsKZvHym60
Ma tahaks ikka kapotti peale saada.
Alpina tegi B8 karteri ka umbes taoliseks:
The new sump is very shallow over most of it´s length, but has a very deep part at the front.
Ma arvan et ma teen midagi taolist lõpuks.Nüüd oleks hea teada veel kas seal kasutati latti või karpi juhtimisel.
Selle teksti kirjutamise käigus ja lugedses seda Alpina ingliskeelset lauset tuli mul mõte, et teha see laugeks kuni õlipumbani aga eks vaatab.
Tere
Hetkel kui karteri põhi ja mootori käpad on keevitamisel siis mõtlesin et telliks ette õõtshoobadele powerflex puksid.On kahte varjanti tavaline puks ehk siis auk on puksi keskel ja on ka eksentrikuga puks.Mida ma selle eksentrikuga saavutaks.
See siis eksentrikuga

Siit ma selle sain
http://www.powerflex.co.uk/products/E36 ... 203/1.html
Hetkel kui karteri põhi ja mootori käpad on keevitamisel siis mõtlesin et telliks ette õõtshoobadele powerflex puksid.On kahte varjanti tavaline puks ehk siis auk on puksi keskel ja on ka eksentrikuga puks.Mida ma selle eksentrikuga saavutaks.
See siis eksentrikuga

Siit ma selle sain
http://www.powerflex.co.uk/products/E36 ... 203/1.html
Ei, sul pole mingiskis osas õigus.junsu kirjutas:saad rattad tiba laiemaks säädida ja "lääpa". parem pidamine kurvis.
M30 õõtsa deeksentrik suurendab ratta pikkikallet.
Amordi deeksentrik tugilaager suurendab ratta ristkallet.
Laiemaks ei tee asja kumbki, pige rööbe väheneb.
Pikkikalde suurendamine on väga abiks, kui koormus ninale suureneb. Selle projekti puhul "must have".