Bmw 340 m60b40+kompressor ? -JoE-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui aega saan võin seda juhtmestiku ja skeemi uurida.
Vaja Sallu auto tarbeks enivei üks 4.4 V8 ATM juhtmestik juppideks lõigata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

-JoE- kirjutas:Praegu siis jändan roolilatiga ei taha kuidagi kuhugi mahtuda üks võimalus oleks aga siis jääks ta silla talast veel allapoole ning selle võib väga lihtsalt alt ärasõit vaadates eesti teid.Mõelda juu võib et sõidab mööda normaalseid maanteid aga kui ükskord tulime sõbra 7-sega pärnupoolt viljandisse millel on ees madaldus käis 90 kmh pealt silla tala vastu assfaldid ja kui minu auto käiks vastu siis läheks kohe latt.
Teab keegi kuidas Alpina B8 asi on lahentatud.Kas rooli karbiga???
Üks võimalus oleks veel karterit ümber teha.
karter koosneb kahest osast, lihtsam on seda ümber teha.
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Raimo kirjutas:
-JoE- kirjutas:Praegu siis jändan roolilatiga ei taha kuidagi kuhugi mahtuda üks võimalus oleks aga siis jääks ta silla talast veel allapoole ning selle võib väga lihtsalt alt ärasõit vaadates eesti teid.Mõelda juu võib et sõidab mööda normaalseid maanteid aga kui ükskord tulime sõbra 7-sega pärnupoolt viljandisse millel on ees madaldus käis 90 kmh pealt silla tala vastu assfaldid ja kui minu auto käiks vastu siis läheks kohe latt.
Teab keegi kuidas Alpina B8 asi on lahentatud.Kas rooli karbiga???
Üks võimalus oleks veel karterit ümber teha.
karter koosneb kahest osast, lihtsam on seda ümber teha.
Mis mõttes kahest osast?Sellel mootoril on alumiiniumist suurkarter ja terasest luuk. Sees on veel "baffel banel". Õlipump on ka eesotsas, kus tavaliselt käib roolilatt...

Kuivkarter oleks hea lahendus, see aga on keeruline ja üsna palju pappi nõudev...
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

no ongi kahest osast, suurkarter ja siis kaan õlipumba poltide kontrollimiseks :D
seal luugi sees mingi bafflit küll ei ole
Pilt

kui küsimus on mõnes sentimeetris, siis õlipumba taga peaks piisavalt ruumi olema, et need ümber teha.

Pilt

ja ära siis unusta õlipumba polte kontrollimast, muidu pole seda puhurit enam kuhugi panna.
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction
-JoE-
Postitusi: 54
Liitunud: 02.01.2009 18:54
Asukoht: VILJANDI

Postitus Postitas -JoE- »

Täna siis võtsin karteri alt ära.Õlipumba poldid olid kinni kuna mootoris on hiljuti käidud.Leidsin ka punast silikoni.Silikon siis pumba peal pool ühe peene toru ümber.Oleks pidanud paintis ära märkima aga proovime esialgu ilma.
Pilt

Karteri põhja tihend oli ka mingist happast rohelisest materjalist.Kas see on normaalne????

Pilt

Karteri põhja tuleb natuke ümber keevitada aga mitte midagi hullu.



Pilt

Tegin siis sellele pildile paintis täpid peale et arusaadav oleks.Vasak poolse punase täpijuurest algab lagus (pildipeal tõus kuna karter on tagurpidi)siis tuleks see lagus ära kaotada ja sama moodi edasi teha nagu vaskul pool vasakut punast täppi kuni parempoolse täpini.Seda teen sellepärast et mootorit on vaja 4,5 cm allapoole saada muidu ei mahu kapott kinni.
Eelolevas videos oleval autol jäeti mootor ülesse.
http://www.youtube.com/watch?v=gvsKZvHym60
Ma tahaks ikka kapotti peale saada.


Alpina tegi B8 karteri ka umbes taoliseks:
The new sump is very shallow over most of it´s length, but has a very deep part at the front.

Ma arvan et ma teen midagi taolist lõpuks.Nüüd oleks hea teada veel kas seal kasutati latti või karpi juhtimisel.

Selle teksti kirjutamise käigus ja lugedses seda Alpina ingliskeelset lauset tuli mul mõte, et teha see laugeks kuni õlipumbani aga eks vaatab.
kivimugi
Postitusi: 452
Liitunud: 01.06.2007 14:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kivimugi »

Karteri põhja tihend oli ka mingist happast rohelisest materjalist.Kas see on normaalne????
bmw originaal tihendid on sellest materjalist
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
-JoE-
Postitusi: 54
Liitunud: 02.01.2009 18:54
Asukoht: VILJANDI

Postitus Postitas -JoE- »

Tere
Hetkel kui karteri põhi ja mootori käpad on keevitamisel siis mõtlesin et telliks ette õõtshoobadele powerflex puksid.On kahte varjanti tavaline puks ehk siis auk on puksi keskel ja on ka eksentrikuga puks.Mida ma selle eksentrikuga saavutaks.
See siis eksentrikuga
Pilt
Siit ma selle sain
http://www.powerflex.co.uk/products/E36 ... 203/1.html
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

saad rattad tiba laiemaks säädida ja "lääpa". parem pidamine kurvis.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
redline
Postitusi: 190
Liitunud: 23.02.2006 17:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas redline »

M3 kasutab eksentrikuga pukse
-JoE-
Postitusi: 54
Liitunud: 02.01.2009 18:54
Asukoht: VILJANDI

Postitus Postitas -JoE- »

Arvatavasti ostan siis need eksentrikuga kuna kurvis oleks pidavust vaja küll.
Vahepeal saatis keevitaja tööjärgust ka pilte.

Pilt

Pilt
redline
Postitusi: 190
Liitunud: 23.02.2006 17:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas redline »

BMW klubist Cardo lasi ka kunagi oma karterikaast keevitada, ta pani ka kohe külge aga pärast hakkas tihendi vahelt lekkima kuna oli keevitusega kõveraks tõmband. Soovitan sul kriitilise pilguga üle vaadata sirguse, muidu pärast peab tegema topelt tööd ja töötava auto pealt karterikaast maha võtma :)
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Selleks, et puruks/kõveraks ei rebiks, tuleks karterit soojendada ca 300 kraadini.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

junsu kirjutas:saad rattad tiba laiemaks säädida ja "lääpa". parem pidamine kurvis.
Ei, sul pole mingiskis osas õigus.

M30 õõtsa deeksentrik suurendab ratta pikkikallet.
Amordi deeksentrik tugilaager suurendab ratta ristkallet.
Laiemaks ei tee asja kumbki, pige rööbe väheneb.
Pikkikalde suurendamine on väga abiks, kui koormus ninale suureneb. Selle projekti puhul "must have".
-JoE-
Postitusi: 54
Liitunud: 02.01.2009 18:54
Asukoht: VILJANDI

Postitus Postitas -JoE- »

Suur tänu erik
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

sry jah :-D millegipärast tekkis selle jutu peale kohe ühe teise automargi õõtsa pilt silmaette :oops:
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Vasta