3. leht 4-st

Postitatud: 20.12.2006 16:51
Postitas parm
tere,

precision turbo pihustid teadagi minukäest hea hinnaga :)

SC1O780 1348,32/tk
SC1O1000 1543,72/tk

olavi

Postitatud: 17.01.2007 23:55
Postitas Cypress Hill
Pihusti probleemi lahendus on paistmas, kuid mis vedrustust soovitate. Amorte võiks saada regullida, mida soovitate, eelarve ca15k?

Postitatud: 18.01.2007 0:43
Postitas HoCi
Selle raha eest peaksid konid kätte saama küll ilusti koos vedrudega.
Xenon-Eesti müüb hoolega ka mingeid NEX'e...ainult ei tea kuidas nad on. Jutt varuosadest neil(et on ka kohapeal varuosad ja garantiiajal vahetatakse kohe katki läinud osa välja) on positiivsust tekitav aga ikkagi kahtlaselt tundmatu nimi minu jaoks.

Postitatud: 20.01.2007 11:50
Postitas Audiophile
Pihustite hj arvutamiseks on mingi selline valem silma jäänud:

Näit 550cc puhul saad

(550cc/10,5)x4)/0,55(BSFC)=380 hp

(550 pihusti suurus/10,5LBS-i teisendamine)*4 pihustite arv/0,55 (brake specific fuel consumtion= teoreetilne hj


Et saada 550hj

(550hj*0,55bsfc)/4(pihustite arv)= 75,625lbs/h*10,5= 794,0625 (800cc)
aga parem võta juba veidi suuremad, siis ei pea 100% dutycycle sõitma ja veidi varu ka. Hinnal ju vahet ei ole suurt..

ja see kas need pihustid sind sinna 550hj juurde viivad olenevad veel mitmestki tegurist. Näite RC engineeringu pihustid on alati olnud väiksemad kui nad tegelikult on + see oleneb veel miljonist erinevast asjast.

http://en.wikipedia.org/wiki/Brake_spec ... onsumption

Postitatud: 17.04.2007 20:47
Postitas Cypress Hill
Nii, vahetadud siis, küttuselatt koos sepistatu wiseco kolbidega, tuleb natuke rahulikku sõitu teha, siis saab ka tulemuse teada. Teadmiseks, et ühes silindris oli kompressioon teiste 14 kõrva kõigest 9. Orginaale polnud mõtet aga panna, kuna need natsa nõrgemad, kui Wiseco oma.

Postitatud: 18.04.2007 0:06
Postitas Toomas
Nii et varsti on lootust sind mõnel üritusel sõitmas näha?

Postitatud: 18.04.2007 0:51
Postitas Mihkel
Cypress Hill kirjutas:Ühes silindris oli surveaste teiste 14 kõrva kõigest 9.
Sa pead silmas ikka kompressiooni! ;)
Püüdke kompressiooni ja surveastet omavahel mitte segamini ajada.

Postitatud: 18.04.2007 8:04
Postitas RICE BURNER
Kas müstilise kolksu põhjustaja mootoris on teada juba? Jama ka ju kui uus remonditud mootor uuesti laiali läheb. :?

Postitatud: 18.04.2007 9:10
Postitas Cypress Hill
RICE BURNER kirjutas:Kas müstilise kolksu põhjustaja mootoris on teada juba? Jama ka ju kui uus remonditud mootor uuesti laiali läheb. :?
Hääli põhjustas sidur, käies kusagile vastu.

Postitatud: 18.04.2007 9:12
Postitas Cypress Hill
Mihkel kirjutas:
Cypress Hill kirjutas:Ühes silindris oli surveaste teiste 14 kõrva kõigest 9.
Sa pead silmas ikka kompressiooni! ;)
Püüdke kompressiooni ja surveastet omavahel mitte segamini ajada.
Püüame.

Postitatud: 18.04.2007 9:20
Postitas RICE BURNER
Eks ta ikka vastu hooratast käis :-D

Postitatud: 18.04.2007 9:23
Postitas Laisu
RICE BURNER kirjutas:Eks ta ikka vastu hooratast käis :-D
siiski käis korv vastu käigukasti :roll:

Postitatud: 19.04.2007 7:29
Postitas Marko
Laisu kirjutas: siiski käis korv vastu käigukasti :roll:

??? mis asja... mingi ise aretatud hooratas ja korv sinna, et selline asi juhtuda saab?!

Postitatud: 09.05.2007 20:38
Postitas Cypress Hill
On kellegil pakkuda kohe pihusteid SARD side feed , 800cc , low ohm, mis on korralikud, saan tagastada järgmine/ülejärgmine nädal vastukaubana uued.

Kellel on pakkuda, andke palun teada!!!!!!!!!!!!

Postitatud: 24.07.2007 9:51
Postitas Cypress Hill
Vahepealsed muudatused:
800cc sard pihustid
D2 uus vedrustus http://www.nolimitmotorsport.com/prod/D2-T05-1
ja Tartu Dragil sai pooleks lastud ka tagadiffer. Ajad sai sõidetud 13,1 13,0 12,9 lõppkiitused olid 180-187
Nüüd uus all ja nädalavahetusel 1km sõidul näeb, kuidas asi vastu peab.