3. leht 4-st
Postitatud: 11.02.2009 23:04
Postitas e28520
Ega jah ei liigu kui aus olla. Aga nüüd läks ikka sutsu paremaks ja olen sellega rahul. Ei tahtnudki midagi ulmelist sealt välja pigistada. Arvan et pihusteid ei hakka ennem vahetama kui rõhureg. kuskilt saan, arvan et praegused toodavad sellise mootori puhul küll.
Aga mis võiks põhjuseks olla, et lõpus tahab ära kaduda ja kergelt puristab ja paugub, just nagu tahaks veel natuke enne käiguvahetust rpmi. aga seda viimast ei anna kuidagi välja??
Odavad rõhuregulaatorid pidid rohkem vabalthingavatele olema, on siis nii või sobiks mulle 11kõik milline?
Postitatud: 11.02.2009 23:45
Postitas _siim_
segu lahja lõpus muud midagi,varsti laiali ka nii
Postitatud: 12.02.2009 0:55
Postitas e28520
Mis pihustid sul on? Tootlikus? Mul hetkel 2.7 mootori pihustid peal.
Postitatud: 12.02.2009 1:19
Postitas Mihkel

See on juba ammu teada asi, et BMW vanakooli mootoritel on pihustid isegi stock jõu jaoks juba põhimõtteliselt otsas.
Otsi siis vähemalt mingid 535 pihustid, kuigi ka need on lahjad.
Ja üldisemas pildis võiksid veidi kodutööd teha, saaksid asja ehk ka kestvalt sõitma.
Postitatud: 12.02.2009 20:25
Postitas _siim_
e28520 kirjutas:Mis pihustid sul on? Tootlikus? Mul hetkel 2.7 mootori pihustid peal.
on siis need 2,7 omad paremad kui 2,0?
kui tahad odavalt pane lisaks lihtsalt kollesse 6 tk :D või 12 :D
Postitatud: 13.02.2009 23:07
Postitas e28520
_siim_ kirjutas:e28520 kirjutas:Mis pihustid sul on? Tootlikus? Mul hetkel 2.7 mootori pihustid peal.
on siis need 2,7 omad paremad kui 2,0?
kui tahad odavalt pane lisaks lihtsalt kollesse 6 tk :D või 12 :D
Päris normaalset infot jagad siin. Kui miski ei sobi ja ei meeldi pole vaja seda teemat lugeda!

Postitatud: 13.02.2009 23:10
Postitas e28520
Ja terve see projekt on olnud odav

Postitatud: 14.02.2009 10:30
Postitas _siim_
e28520 kirjutas:_siim_ kirjutas:e28520 kirjutas:Mis pihustid sul on? Tootlikus? Mul hetkel 2.7 mootori pihustid peal.
on siis need 2,7 omad paremad kui 2,0?
kui tahad odavalt pane lisaks lihtsalt kollesse 6 tk :D või 12 :D
Päris normaalset infot jagad siin. Kui miski ei sobi ja ei meeldi pole vaja seda teemat lugeda!

mis nüüd viga?
ennegi on säästuprojektidele lihtsalt lisapihustid pandud ning rõhupeale avanema...
2,0 mootorilt on need ülearused 12
Postitatud: 14.02.2009 15:28
Postitas e28520
_siim_ kirjutas:e28520 kirjutas:_siim_ kirjutas:
on siis need 2,7 omad paremad kui 2,0?
kui tahad odavalt pane lisaks lihtsalt kollesse 6 tk :D või 12 :D
Päris normaalset infot jagad siin. Kui miski ei sobi ja ei meeldi pole vaja seda teemat lugeda!

mis nüüd viga?
ennegi on säästuprojektidele lihtsalt lisapihustid pandud ning rõhupeale avanema...
2,0 mootorilt on need ülearused 12
OK uurisin siis et pannakse lisapihusteid

Aga küsimus oleks siis palju oleks vaja kuuele juurde lisada? Kolm? ja kuidas rõhulüliti ehitada, selle kohta infi ei leidnud. Kui võtta signaal pihustitele teiste pihustite pealt ja tööle rakendada nad ainult täis koormusel( segusiibrile lüliti) Endal olemas 6 vaba pihustit praegu 2.0, aga ei tea kuskil peaks veel 3.5 pihustid vedelema..
Postitatud: 14.02.2009 15:49
Postitas e28520
Segu on ikka väga lahja.. Kui juba lähevad lisapihustid siis juba vaja võimsamat benspumpa ja rõhuregulaatorit hapniku andurit ja segukella. Saaks veel mängida mootori temp anduriga. Kui külma mootori korral on temp anduri takistus kuni1500 oomi ja kuuma mootori puhul 200 oomi pannakse anduri vahele potensiomeeter millega saab sujuvalt rikastada küttesegu.

Postitatud: 14.02.2009 16:20
Postitas Mihkel
Selle ECT anduri takistuse muutmisega sa muudad ajus vaid ECT correctionit.
Olenevalt mootorist saab mõnel jah isegi ~20% kütet juurde keerata, kui päris miinuskraadidesse takistus keerata.
Iseasi kas sellest piisab, kuna kütust on ikka päris palju juurde vaja.
Samas muudab see ECT paljudel mootoritel ka süütenurka, et mootor kiiremini üles soeneks.
Postitatud: 23.02.2009 0:10
Postitas e28520
Vaja oleks ikka midagi millega takistust reguleerida(potensiomeeter) Tegin katsetuse. Võtsin temp anduri välja ja jätsin lihtsalt atmosfääri, ja segu jäi kohe liiga rikkaks, tühikäigul ei taha üldse käija, aga pöörde läks nüüd normaalselt enam ei paugu ja turtsu ja jõudu priipärast... soojalt 0,36 ohm soojalt 3,millegiga ohm. olemas ka lisapihusti rõhulülitiga.
Küsimus veel õlituse poolepealt? Tagasivool jääb karteri õlinivoost allapoole..kas õli saab ikka normaalselt ära voolata? Tagasivool karteris nii kõrgel kui saab.
Süüte kohta. mida varasemaks ajad seda paremini käib? kui hiliseks siis ei lähe pöörde, ja kui norm on.
Postitatud: 23.02.2009 0:25
Postitas stk
porno ehitamine see 10 pihusti panemine.
osta ühed korralikd ja asi matt!
saaks aru, kui küsid nõu - suuri sul vaja oleks ja kui palju sa saavutada tahad, aga nii on suht mõttetu jebida!
Postitatud: 23.02.2009 1:04
Postitas e28520
6pluss üks pihusti külmkäivituspih. asemel ja ei ole porno. ja sellest ei tule tänavasõidu autot!! Rõhku panen sellele et asi toimiks nii nagu peab mitte et ilus ja hea välja näeks. Esimesele projektile ei taha erilist pappi ka matta! Kui selle mootori korralikult tööle saan siis rahul.
2.0 ei ole just mõistlik turbotamiseks, aga prooviks aitab. Kui see valmis siis tahaks 2.7 plokki midagi toekamat ehitada

Postitatud: 23.02.2009 9:59
Postitas Raceboy
Usu, see ON porno.