3. leht 13-st
Postitatud: 25.04.2006 14:52
Postitas Taavi
Praegu istub auto ES-is. Chip, Z32 MAF, bensurõhuregulaator, 740cc pihustid, manuaalne turborõhu regulaator ja Z32 kütusefilter keeratakse külge. Neljapäeval peaks kätte saama

Whiteline subframe lock kit on ka küljes. Eks 30-ndal ole näha mis aegu ma oskan sellega sõita
Mai alguses lähevad alla Tein'i vedrud, KYB AGX reguleeritavad amordid, Whiteline tagumised camber correction puksid ja Energy Suspension "Master Set" polüpukside sari. Lisaks veel Ferodo klotsid ja uued kettad. Kuskil vahepeal tuleb karterikaitse ka. Viimase etapina sellel suvel valin veel 17 velgi ja rehve.
Postitatud: 02.05.2006 20:14
Postitas Taavi
Juhi stardi oskuste puudumise, vana 205 rehvi ja väga väsinud vedrustusega on siis pilt pärast aia taha läinud starti u. 100m peal selline :D
Postitatud: 03.05.2006 0:14
Postitas Marko
jälgisin erilise huviga just sinu starti, jäi mulje nagu oleksid tahtnud masina väljasuretada
sul ilmselt ka vaja paremaid rehve millega jõudu rohkem maha saaks panna... nipet-näpet ja see RS2 pole midagi püüdmatu

seal kus RS kustub... 5900rpm-i seal sinul see magus ala kestab päris pikalt veel
Postitatud: 03.05.2006 9:32
Postitas Joel
RS2 mees ostis selle auto 2 kuud tagasi ja oli elus esimest korda kiirendusvõistlusel, talvekummidega. Autol aga on jõudu kindlasti 300 teise poolde. Kui juhid on suht võrdsed, siis ma kardan, et selle RS2 alistamine läheb Sul praeguses konfis ikkagi üsna keeruliseks...
Postitatud: 03.05.2006 9:58
Postitas Raceboy
Sry, ilma tagavedrustust oluliselt ümber ehitamata ja ilma spetsiaalrehvita (M/T) ei saa tagaveoga 4WD stardile ligilähedalegi. Ja kui 4WD autol veel suht viisakad jõunäitajad, peab ikka kõvasti vaeva nägema.
RS2 teeb 0-50kph ära ka McLaren F1-le (1,5s vs 1,8s). Pretty impressive!
Postitatud: 03.05.2006 10:23
Postitas zoom1
Joel kirjutas:RS2 mees ostis selle auto 2 kuud tagasi ja oli elus esimest korda kiirendusvõistlusel, talvekummidega. Autol aga on jõudu kindlasti 300 teise poolde. Kui juhid on suht võrdsed, siis ma kardan, et selle RS2 alistamine läheb Sul praeguses konfis ikkagi üsna keeruliseks...
Ja sa arvad et talverehvil on sitem pidamine, kui suvalisel suvekal
Jäiga vedruga on start veel hullem, amort loeb rohkem.
Videosid vaadates tundus nagu eriti uimane start sul Taavi, isegi teise käiguga polnud mingit boosti effekti vms

Kuidas ise hindad liikumumist, ja mis rõhk on?
Postitatud: 03.05.2006 10:27
Postitas Ragnar
zoom1 kirjutas:Joel kirjutas:RS2 mees ostis selle auto 2 kuud tagasi ja oli elus esimest korda kiirendusvõistlusel, talvekummidega. Autol aga on jõudu kindlasti 300 teise poolde. Kui juhid on suht võrdsed, siis ma kardan, et selle RS2 alistamine läheb Sul praeguses konfis ikkagi üsna keeruliseks...
Ja sa arvad et talverehvil on sitem pidamine, kui suvalisel suvekal
Jäiga vedruga on start veel hullem, amort loeb rohkem.
Videosid vaadates tundus nagu eriti uimane start sul Taavi, isegi teise käiguga polnud mingit boosti effekti vms

Kuidas ise hindad liikumumist, ja mis rõhk on?
OT: aga rehvide koha pealt ütleks nii, et sügisesel haapsalu striidil sõitsin mina lamelliga ja pidamine oli küll kehvem kui suvalisel suvekal michelin pilot hx

Postitatud: 03.05.2006 10:36
Postitas zoom1
Eelmine aasta sõitsin algul 195/65 mingi talvekaga, kõik oli väga hea kuni ära kulus, siis panin samale veljele 205/60 SP2000?, ja mida ei olnud see oli pidamine, täiesti 0.
Kui mul sunny oli siis oli see talvekalt suvekale üleminek veel hullem.
Postitatud: 03.05.2006 10:42
Postitas Samvel
usun et siin tegemist kõige enam Taavi sõiduoskamatusega hetkel - edaspidi treeningud 2 korda nädalas

Ning kui ühesillaveolisel pidamist pole, siis pole ka tulemust.
Palju seda vahet siis finishis oli ja mis oli lõpukiirus spido järgi?
Postitatud: 03.05.2006 10:58
Postitas Taavi
Tegin 2 starti. Esimene RS2-ga. Startisin kuskil 3000rpm pealt, ratta võttis kohe ringi, tagasild hakkas väga kõvasti hüppama ja nii hüpates kuni 7000rpm-ini, (pilt ongi umbes teise käigu keskelt)siis teine käik ja hakkas kohe liikuma. 2 käigu ulatuses vahe jäi samaks RS2-ga, 3-ndaga hakkas järgi liikuma.
Teine start oli veidi moditud 4wd turbo Calibra, tagasilla hüppamist kartes startisin lihtsalt tühikäigult ja haigutasin roolis kuni esimese käiguga spoolima hakkas.
Rõhk oli kella järgi 18psi, MAP signaal näitab samas 2 psi vähem. Viimane vast on õigem. Seega järgmiseks korraks keeran kella järgi 20psi peale
Üldiselt tunne on hea, kui saan stardi heaks harjutada, siis vaatab mis ajad paistma hakkavad ja alles siis saab öelda kui kiire auto praegu tegelikult on.
Kunagi peab sliki peale ka mõtlema hakkama, praegu niisama harjutamise aeg. OMC ka tulemas, seal ideaalse haakumisega start ei ole määrav...
U. 20m enne lõppu jookseb kolmandaga piirajasse kuskil 170-175kmh. Audiga oli finishis vahe veidi väiksem kui pildil.
Postitatud: 03.05.2006 11:03
Postitas Samvel
mis see kiirus siis lõpus oli?
WB näitab segu mitte boosti, MAP anduri signaal...
Harjutamine teeb meistriks ja palju harjutamist maailmameistriks

Postitatud: 03.05.2006 11:16
Postitas Marko
Joel kirjutas:RS2 mees ostis selle auto 2 kuud tagasi ja oli elus esimest korda kiirendusvõistlusel, talvekummidega. Autol aga on jõudu kindlasti 300 teise poolde. Kui juhid on suht võrdsed, siis ma kardan, et selle RS2 alistamine läheb Sul praeguses konfis ikkagi üsna keeruliseks...
mitmel kiirendusvõistlusel Taavi osalenud on? mina peale selle SR ürituse ei tea ühtegi
jutt mis puudutab talvekumme on jama kuna ka Taavi kasutas talveks ettenähtud rehve.
RS2 omanik on Oliver, et nimepidi suhelda. ta on piisavalt starte fooride tagand harjutanud, selge see et üritustel on närvide mäng...
Postitatud: 03.05.2006 11:50
Postitas Taavi
Lai lamell 4wd puhul vast väga suureks miinuseks ei ole. Mul olid all miskid odavama otsa autoga kaasa saadud Uniroyali kulunud suverehvid. Auto sain kätte reede õhtul, esimene tõsine joonelt kiirendus toimuski Haapsalus

Vabandused on tegelikult mõttetud... minu jaoks läks üritus korda, sest 3nda käiguga suutis auto järgi tõmmata 395hj chipi ja decatiga RS2-le

Postitatud: 03.05.2006 12:18
Postitas Kuuno
Marko kirjutas:
mitmel kiirendusvõistlusel Taavi osalenud on? mina peale selle SR ürituse ei tea ühtegi
mis se näitab kas ametlik või sr-stardid ikka ühtemoodi
Marko kirjutas:
jutt mis puudutab talvekumme on jama kuna ka Taavi kasutas talveks ettenähtud rehve.
tavaline talverehv on sageli otsepidamisega parem kui suverehv ...
Marko kirjutas:
RS2 omanik on Oliver, et nimepidi suhelda. ta on piisavalt starte fooride tagand harjutanud, selge see et üritustel on närvide mäng...
jah ja usun et kindlasti ka Taavi
üldse on siin mõtetu oma igaüks onma tuttava üles haipimine...
Mõlemad autot on kiired ja eks järgmistel üritustel paistab kuidas läheb...
nii nagu Taavi just ütles-vabandada ei ole mõtet
edu Taavile ja RS2 omanikule tulevikus!
Postitatud: 03.05.2006 13:24
Postitas Audiophile
tegelikult mõttetud... minu jaoks läks üritus korda, sest 3nda käiguga suutis auto järgi tõmmata 395hj chipi ja decatiga RS2-le
Rs2 lagi on 380 hj. Tõsi need ajad mis haapsalus mõõdeti on veidi kummalised:
BMW 540 sõitis 13,2,
Audi RS2 sõitis 12.0
Hannes Luht sõitis oma kunagise S2-ga mis oli RS2 tehnikaga 12.0 ja Hannes on väga kogenud sõitja. Stock RS2 on paarsada kilo raskem juht esimest korda stripil, no ma ei tea....
RS4 eeline aasta audiclub-i sõidul 12.81 (auto millel on SKN-i chip, kange sidur jne jne.. ca 450hj) Mina sõitsin enda autoga 402hj/1320 kg, 12.80.
Mulle tundub et 0.5-1 sekund on siin mööda...