Tegin 2 starti. Esimene RS2-ga. Startisin kuskil 3000rpm pealt, ratta võttis kohe ringi, tagasild hakkas väga kõvasti hüppama ja nii hüpates kuni 7000rpm-ini, (pilt ongi umbes teise käigu keskelt)siis teine käik ja hakkas kohe liikuma. 2 käigu ulatuses vahe jäi samaks RS2-ga, 3-ndaga hakkas järgi liikuma.
Teine start oli veidi moditud 4wd turbo Calibra, tagasilla hüppamist kartes startisin lihtsalt tühikäigult ja haigutasin roolis kuni esimese käiguga spoolima hakkas.
Rõhk oli kella järgi 18psi, MAP signaal näitab samas 2 psi vähem. Viimane vast on õigem. Seega järgmiseks korraks keeran kella järgi 20psi peale
Üldiselt tunne on hea, kui saan stardi heaks harjutada, siis vaatab mis ajad paistma hakkavad ja alles siis saab öelda kui kiire auto praegu tegelikult on.
Kunagi peab sliki peale ka mõtlema hakkama, praegu niisama harjutamise aeg. OMC ka tulemas, seal ideaalse haakumisega start ei ole määrav...
U. 20m enne lõppu jookseb kolmandaga piirajasse kuskil 170-175kmh. Audiga oli finishis vahe veidi väiksem kui pildil.