BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

Käisin kontrollisin garaazis eile üle ning M52B28 kolvi peal on mõõt 83,99. Seega M50 plokki mina seda panna ei julgeks.
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction
birdshit
Postitusi: 46
Liitunud: 30.11.2008 22:13
Asukoht: Söörömöö
Kontakt:

Postitus Postitas birdshit »

Korralik projekt. Mis ainega auto kapotialuse ja salongi mustaks tegid, lihtsalt värviga vöi mingi mastiksi moodi asi?
tomsonmrt.com
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

kapotialune on ikka värvitud ja enne seda liivaprits + korralik krunt.
enne krunitmist sai terasharja kettaga üle lastud kõik pritsitud kohad
tee mis tahad aga minu masina kolvid on 83,955mm :lol:
minumeelest see 0,044mm on küll sedavõrd väike vahe, et selle pärast
ma küll nüüd uusi kolbe otsima ei hakka, proovin järgi uurida mille
kolvid need sis õigupoolest on
tegu on Mahle kolviga, peale on veel mõned numbrid kirjutatud, jne
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Aare
Postitusi: 78
Liitunud: 30.12.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Aare »

Mardo kirjutas:kepsu poldid - 783.-
raami poldid - 231.-
Vanad raami poldid käivad vähemalt stokis väga hästi. Kepsupoltide osas aga ei mingit kokkuhoidu, need tuleb alati uued panna. Kui poldil on pea all peenemaks treitud koht, siis on nn stretch poldid ja see on ühekordne.

Kuskohast sa selle kolvi mõõdu võtsid? Loodetavasti ikka "seelikust"?

0,04 peenemaga saad mootori tööle küll, kuid uueväärne see muidugi pole. Kolvi ja silindri vaheline lõtk muidu seal 0,05 kandis ongi. Ehk kui see on 0,04 suurem, siis on ta well normist juba väljas.

Amatöörmootoriehituseks sobiva elektroonilise kaalu saad osta suvalisest prismast köögitarvete riiulist ca 400 kr eest, lihtsalt jälgida, et näitab grammi, mitte 5grammi kaupa. Ei usu, et need kliimameeste või poe kaalud täpsemad on.
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Nii väikse lõtku suurenemise pärast muretseda küll mõtet pole eriti veel turbo mootorijuures kus temperatuurid kõrgemad on. Ja egas kolb ei peagi nii tihe olema ikka rõngad on need mis kompresiooni hoiavad ;)
Enda võistlusautol kepsupolte ei vahetanud küll aga mõõtsin kõik üle et ükski veninud poleks.
BEST ET11.051@207km/h
Aare
Postitusi: 78
Liitunud: 30.12.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Aare »

Koostetolerantside eiramine toob muidu kaasa tagasilööke mootori vastupidavuses. ;)
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

einoh, kui keegi mulle odavalt mingid kolvid viskab sis ei näeks probleemi
kuna mootor ju veel pulkadeks. Eks vaatab, käin siin lammutusimööda
oma paar päeva juba :lol:

Kolvil endal oli mõõt peal 83,955:
Pilt
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Aare kirjutas:Koostetolerantside eiramine toob muidu kaasa tagasilööke mootori vastupidavuses. ;)
Turbomootoril võib (ja on soovitav) paar sajandikku suurem kolvi ja silindrivaheline lõtk teha kui vabalthingaval.

Lubatust väiksem tekitab vabalthigavanagi probleeme.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

loen siit välja seda, et praeguses mõõdus kolb sobib ideaalselt.
koostan praegu nimekirja mida tarvis, masendus tuleb peale :lol:
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Aare
Postitusi: 78
Liitunud: 30.12.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Aare »

No autor pole avaldanud, palju silindrid ettenähtust suuremad on. Egas lõtk ainuüksi kolvi seeliku kulumisest sõltu, silinder kulub ka teist samapalju.
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

kolvi seelikul on treimisjäljedki veel peal, kulumis märke nagu polegi.
Silindri mõõte veel ei tea aga arvatavasti mõõdab lähipäevil ära.
Plokile plaanis ka õli pritse kolbidele teha, kuskiltki meenub et 2,5 TDI küljest
pihustid aga ei süvenenud asja väga, peab netis kolama hakkama.
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

BMW tootekood on nendel pihustitel 11421748199, hind tsipa üle 100.-/tk. Minu mootorile läksid ka need sisse.Valdzi käest sain veel tookord selle info.
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

suured tänud, jälle nimekiri pikeneb, leiaks nüüd aega UM'i ka minna :lol:

Edit:
Selle "oil spray nozzle" hinnaks on 178.-
on äkki kellelgi pilti selle installist või vähemalt
oskab seletada kuhu ta täpsemalt külge tuleks keerata.
Lisaks sis ka veel selline asi, et kolvirõngad tuleks vist panna US M52B28 mootori
nimekirjast kuna väidetavalt olevat seal "iron" plokk....
Oskab äkki keegi öelda palju cm3 on M50B25 põlemiskamber?

Edit 2:
http://images.google.com/images?hl=et&c ... a=N&tab=wi
leidsin sellised pildid, need asjad sis installitud mingisugusele oopeli mootorile :arrow:
Leidsin ka pildi M52 kolvist mõõduga 83,975 :lol:
http://grigorent.zoints.com/image/82951-piston
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

Pilt
Aare
Postitusi: 78
Liitunud: 30.12.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Aare »

Selleks tuleb raamlaagritesse augud puurida, mis on päris krõbe tehniline probleem. Vähemalt M30 mootoris käivad need kahes tasandis nurga all ehk siis asi eeldab vastavat pinki või puurimise abirakist.
Vasta