BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
kapotialune on ikka värvitud ja enne seda liivaprits + korralik krunt.
enne krunitmist sai terasharja kettaga üle lastud kõik pritsitud kohad
tee mis tahad aga minu masina kolvid on 83,955mm
minumeelest see 0,044mm on küll sedavõrd väike vahe, et selle pärast
ma küll nüüd uusi kolbe otsima ei hakka, proovin järgi uurida mille
kolvid need sis õigupoolest on
tegu on Mahle kolviga, peale on veel mõned numbrid kirjutatud, jne
enne krunitmist sai terasharja kettaga üle lastud kõik pritsitud kohad
tee mis tahad aga minu masina kolvid on 83,955mm

minumeelest see 0,044mm on küll sedavõrd väike vahe, et selle pärast
ma küll nüüd uusi kolbe otsima ei hakka, proovin järgi uurida mille
kolvid need sis õigupoolest on
tegu on Mahle kolviga, peale on veel mõned numbrid kirjutatud, jne
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Vanad raami poldid käivad vähemalt stokis väga hästi. Kepsupoltide osas aga ei mingit kokkuhoidu, need tuleb alati uued panna. Kui poldil on pea all peenemaks treitud koht, siis on nn stretch poldid ja see on ühekordne.Mardo kirjutas:kepsu poldid - 783.-
raami poldid - 231.-
Kuskohast sa selle kolvi mõõdu võtsid? Loodetavasti ikka "seelikust"?
0,04 peenemaga saad mootori tööle küll, kuid uueväärne see muidugi pole. Kolvi ja silindri vaheline lõtk muidu seal 0,05 kandis ongi. Ehk kui see on 0,04 suurem, siis on ta well normist juba väljas.
Amatöörmootoriehituseks sobiva elektroonilise kaalu saad osta suvalisest prismast köögitarvete riiulist ca 400 kr eest, lihtsalt jälgida, et näitab grammi, mitte 5grammi kaupa. Ei usu, et need kliimameeste või poe kaalud täpsemad on.
Nii väikse lõtku suurenemise pärast muretseda küll mõtet pole eriti veel turbo mootorijuures kus temperatuurid kõrgemad on. Ja egas kolb ei peagi nii tihe olema ikka rõngad on need mis kompresiooni hoiavad
Enda võistlusautol kepsupolte ei vahetanud küll aga mõõtsin kõik üle et ükski veninud poleks.

Enda võistlusautol kepsupolte ei vahetanud küll aga mõõtsin kõik üle et ükski veninud poleks.
BEST ET11.051@207km/h
Turbomootoril võib (ja on soovitav) paar sajandikku suurem kolvi ja silindrivaheline lõtk teha kui vabalthingaval.Aare kirjutas:Koostetolerantside eiramine toob muidu kaasa tagasilööke mootori vastupidavuses.
Lubatust väiksem tekitab vabalthigavanagi probleeme.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
kolvi seelikul on treimisjäljedki veel peal, kulumis märke nagu polegi.
Silindri mõõte veel ei tea aga arvatavasti mõõdab lähipäevil ära.
Plokile plaanis ka õli pritse kolbidele teha, kuskiltki meenub et 2,5 TDI küljest
pihustid aga ei süvenenud asja väga, peab netis kolama hakkama.
Silindri mõõte veel ei tea aga arvatavasti mõõdab lähipäevil ära.
Plokile plaanis ka õli pritse kolbidele teha, kuskiltki meenub et 2,5 TDI küljest
pihustid aga ei süvenenud asja väga, peab netis kolama hakkama.
- KKD Motorsport - EstPerformance -
suured tänud, jälle nimekiri pikeneb, leiaks nüüd aega UM'i ka minna 
Edit:
Selle "oil spray nozzle" hinnaks on 178.-
on äkki kellelgi pilti selle installist või vähemalt
oskab seletada kuhu ta täpsemalt külge tuleks keerata.
Lisaks sis ka veel selline asi, et kolvirõngad tuleks vist panna US M52B28 mootori
nimekirjast kuna väidetavalt olevat seal "iron" plokk....
Oskab äkki keegi öelda palju cm3 on M50B25 põlemiskamber?
Edit 2:
http://images.google.com/images?hl=et&c ... a=N&tab=wi
leidsin sellised pildid, need asjad sis installitud mingisugusele oopeli mootorile
Leidsin ka pildi M52 kolvist mõõduga 83,975
http://grigorent.zoints.com/image/82951-piston

Edit:
Selle "oil spray nozzle" hinnaks on 178.-
on äkki kellelgi pilti selle installist või vähemalt
oskab seletada kuhu ta täpsemalt külge tuleks keerata.
Lisaks sis ka veel selline asi, et kolvirõngad tuleks vist panna US M52B28 mootori
nimekirjast kuna väidetavalt olevat seal "iron" plokk....
Oskab äkki keegi öelda palju cm3 on M50B25 põlemiskamber?
Edit 2:
http://images.google.com/images?hl=et&c ... a=N&tab=wi
leidsin sellised pildid, need asjad sis installitud mingisugusele oopeli mootorile

Leidsin ka pildi M52 kolvist mõõduga 83,975

http://grigorent.zoints.com/image/82951-piston
- KKD Motorsport - EstPerformance -