Postitatud: 15.02.2009 23:02
No kui säästusõitu teed, siis pole ju sõidurõõmumarauder kirjutas:väga ulme sel juhul. Aga söidrööm vast katab selle paar lisaliitrit

No kui säästusõitu teed, siis pole ju sõidurõõmumarauder kirjutas:väga ulme sel juhul. Aga söidrööm vast katab selle paar lisaliitrit
Sõidan evo IX ja benakulu on pehmelt öeldes 15-16l/100km kohta. Samas ei ütleks et ma vajutan IGA foori tagant minema nii et naelad tagasõitjal esiklaasis. Seega ei tasu lahmida tühja ...taxu kirjutas:Kuna maanteel on mu celical ka mingi 9l kulu, siis ei tule vahe ilmselt masinast, vaid just sõidustiilist. Mis te siis raiute iga foori tagant vinega minema? Tuleb aeg ajalt käia kuskil rinkal paarutamas, siis pole nii suurt vajadust masinat linnaliikluses proovile panna.
See foorijutt oli küsimus. Huvitab tegelt ka kuidas sellised kulunumbrid teistel tekivad. Või nagu mainiti et kuni 20 isegi. Minul on selline kulu jäärajal näiteks (tavanaelaga). Männikul 3h-ga 100km sõitu ja 20l kütust umbes. Aga seal ju pöörded pidevalt üleval jne. Linnas ikka madalate pööretega liikumine, nii mitte üle 2,5...3k, enamus ajast 2k piiril. Jah, see on rahulikult kulgemine, aga kasutan ka seda masinat tööle tagasi käimiseks ja seetõttu jälgingi kulunumbrit. Vajutan vaid siis kui tegelt ka seda tarvis. Ja kui just ei otsi, siis ega kuigi tihti polegi. Ja niisama eputada enam ei viitsi. Piisavalt kaua selle masinaga juba sõitnud.Reno kirjutas:... Samas ei ütleks et ma vajutan IGA foori tagant minema nii et naelad tagasõitjal esiklaasis. Seega ei tasu lahmida tühja ...
Noh nii ja naa. Isegi vormelitel loetakse iga liitrit, mis sest et võtavad palju. Teiseks, eks võib muidugi parafraseerida seda tõde, et kui tahad head ja odavat, siis tuleb osta 2 erinevat- üks hea ja teine odav. Ehk siis konkreetsel juhul et üks on kiire aga õgard, teine uimane, kuid säästlik. Tänapäeval on autotööstus siiski püüdnud neid kahte poolt võimaluste piires ühitada. Ja see pole üldse paha ikkagi, kui saad rahulikult punktist a punkti b kulgeda minimaalsete kuludega. Kuid samas vajadusel äratad samas autos tema sisemise elaja ja raiud nii et tuli taga.Rommi kirjutas:miks osta omale kiire/võimas masin mis sööb nagu elajas kui sa loed igat liitrit paagis.Pointless.Kõik oleneb ühest tegurist.Istme ja rooli vaheline tihend;)
Noh "õige" labidaga selga effekt peab ikka ilma käiguvahetuseta tulema, kui boost üles tuleb, siis on mootor enamvähem talutav juba.taxu kirjutas:Piisab tugevast sidurist ja suure kineetilise energiaga pöörlevast massist et käiguvahetusel labidaga saada. Mootori võimsus ei puutu siin asjasse.