3. leht 4-st

Postitatud: 20.01.2010 20:51
Postitas tann15
Master003 kirjutas:Kulla mees vaata millisie kütusega autosid siin moditakse.
kasuta netti kui sa seda vahele tahad toppida, enne kui siin info puudumise pärast kedagi sõimama tuled
Keda täpsemalt s6imasin?Ettekujutus on sul ikka päris hea,tahate öelda et
Turboclub on loodud eesmärgil jagada asjakohast informatsiooni
entusiastidele ja lihtsalt turbo
huvilistele läbi foorumi AINULT BENSIINI MOOTORIGA AUTODELE???

Siis peaksin kohe tormama endale nissan 200sx ostma?
Või kostitaks lingi v6i piltidega kuidas diislile mbc saab peale istutada?

Postitatud: 20.01.2010 20:53
Postitas Aigo
tann15 kirjutas:
Master003 kirjutas:Kulla mees vaata millisie kütusega autosid siin moditakse.
kasuta netti kui sa seda vahele tahad toppida, enne kui siin info puudumise pärast kedagi sõimama tuled
Keda täpsemalt s6imasin?Ettekujutus on sul ikka päris hea,tahate öelda et
Turboclub on loodud eesmärgil jagada asjakohast informatsiooni
entusiastidele ja lihtsalt turbo
huvilistele läbi foorumi AINULT BENSIINI MOOTORIGA AUTODELE???

Siis peaksin kohe tormama endale nissan 200sx ostma?
Või kostitaks lingi v6i piltidega kuidas diislile mbc saab peale istutada?
diislile käib see täpselt samamoodi nagu pentsukale aga siis oleks vaja ka rohkem kütust, see eeldab süütenurga muutmist ka, ning sul selle 200.- pealt läheb veel mõned tuhanded, enne kui saad seda kasutama hakata.

Postitatud: 20.01.2010 20:59
Postitas tann15
Kütust juba päris tükk aega tagasi peale keeratud,turbo rõhku t6stetud,aga üle 1 bari ei lähe pekstes kah :( see mootor peaks originaalis juba 0.8 bari olema,loogiliselt v6ttes peaks 1.5 ni välja venitama aga ei.
Turbo on korras ilma lõtkudeta.

Postitatud: 20.01.2010 22:47
Postitas Mardo
Master003 kirjutas:Kulla mees vaata millisie kütusega autosid siin moditakse.
kasuta netti kui sa seda vahele tahad toppida, enne kui siin info puudumise pärast kedagi sõimama tuled
siin foorumis on olemas ka turbo diislite alanurk, kütus ei mängi rolli kuni on olemas T.

Postitatud: 20.01.2010 23:53
Postitas ahto42
Sest turbodiisel tõstab ise kütuse hulka vastavalt rõhule, nii et tehasest turbodiislil kütteprobleemi eriti pole, saab lihtsalt seda hulka suurendada sellest mida ta originaalis juurde annab.

Google
http://www.google.ee/search?hl=et&clien ... =&aq=f&oq=

Postitatud: 21.01.2010 0:42
Postitas tann15
Ninim wastgat kust saab seda varrast regullida,mis asendisse peaks selle keerama,hetkel on boost põhja keeratud sealt,ehk siis varras v6imalikult pikaks.
Kas tagasi alg asendisse v6i täitsa maha?
Suured tänud selle lingi eest,pole ise suurem asi googeldaja.

Re: DIY

Postitatud: 14.03.2011 11:10
Postitas jupats
Kui sa varda võimalikult pikaks tegid, siis keerasid sellega boosti just maha ja wastegate istub enamuse ajast lahti. Or am I missing something...

Re: DIY

Postitatud: 14.03.2011 11:13
Postitas Mihkel
Oleneb mis pidi tehas süsteemi toimima on pannud.
Üldjuhul jah ikka tõmmatakse actuaatori sees vedruga wastegate-i flapi kinni mitte ei lükata.

Re: DIY

Postitatud: 14.03.2011 11:15
Postitas jupats
Samas, kui nii tehase poolt ongi ja rõhu kasv on väike, äkki aitab lisavedru. Olenevalt süsteemist siis kas tõmbevedru või lükkevedru. Ajapikku WG`d surevad pehmeks.

EDIT: MPC peaks loogiliselt võttes käima kompressori poolt tuleva ja wastegade voolikute vahele. Kuul siis takistamas kompressori poole tulevat õhku.

Re: DIY

Postitatud: 18.03.2011 11:30
Postitas Astrona
jupats kirjutas:Samas, kui nii tehase poolt ongi ja rõhu kasv on väike, äkki aitab lisavedru. Olenevalt süsteemist siis kas tõmbevedru või lükkevedru. Ajapikku WG`d surevad pehmeks..
EI nad sure, enne surevad kolvid.
Samad nipid, mis kütuserõhu tõstmiseks - aktuaator tööpõphimõttelt sama.

Kõige räigem oleks: teed kapoti lahti, paned kuvaldaga aktuaatorile litaka nii et too mölkis on, ning vedru siis topelt pinges, ja 50kw nagu maast leitud :lol:

Re: DIY

Postitatud: 18.03.2011 21:19
Postitas Fog
Astrona kirjutas:Kõige räigem oleks: teed kapoti lahti, paned kuvaldaga aktuaatorile litaka nii et too mölkis on, ning vedru siis topelt pinges, ja 50kw nagu maast leitud :lol:
Kusjuures, teatud autodel tõstetakse kütuserõhku rõhuregulaatori lössivajutamise teel kruustangide vahel. Ja täiesti seeriaviisiliselt:) Seda loomulikult õige diameetriga torujuppide/padrunite vahel ja samal ajal suruõhuga tulemust kontrollides.

Re: DIY

Postitatud: 18.03.2011 23:40
Postitas IvarR
Fog kirjutas: Kusjuures, teatud autodel tõstetakse kütuserõhku rõhuregulaatori lössivajutamise teel kruustangide vahel. Ja täiesti seeriaviisiliselt:) Seda loomulikult õige diameetriga torujuppide/padrunite vahel ja samal ajal suruõhuga tulemust kontrollides.
Proovitud ja toimib. Usaldaks sellist lahendust rohkem kui "aftermarket" juppe kusjuures, kuna peavad ju orginaalid vastu sadu tuhandeid km-e
IvarR

Re: DIY

Postitatud: 20.03.2011 12:52
Postitas jupats
Astrona kirjutas:
jupats kirjutas:Samas, kui nii tehase poolt ongi ja rõhu kasv on väike, äkki aitab lisavedru. Olenevalt süsteemist siis kas tõmbevedru või lükkevedru. Ajapikku WG`d surevad pehmeks..
EI nad sure, enne surevad kolvid.
Samad nipid, mis kütuserõhu tõstmiseks - aktuaator tööpõphimõttelt sama.

Kõige räigem oleks: teed kapoti lahti, paned kuvaldaga aktuaatorile litaka nii et too mölkis on, ning vedru siis topelt pinges, ja 50kw nagu maast leitud :lol:
Nojaa, kui sa nüüd mõlgi sisse lööd, siis varda otsas olev silinder enam ei liigu, kuna see üsna lähedal väliskestale.

Minu vanal Garretti originaal wastegatel tuli membraan välja vahetada peale 100tkm, kuna too oli täitsa juustuks ussitanud. Base boost oli miljon ja turbo sai mõnuga vatti. :-D

Re: DIY

Postitatud: 23.12.2011 14:34
Postitas Astrona

Re: DIY

Postitatud: 04.02.2014 22:39
Postitas madisa
Tere, kuna elektrit ise väga ei jaga siis tekkis küsimus.
Panin autole el jahutus ventika. Kuidas ma selle tööle saan nii et käima hakkaks alates mingist kindlast temperatuurist? Vahele sooviks panna ka lüliti et saaks ise sundkorras käivitada.
Teab keegi kust saaks ühendamis skeemi?