3. leht 10-st
Postitatud: 09.05.2005 21:17
Postitas T6nis
esimesel pildil ka minu autot n2ha

, seal siis tehaksegi autosid kiiremaks

valge kohta coming out in summer

Postitatud: 09.05.2005 21:32
Postitas Siim
Velg on kena, sobib 200-le. Kui saladus pole siis kus kohast said ja mis firma omad on.

Postitatud: 09.05.2005 21:40
Postitas zoom1
Velg muidu 16" ja väikese randiga mis just sx sobib. Firma mingi tundmatu.
Postitatud: 09.05.2005 22:23
Postitas Renn
hmhmh, mul oli kaa sama velg vahepeal all
Punasele autole sobib aga rohkem

Postitatud: 19.06.2005 13:51
Postitas zoom1
Raadil FTD sai välja sõidetud B klassi võit, mitte halvustavalt aga pea konkurente polnud lihtsalt kohal - oma viga
e/t 13,87s
kiirus 176km/h
reaktsioon 0,297s
60f 2,21s
ja kõik see tänava rehvi ja avatud diffriga.
Pilt esimesest sõidust
Teistes sõitudes ma sellist starti enam ei teinud.

Postitatud: 20.06.2005 11:59
Postitas jk
zoom1 kirjutas:
kiirus 176km/h

, see viitaks, et autol on praegu mootorist ~320 heppa. Selle jõuga võiks juba madalat 13 sõita ja võib-olla isegi kõrget 12't.
Postitatud: 20.06.2005 15:50
Postitas riceboy
Ma arvan et see on kahtlaselt palju...mul oli näiteks 171@13.4
Radariga nad ju seda ei mõõda, võib veits puusse olla küll siis...
Postitatud: 20.06.2005 16:24
Postitas Raceboy
andurid arvestavad kiirust täpsemini kui radar.
Postitatud: 20.06.2005 16:26
Postitas Ragnar
ühesõnaga zoomi nissan on väga kiire

Postitatud: 20.06.2005 17:00
Postitas riceboy
läbitud maa ja aja järgi arvutatakse ju see lõppkiirus?
13,87s kiirus 176km/h, teate mina seda ei usu! pigem 167, kellegi näpukas maybe. Timeslipi pilti pole?
sam sõitis näiteks 12.563@179... ja see auto on ikkagi vähe teisest puust
Sellegipoolest Zoomil nüüd ka kiirete autode nimekirjas (see tähendab 13s) masin

Postitatud: 20.06.2005 19:13
Postitas Samvel
Nii nagu ise olen kunagi uurinud, siis lõppkiirust mõõdetakse viimase 20m läbimise ajaga, kus andurid on paigaldatud 20m enne finishit ja finishijoonel.
Neliveolise autoga ei tasu ka päris võrdlema hakata, sest tavaliselt sel puhul lõppkiirused suhtes ET väiksed, kui võrrelda monoveolisega. Samas antud lõppkiirus kahtlane natuke tõesti

Postitatud: 20.06.2005 19:33
Postitas zoom1
Ei oska kommenteerida kiiruseid, aga samas ei sõidaks 13,8 aega kiirusega 167 - lihtsalt pidamise pärast. S13 kogub 3 ja 4 käiguga väga hoogsalt kiirust, ning lisaks S14 on pikemad käigud.
Kas eestis ei ole mitte 1 firma kes kuuske ja neid muid mõõteseadmeid rendib?
Postitatud: 02.07.2005 23:41
Postitas zoom1
Pikk päev garaa¾is veedetud.
Hiljuti oli kuulda mootorist mingit imelikku klõbinat, just 1+bar rõhu juures, mida tegid hüdrotõukurid. Enne kui uued ostan (1200.- tk/16tk

), soovitati vanad ära pesta. Seest tuli ikka korralikult s... välja.
Õli sai ka uus pandud Gastrol gtx 10w 40 ja tundub et klõbin on kadunud, vähemalt selleks korraks.
Top speedile mõeldes vahetasin ka sisselaske nuka ära mis on nüüd 0,6mm suurema tõusuga

Proovõisõidul olid nii mõnedki head üllatused, saab keerata suuremat rõhku ilma et paukuma hakkaks ja minek läks lõpus ühtalsemaks ja paremaks.
Dünoskäik on ka vist lähinädalatel plaanis kui saan ära otsustatud kas minna lakisse või karksi.
Postitatud: 03.07.2005 13:46
Postitas Ragnar
soovitan ikka lakis käia. see jutt, et laki düno lambi numbreid näitab... no ma ei tahaks seda eriti uskuda ja samas on siis ikkagi kindel võrdlusmoment kui enamus rahvast samas dünos käivad.
Postitatud: 03.07.2005 14:17
Postitas Raceboy
Ma soovitaks käia mõlemas ja siis veel soomes ka
pealegi, rattadünod näitavad KÕIK erinevaid numbreid ja selle iseloomustuseks selline näide: tehes erinevate käikudega tõmbeid, peaks arvutuslik mootorivõimsus sama tulema, arvestades maha veermikukaod. Kuid ei tule. otsin ühe saidi ka üles, kus selle põhjuseid kirjeldatakse.
Rattadüno mõttekus seisneb enne-ja-pärast efektis. Absoluutnumbreid tuleb otsida mootoridünost.