Nissan 200sx 1,8T 92` zoom1

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
T6nis
Postitusi: 160
Liitunud: 09.12.2004 19:55

Postitus Postitas T6nis »

esimesel pildil ka minu autot n2ha :-D , seal siis tehaksegi autosid kiiremaks :p valge kohta coming out in summer 8)
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Velg on kena, sobib 200-le. Kui saladus pole siis kus kohast said ja mis firma omad on. 8)
302hp/464nm
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Velg muidu 16" ja väikese randiga mis just sx sobib. Firma mingi tundmatu.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

hmhmh, mul oli kaa sama velg vahepeal all :p
Punasele autole sobib aga rohkem ;)
Pilt
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Raadil FTD sai välja sõidetud B klassi võit, mitte halvustavalt aga pea konkurente polnud lihtsalt kohal - oma viga :)

e/t 13,87s
kiirus 176km/h
reaktsioon 0,297s
60f 2,21s

ja kõik see tänava rehvi ja avatud diffriga.

Pilt esimesest sõidust
Teistes sõitudes ma sellist starti enam ei teinud.


Pilt
Viimati muutis zoom1, 15.08.2007 13:20, muudetud 1 kord kokku.
jk
Postitusi: 250
Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jk »

zoom1 kirjutas: kiirus 176km/h
:shock: , see viitaks, et autol on praegu mootorist ~320 heppa. Selle jõuga võiks juba madalat 13 sõita ja võib-olla isegi kõrget 12't.
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

Ma arvan et see on kahtlaselt palju...mul oli näiteks 171@13.4

Radariga nad ju seda ei mõõda, võib veits puusse olla küll siis...
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

andurid arvestavad kiirust täpsemini kui radar.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

ühesõnaga zoomi nissan on väga kiire :)
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

läbitud maa ja aja järgi arvutatakse ju see lõppkiirus?

13,87s kiirus 176km/h, teate mina seda ei usu! pigem 167, kellegi näpukas maybe. Timeslipi pilti pole?

sam sõitis näiteks 12.563@179... ja see auto on ikkagi vähe teisest puust

Sellegipoolest Zoomil nüüd ka kiirete autode nimekirjas (see tähendab 13s) masin ;)
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Nii nagu ise olen kunagi uurinud, siis lõppkiirust mõõdetakse viimase 20m läbimise ajaga, kus andurid on paigaldatud 20m enne finishit ja finishijoonel.
Neliveolise autoga ei tasu ka päris võrdlema hakata, sest tavaliselt sel puhul lõppkiirused suhtes ET väiksed, kui võrrelda monoveolisega. Samas antud lõppkiirus kahtlane natuke tõesti :roll:
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Ei oska kommenteerida kiiruseid, aga samas ei sõidaks 13,8 aega kiirusega 167 - lihtsalt pidamise pärast. S13 kogub 3 ja 4 käiguga väga hoogsalt kiirust, ning lisaks S14 on pikemad käigud.

Kas eestis ei ole mitte 1 firma kes kuuske ja neid muid mõõteseadmeid rendib?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Pikk päev garaa¾is veedetud.
Hiljuti oli kuulda mootorist mingit imelikku klõbinat, just 1+bar rõhu juures, mida tegid hüdrotõukurid. Enne kui uued ostan (1200.- tk/16tk :kill ), soovitati vanad ära pesta. Seest tuli ikka korralikult s... välja.
Õli sai ka uus pandud Gastrol gtx 10w 40 ja tundub et klõbin on kadunud, vähemalt selleks korraks. :)
Top speedile mõeldes vahetasin ka sisselaske nuka ära mis on nüüd 0,6mm suurema tõusuga 8) Proovõisõidul olid nii mõnedki head üllatused, saab keerata suuremat rõhku ilma et paukuma hakkaks ja minek läks lõpus ühtalsemaks ja paremaks.

Dünoskäik on ka vist lähinädalatel plaanis kui saan ära otsustatud kas minna lakisse või karksi.
Viimati muutis zoom1, 03.02.2006 12:13, muudetud 1 kord kokku.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

soovitan ikka lakis käia. see jutt, et laki düno lambi numbreid näitab... no ma ei tahaks seda eriti uskuda ja samas on siis ikkagi kindel võrdlusmoment kui enamus rahvast samas dünos käivad.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ma soovitaks käia mõlemas ja siis veel soomes ka :)
pealegi, rattadünod näitavad KÕIK erinevaid numbreid ja selle iseloomustuseks selline näide: tehes erinevate käikudega tõmbeid, peaks arvutuslik mootorivõimsus sama tulema, arvestades maha veermikukaod. Kuid ei tule. otsin ühe saidi ka üles, kus selle põhjuseid kirjeldatakse.
Rattadüno mõttekus seisneb enne-ja-pärast efektis. Absoluutnumbreid tuleb otsida mootoridünost.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta