Nissan 200sx 1,8T 92` zoom1
Raadil FTD sai välja sõidetud B klassi võit, mitte halvustavalt aga pea konkurente polnud lihtsalt kohal - oma viga
e/t 13,87s
kiirus 176km/h
reaktsioon 0,297s
60f 2,21s
ja kõik see tänava rehvi ja avatud diffriga.
Pilt esimesest sõidust
Teistes sõitudes ma sellist starti enam ei teinud.

e/t 13,87s
kiirus 176km/h
reaktsioon 0,297s
60f 2,21s
ja kõik see tänava rehvi ja avatud diffriga.
Pilt esimesest sõidust
Teistes sõitudes ma sellist starti enam ei teinud.
Viimati muutis zoom1, 15.08.2007 13:20, muudetud 1 kord kokku.
Ma arvan et see on kahtlaselt palju...mul oli näiteks 171@13.4
Radariga nad ju seda ei mõõda, võib veits puusse olla küll siis...
Radariga nad ju seda ei mõõda, võib veits puusse olla küll siis...
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
andurid arvestavad kiirust täpsemini kui radar.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
läbitud maa ja aja järgi arvutatakse ju see lõppkiirus?
13,87s kiirus 176km/h, teate mina seda ei usu! pigem 167, kellegi näpukas maybe. Timeslipi pilti pole?
sam sõitis näiteks 12.563@179... ja see auto on ikkagi vähe teisest puust
Sellegipoolest Zoomil nüüd ka kiirete autode nimekirjas (see tähendab 13s) masin
13,87s kiirus 176km/h, teate mina seda ei usu! pigem 167, kellegi näpukas maybe. Timeslipi pilti pole?
sam sõitis näiteks 12.563@179... ja see auto on ikkagi vähe teisest puust
Sellegipoolest Zoomil nüüd ka kiirete autode nimekirjas (see tähendab 13s) masin
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Nii nagu ise olen kunagi uurinud, siis lõppkiirust mõõdetakse viimase 20m läbimise ajaga, kus andurid on paigaldatud 20m enne finishit ja finishijoonel.
Neliveolise autoga ei tasu ka päris võrdlema hakata, sest tavaliselt sel puhul lõppkiirused suhtes ET väiksed, kui võrrelda monoveolisega. Samas antud lõppkiirus kahtlane natuke tõesti
Neliveolise autoga ei tasu ka päris võrdlema hakata, sest tavaliselt sel puhul lõppkiirused suhtes ET väiksed, kui võrrelda monoveolisega. Samas antud lõppkiirus kahtlane natuke tõesti
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Pikk päev garaa¾is veedetud.
Hiljuti oli kuulda mootorist mingit imelikku klõbinat, just 1+bar rõhu juures, mida tegid hüdrotõukurid. Enne kui uued ostan (1200.- tk/16tk
), soovitati vanad ära pesta. Seest tuli ikka korralikult s... välja.
Õli sai ka uus pandud Gastrol gtx 10w 40 ja tundub et klõbin on kadunud, vähemalt selleks korraks.
Top speedile mõeldes vahetasin ka sisselaske nuka ära mis on nüüd 0,6mm suurema tõusuga
Proovõisõidul olid nii mõnedki head üllatused, saab keerata suuremat rõhku ilma et paukuma hakkaks ja minek läks lõpus ühtalsemaks ja paremaks.
Dünoskäik on ka vist lähinädalatel plaanis kui saan ära otsustatud kas minna lakisse või karksi.
Hiljuti oli kuulda mootorist mingit imelikku klõbinat, just 1+bar rõhu juures, mida tegid hüdrotõukurid. Enne kui uued ostan (1200.- tk/16tk
Õli sai ka uus pandud Gastrol gtx 10w 40 ja tundub et klõbin on kadunud, vähemalt selleks korraks.
Top speedile mõeldes vahetasin ka sisselaske nuka ära mis on nüüd 0,6mm suurema tõusuga
Dünoskäik on ka vist lähinädalatel plaanis kui saan ära otsustatud kas minna lakisse või karksi.
Viimati muutis zoom1, 03.02.2006 12:13, muudetud 1 kord kokku.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Ma soovitaks käia mõlemas ja siis veel soomes ka
pealegi, rattadünod näitavad KÕIK erinevaid numbreid ja selle iseloomustuseks selline näide: tehes erinevate käikudega tõmbeid, peaks arvutuslik mootorivõimsus sama tulema, arvestades maha veermikukaod. Kuid ei tule. otsin ühe saidi ka üles, kus selle põhjuseid kirjeldatakse.
Rattadüno mõttekus seisneb enne-ja-pärast efektis. Absoluutnumbreid tuleb otsida mootoridünost.
pealegi, rattadünod näitavad KÕIK erinevaid numbreid ja selle iseloomustuseks selline näide: tehes erinevate käikudega tõmbeid, peaks arvutuslik mootorivõimsus sama tulema, arvestades maha veermikukaod. Kuid ei tule. otsin ühe saidi ka üles, kus selle põhjuseid kirjeldatakse.
Rattadüno mõttekus seisneb enne-ja-pärast efektis. Absoluutnumbreid tuleb otsida mootoridünost.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
