Nissan 200SX S13 "Aigo"
kurja väljas ilusad ilmad aga näet ei saa nissanit korda veel.

proovisin siis peerupulga ära nissanile

kui auto sain polnud tal pütti all ja no see vedeles vanast ajast(loe eelmisest nissanist lausa) garaažis ja eks see nüüd selle sixi alla läheb.

muidu on seal ainult selline toru hetkel

sry: pic's made with Sony ericsson K810i

proovisin siis peerupulga ära nissanile


kui auto sain polnud tal pütti all ja no see vedeles vanast ajast(loe eelmisest nissanist lausa) garaažis ja eks see nüüd selle sixi alla läheb.

muidu on seal ainult selline toru hetkel


sry: pic's made with Sony ericsson K810i
ei nüüd tuleb täis tihendikomplekt tellida ja kõik tihendid ära vahetada.
Kuna ei tea ka, et millal viimati rihma vahetati siis ongi hea paras see ka kohe ära teha ja muu sinna kuuluv ka, Loodan muidugi, et mootor on seest korras.
Nüüd jääbki mingiks ajaks auto seisma, kunagi tuleb kogu see ümberehitatud väljalaske osa maha kiskuda ja keevitused üle käia, sest no täna juba WG'st väljalaskesse minevat toru jebisin väheke, eelmine omanik ei ole keevitusega eriti sina peal seega näha ka, et on üritatud, kuid keevitused ikka paras porr on need siledaks või vabsee lahti lõigata ja uuesti keevitada ehk siis saab parem.
Täna siis tihendeid vahetades leidsin ka, et seesama WG toruke on alt kinnituse vahelt läbi lasnud. Keerasin siis seekord korralikult kinni ja ennäe imet ei istu enam WG külge. Siis lollijõud appi ja väänama. sain lõpuks külge, toru küll poole sirgem nüüd
Kardangi, et äkki selle painutamise ja murdmisega murdsin DP küljest selle WG toru kinnituse ära
Muidugi homme ka päev, kisun kõik maha jälle ja natuke rohkem kui täna. Kui muidugi turbo küljest DP maha saan, sest seal paistis 2'l spilkal olevat keevitusrähma jäljed peal seega vb keere rikutud ja ei saagi maha enam. Ruumi seal ka pole, et saaks ära puhastada ja keermelõikuriga üle käia.
Kuna ei tea ka, et millal viimati rihma vahetati siis ongi hea paras see ka kohe ära teha ja muu sinna kuuluv ka, Loodan muidugi, et mootor on seest korras.
Nüüd jääbki mingiks ajaks auto seisma, kunagi tuleb kogu see ümberehitatud väljalaske osa maha kiskuda ja keevitused üle käia, sest no täna juba WG'st väljalaskesse minevat toru jebisin väheke, eelmine omanik ei ole keevitusega eriti sina peal seega näha ka, et on üritatud, kuid keevitused ikka paras porr on need siledaks või vabsee lahti lõigata ja uuesti keevitada ehk siis saab parem.
Täna siis tihendeid vahetades leidsin ka, et seesama WG toruke on alt kinnituse vahelt läbi lasnud. Keerasin siis seekord korralikult kinni ja ennäe imet ei istu enam WG külge. Siis lollijõud appi ja väänama. sain lõpuks külge, toru küll poole sirgem nüüd


sai sii uuritud, puuritud ja testitud ning mõõdetud igalt poolt ja saingi targemaks niipalju, et mootoril tihendeid vaja vahetada(plokikaane tihend on 1,2 silindrite vahelt läbi kompressioon käigub nende vahel.
mootori rihm on 2 hammast mööda, ehk rihmavahetus ka nüüd ees(nu plaanis oli nigunii teha kuna ei ole selle auto kohta praktiliselt mingeid andmeid enne minu kätte jõudmist.
tääd jagub nüüd pikemaks ajaks, õigemini tulevikus. Loodan muidugi kunagi talvel juba sõitma saada.
Hetkel sai siis auto garaažist välja aetud oma saatust ootama kuna garaaži vaja teiste autode jaoks kasutada.
mootori rihm on 2 hammast mööda, ehk rihmavahetus ka nüüd ees(nu plaanis oli nigunii teha kuna ei ole selle auto kohta praktiliselt mingeid andmeid enne minu kätte jõudmist.
tääd jagub nüüd pikemaks ajaks, õigemini tulevikus. Loodan muidugi kunagi talvel juba sõitma saada.
Hetkel sai siis auto garaažist välja aetud oma saatust ootama kuna garaaži vaja teiste autode jaoks kasutada.

no korda ja arvele, lihtne ja loogiline... tundus.
aga mis sest kuna jah rohkem oli diil olude sunnil, kuid samas sai üks oma tehtud kunagine viga parandatud, et 200sx tagasi.
Hetke olud(vana laul juba) on suht kesised, õigemini kesisemad kui varem, siis lihtsalt see projekt võtab palju rohkem aega valmimiseks, olen varem ka šittast saia teind kuid on olnud ka siis finantse, seekord võimsam projekt ja no eks sellest saab ka kunagi asja.
Algul olid lootused päris suured, et saabki masina korda ja arvelevõtt ning liiklusesse ja siis järjest ostaks juppe ning võibolla järgmine talv või varemgi läheb suuremaks ehitamiseks.
no Eestis veel ju ei ole unistamine keelatud, või on?
tegelikult väikesed kogemused on olemas ning nüüd tahakski oma teadmisi ja kogemusi edasi arendada ja nagu ketkel tundub siis seda ma saan teha ikka väga suurtes kogustes.
Ma ise olen rahul, veel.
aga mis sest kuna jah rohkem oli diil olude sunnil, kuid samas sai üks oma tehtud kunagine viga parandatud, et 200sx tagasi.
Hetke olud(vana laul juba) on suht kesised, õigemini kesisemad kui varem, siis lihtsalt see projekt võtab palju rohkem aega valmimiseks, olen varem ka šittast saia teind kuid on olnud ka siis finantse, seekord võimsam projekt ja no eks sellest saab ka kunagi asja.
Algul olid lootused päris suured, et saabki masina korda ja arvelevõtt ning liiklusesse ja siis järjest ostaks juppe ning võibolla järgmine talv või varemgi läheb suuremaks ehitamiseks.
no Eestis veel ju ei ole unistamine keelatud, või on?
tegelikult väikesed kogemused on olemas ning nüüd tahakski oma teadmisi ja kogemusi edasi arendada ja nagu ketkel tundub siis seda ma saan teha ikka väga suurtes kogustes.
