3. leht 3-st
Postitatud: 11.01.2009 20:07
Postitas Zanders
S*tast ei ole mõtet saia teha, arvan et asi on 50/50, kui sa ebay-st tellid siis arvesta ka saatekulud otsa + kui saadetavate asjade summa on +45eur siis maksad veel ka tollimaksu.
Postitatud: 11.01.2009 21:25
Postitas Raceboy
Zanders kirjutas:kui saadetavate asjade summa on +45eur siis maksad veel ka tollimaksu.
Sul on aegunud info. Alates 1. detsembrist 2008 on väljastpoolt EU-d imporditavate kaupade maksustamise piirmääraks 150 eurot.
Postitatud: 11.01.2009 23:12
Postitas Zanders
Raceboy kirjutas:Zanders kirjutas:kui saadetavate asjade summa on +45eur siis maksad veel ka tollimaksu.
Sul on aegunud info. Alates 1. detsembrist 2008 on väljastpoolt EU-d imporditavate kaupade maksustamise piirmääraks 150 eurot.
Ei oska õelda, väga võimalik, ju siis oli nende kodulehel vale info, ise saatsin veel 45eur piiriga asju eestisse.
Postitatud: 12.01.2009 1:00
Postitas trevi
Kui Te saate väljapoolt Euroopa Liitu postisaadetise, siis peate valmis olema impordimaksude tasumiseks. Teie väikese väärtusega saadetisele rakendatakse üldjuhul maksuvabastust kuni 2347 krooni (150 euro) ulatuses. Füüsiliselt isikult füüsilisele isikule edastatavale kinkesaadetisele rakendatakse maksuvabastust kuni 704 kroonise (45 eurot) sisuväärtuse korral.
Allikas:
http://www.post.ee/?id=1066
Postitatud: 12.01.2009 1:21
Postitas ca18det
Mida arvata sellisest
low-budget turbotamisest, nimelt Sventsonite tehtud Sierra.
http://www.driftworks.com/forum/media-s ... grand.html
Kogu budget oli £2000 mis teeb meie rahas umbes 32 000.-, auto hind seal sees.
Nii odav tuli vist seetõttu, et kõik tööd tehti omalt poolt ära?
Postitatud: 12.01.2009 1:24
Postitas Mihkel
32k eek pole enam nii budget midagi ja kui teemat täies mahus valdad on selle rahaga ka korralik asi tehtav.
Postitatud: 12.01.2009 1:40
Postitas hents99
Töötava kompoti jaoks ei pea isegi progeaju olema. Lihtsalt segu ei saa igas pöördevahemikus paika.
Üks idee on panna 2 aju ühe mootoriga tööle, nt bmw ajud. Loodame, et mingil ajal saab seda ka reaalselt näha. Mõte ongi megaodavalt käima saada.
Turbo ja torud ei maksa suurt midagi. Keevitus on pea igas autodega tegelevas garaazis olemas, kes mõlgutavad mõtteid turbotada vms.
Coolereid on saada lademetes (ei pea olema 4" laia kärjega tutikas vms)
Hiina vidinaid liigub soodsate hindadega.
Mõni on ka vastanud, et alla 100k eest ei saa korralikku turbomootorit - paneb ikka mõtlema. Kes on matnud üle 100k juppide peale oma autot turbotades? Me ei räägi siinkohal võistlusmootoritest, vaid toimivatest turbokomplektidest.
Tegelikult võiks panna paika kriteeriumid, mis tähendab toimiv turbokomplekt.
Lai enamus arvab loomulikult, et alla 500hp pole mingi mootor, alla 500hp auto ei kvalifitseeru isegi tänavale mitte, sest ta on nii nõrk.
Kui paljud siinsest foorumist omavad alates 500hp tänavaautot üldse?
Paneb veidi mõtlema.
Ma tean üht tegelast, kes tegi omal ajal (10-15a) tagasi turbokaid päris palju. Ei olnd siis progeajust halligi, turbosid oli väga vähe saada, mis veel kasutamiseks kõlbasid. On teind nii R4 kui ka V8 turbotega, siiamaani käivad või käiksid, kui uued omanikud pole autosid puruks sõitnud vms.
Pigem" santi ei saa sundida, kui sant ei taha kõndida".
Postitatud: 12.01.2009 11:01
Postitas Mihkel
Siin tulebki mängu see, et algajale on toimiv projekt ka selline, mis turtsub, suitseb ja nõksutab aga põhjagaasiga käib edasi küll.
Samas see inimene kes korra juba korraliku asjaga sõita saanud hindab seeda, et mootor käituks hästi igas asendis ja oleks võimlaikult hästi seades.
Ütleme ausalt, et väga ebamugav oli Rando bemmiga omalajal linnavahel sõita, kui tühikäigul asi koguaeg täis käia tahtis ja välja suri rikka segu tõttu.
Kuigi põhjagaasiga oli lõbu lajalt.
Postitatud: 12.01.2009 11:51
Postitas Mardo
samamoodi omal kogemus sellega et halvasti seades masinaga kaob ära
see "igapäeva-turboka" mõte kuna linnavahel on rabelemist rohkem kui rubla eest.
Samas vaatad kõrval sõitvat mersumeest ja tema rahul nägu
suvel õnnestus sõita 340hp kirveseadmes 535'ga, täpsemalt pidin soomes selle
viima läbi linna teise garaasi ja teine masin oli 760HP e30 mis oli aga täiesti
igapäeva seades (S38B36), vot selle viimasega oli küll mõnus sõita ka rahulikult
aga teemasse.....kuna mina olen algaja, siis mina sellise rahaga omale
turbo mootorit kokku kohe kindlasti ei saaks, võibolla on asi selles et
mu sisetunne ütleb "korralagedus" kuna tegelikult sellisel kapotialusel
eriti kaubanduslikku välimust poleks
mu mõte on see, et 10k eest ma pigem teen oma vabalthingava mootori korda
(isegi see asi on küsitav M50B25 mootori puhul

)
Postitatud: 12.01.2009 16:08
Postitas Raimo
toimiva turbokomplektiga autot peaks tehaseautost eristama ainult lühem hooldusvälp ja kapremondivälp :D
need romulajuppidest kummipõletamise autod selleks ei kvalifitseeru.
Postitatud: 12.01.2009 17:56
Postitas ivar
Toon näite oma kogemusest.
Vana opeli täiskomplektne pritse, millel hj varu umbes 150, on paigaldatud turbomootoriga ladale, laaderõhk kuni 0,6bar.
Tulemuseks sõidab lada sujuvamalt kui originaalis, jõudu on 50% rohkem. Mingeid erilisi probleeme ka ei täheldanud.
Kulud jäid alla 10 tuhande.
Point selles, et väga palju sõltub konkreetsest toorikust. Ei saa öelda üheselt, et originaalaju kasutamine tähendab kohe lonkavat mootorit jm jamasid. Mida lahjem ja primitiivsem mootor, seda rohkem võimalusi romulajuppidega hea tulemuse saamiseks.
M50 kahjuks sinna hulka ei kuulu.