3. leht 26-st

Postitatud: 04.11.2008 10:18
Postitas Derik
Üks küsimus, võib-olla mitte kõige targem, aga kuidas on teie autode registreerimise ja ülevaatustega (küsimus kõigile kes on vabalthingavale turbo aretanud)? Kas kirjas on nad teil turbokad või vabalthingavad?

Postitatud: 04.11.2008 10:26
Postitas Mihkel
Miks selline küsimus, see peaks Eesti Vabariiki ja ARK-i tundes ju kohe selge olema, kuidas need autod arvel on.
Väikseks vihjeks sulle, et Eestis on kõik auto modifikatsioonid (ka spoilerid tegelikult) RANGELT KEELATUD JA RANGELT TAUNITUD!

Postitatud: 04.11.2008 14:13
Postitas Sassu
Peale võimsuse kasvu ei muutu ju tegelt midagi. Passis pole ju kirjas kas on vabalthingav või turbokas.

Postitatud: 04.11.2008 14:16
Postitas mart154
Sassu kirjutas:Peale võimsuse kasvu ei muutu ju tegelt midagi. Passis pole ju kirjas kas on vabalthingav või turbokas.
Mootori sisse- ja väljalaskesüsteemi ümberehitamine on keelatud.

Postitatud: 04.11.2008 15:11
Postitas ivar
Jah, tehaseturbo mehed vist ei tohi rõhukellagi sisselaskesse ühendada..
8x1mm vasktoru, või 8mm sisemõõdult?
Vasktoru on pealt sile ja tegu on ikkagi surve all oleva vedelikuga, mina sellise ühenduse kestvuse peale kindel ei oleks.
Välismõõdult 8mm. Umbes kütusepaagi juurest mootorini voolab kütus originaaltorudes ja need on samas mõõdus.
Kui selgub, et on liiga väiksed, siis vahetab välja.

Muidu vasktorudel on plaanis otsad tömbiks teha, kui vastav töörist leida õnnestub. Nagu piduritorudel.

Niikauaks panen 2 klambrit vasktoru poolele. Peaks saama 2x suurema kindluse praegusega võrreldes :).

Postitatud: 04.11.2008 15:41
Postitas mart154
Vasktoru ja kummivooliku ühendamisega seniajani 0 probleemi :)

Ei teinud otsi tömbiks, ega muud.

Kasutanud antud lahendust mitme auto puhul.

Ja kütusesüsteemi pole mõtet üledimensioneerida :) torude jämedus siis!

Postitatud: 05.11.2008 0:09
Postitas Mardo
väga mõnus liikur, oskad äkki öelda mis jõudu sealt rattast tulla võib? :evil:

Postitatud: 05.11.2008 0:53
Postitas Rommi
oleme nüüd ausad.kui üle 125kw on jõudu siis enam see erilist kedagi ei koti kuna üle selle kindlustus makse ei suurene.

Postitatud: 05.11.2008 9:25
Postitas TEH
Rommi kirjutas:oleme nüüd ausad.kui üle 125kw on jõudu siis enam see erilist kedagi ei koti kuna üle selle kindlustus makse ei suurene.
kas see piir mitte 142kw pealt ei jookse?

Postitatud: 05.11.2008 11:48
Postitas Rommi
125kw.vähemalt mina tean seda.ja siis kui üle 25a. vanune oled on ka see kindlustuse värk odavamam.
Sorry ot.

Postitatud: 05.11.2008 12:24
Postitas KillFrenzy
Veel ot. Enam pole seadusega võimsus klassid määratud ja iga kindlustsus selts otsustab ise mis KW'de pealt ta piiri tõmbab, osadel on jookseb viimane piir 160kw pealt.

Postitatud: 05.11.2008 12:41
Postitas Maik
Rommi kirjutas:oleme nüüd ausad.kui üle 125kw on jõudu siis enam see erilist kedagi ei koti kuna üle selle kindlustus makse ei suurene.
See piir on siiski 144 või 142kw tõesti.

Postitatud: 05.11.2008 21:16
Postitas Raimo
see kindlustuseteema on nüüd küll viimane asi mille üle diskuteerida.

väga :bb projekt. edasisi plaane ka on?

Postitatud: 06.11.2008 15:25
Postitas ivar
Mõtteid on igasuguseid, aga ei teagi, kas neid kõiki teostada jõuab.
Näiteks hingamise osas tahaks katsetada erinevaid kombinatsoone (sl kollektor, nukad jms). Praegu lõpp veab väga hästi, aga alla 4000 rpm on mootor üsna uimane. 80-120 võttis 5. käiguga aega 16 sekundit :?.

Järgmise etapinda peaks süüte- ja kütusetabelid paika seadistama. Lisaks vaja mõned poolikud lahendused lõpuni viia.
Ehk jõuab enne talve ka ringrajal proovida.

Postitatud: 06.11.2008 17:41
Postitas Raimo
Mis sisselase praegu on?