3. leht 13-st
Postitatud: 19.01.2009 13:03
Postitas Mihkel
Väljalaskekolle tunudb flow poolest päris hea olevat.
Ilusad kumerused ja teravaid nurki pole, ühenduskoht ka ilusaks lastud.
Postitatud: 19.01.2009 13:59
Postitas Molotov51
Kohe näha, et keevitustöö korraliku tegija poolt tehtud ja parandab asja olemust meeletult.
Postitatud: 19.01.2009 14:29
Postitas uzzac
RKsilver kirjutas:ma usun, et külmakoda peaks saama keerata ikkagi ja nii hull selle kuumusega seal küll olla ei tohiks, küll lahendus leitakse .
ma mõtlesin seda musta toru mis IC-st väljuv on...kui see üks nurk mis täpselt kuuma ja külma koja vahel mingi nurga teeb istub piitsa andmise ajal kuumusest punase turbo kõrval kohe kas siis IC mõte kergelt ära ei kao kui jahutatud õhk kohe tagasi kuuma torru suunatakse...
Postitatud: 19.01.2009 14:43
Postitas RKsilver
uzzac kirjutas:RKsilver kirjutas:ma usun, et külmakoda peaks saama keerata ikkagi ja nii hull selle kuumusega seal küll olla ei tohiks, küll lahendus leitakse .
ma mõtlesin seda musta toru mis IC-st väljuv on...kui see üks nurk mis täpselt kuuma ja külma koja vahel mingi nurga teeb istub piitsa andmise ajal kuumusest punase turbo kõrval kohe kas siis IC mõte kergelt ära ei kao kui jahutatud õhk kohe tagasi kuuma torru suunatakse...
vat seda ei märganudki, olen sinuga 1 arvamusel

Postitatud: 19.01.2009 15:06
Postitas Astrona
downpipe mahub kuhugi?
Mis puhur see on? Natuke suureks ei jää?
Postitatud: 19.01.2009 15:19
Postitas Mardo
kuuma koja ümber kott, on veel lahendusi ju

Postitatud: 19.01.2009 15:39
Postitas jans
Mardo kirjutas:kuuma koja ümber kott, on veel lahendusi ju

Kuuma koja kott suudab 100% kuumuse isoleerida?
Postitatud: 19.01.2009 18:50
Postitas silvia
just jõudsin poest koju ja ostsin kolle teibi ära. ja turbo kuumakoja mähin sisse ja proovin veel pleki ka peale aretada. siis see sisselaske kollesse minev toru on hetkel ajutine. tuleb uus teha sest tõesti on liiga lähedal turbole ja otse kolle kohal.
turbo on t3/t4 hübriidi tellitud USA-st aga kahtlus on et toodetud ikkagi hiinas

mõõtmeid ei võtnud aga pidi madalsurve turbo olema, seda ka näha labadest . sobib 1.8l-2,5l mootorile. ja downpipe mahub ära .
Postitatud: 25.01.2009 19:07
Postitas silvia
Postitatud: 25.01.2009 19:10
Postitas Astrona
Kui see õhumõõdik otse turbo ees valetama ei hakka, siis on ta pekkis
Peale selle, tead ikka et selle stock mõõdiku lagi on mingi 190hj?
Postitatud: 25.01.2009 19:18
Postitas silvia
asi selles et mootoris ei hakka rohkem välja pigistam kui seal originaalis olema peaks 101kw. aga nuh saaks natukene veel edasi liigutada õhulugejat no nii 15-20cm.
Postitatud: 25.01.2009 19:20
Postitas Astrona
silvia kirjutas:asi selles et mootoris ei hakka rohkem välja pigistam kui seal originaalis olema peaks 101kw. aga nuh saaks natukene veel edasi liigutada õhulugejat no nii 15-20cm.
Soovitan vedada ta ette esi stange sisse.
Jube palju tööd vähese võimsuse nime.
Pealt näha tundub see turbo nii, suur, et sul tuleb 90KW @ 6000RPM @0 bar ja siis tuleb turbo taha, 6300RPM on siis su võimsus käes 0.2bariga

Postitatud: 25.01.2009 19:27
Postitas silvia
mis teha kui meeldib ajusid jebida.vot ei oska seda ette ennustada kuna spoolima hakkab aga loodan et ikka kõvasti varem :P peaks olema ikkagi madalsurve turbo.
Postitatud: 26.01.2009 11:17
Postitas ahto42
Siis võib juhtuda nii nagu omal ajal Porsche turbodega kardeti kurvis pedaali vajutada, et turbo tahatulek on eriti äkiline ja tagajärjed ka vastavad.
Postitatud: 26.01.2009 11:31
Postitas Siim
ahto42 kirjutas:Siis võib juhtuda nii nagu omal ajal Porsche turbodega kardeti kurvis pedaali vajutada, et turbo tahatulek on eriti äkiline ja tagajärjed ka vastavad.

that's pure fun. labidas selga effekt on mõnus just.