3. leht 3-st

Postitatud: 12.08.2008 11:59
Postitas stockrider
erikred kirjutas:
ahto42 kirjutas:saab ju teha lisa müraisolatsiooni, usun et see paarkünnedkilo ei anna minekus tunda
paarikümne kiloga saab healjuhul põranda tehtud, et asjast kasu oleks läheb teda 100+kilo, see aga annab tunda. Tuleb see väike "kohin" alla neelata ja nautida vaikuse asemel mootoritöö ansamblit tagataustaks mängimas kivikeste bluus.

terv
erich
:-D :-D :-D :-D
aga 100 kilo on liig japsi jaoks

Postitatud: 12.08.2008 12:50
Postitas Maik
dynamati paarkend kilo on ikka VÄGA palju auto jaoks juba...
kahekordselt igakoht üle teha saab vähemalt...


saab vist keisest...

ise sõitsin evo9-ga hiljuti ja ma ei tea noh.. täitsa suht sõidukas, ei olnud seda müra niipalju et häirindu oleks. jäik küll,aga mitte talumatu.
vb evo8 on midagi muud samas...

Postitatud: 12.08.2008 20:56
Postitas enkei
Ärge ajage asja hulluks.Pole ta nii hull midagi sõita,täiesti tavaline japs mis on natuke jäigem.Kõigega harjub.Ja pigimatt on ka täis mõtetus sellisele autole.Ei saa aru sellest et osta evo ja hakata müraisolatsiooni tegema,rasket tümmi sisse ehitama jne.

Postitatud: 12.08.2008 22:10
Postitas JANN
:) No 6 on kindlasti lärmakam kui 8 :? Ja tümpsu kuulamiseks see ega ka 8 kindlasti ei ole...

Postitatud: 13.08.2008 9:42
Postitas Ragnar
Ma olen samuti 9'ga sõitnud. Minu meelest täiesti normaalne sõiduauto linnaliikluses ja pole liiga lärmakas, ega ka jäik. Paratamatu on sellise auto puhul kerge lärm ja jäikus. Selleks ta ju loodud ongi.

Postitatud: 13.08.2008 11:31
Postitas stockrider
enkei kirjutas:Ärge ajage asja hulluks.Pole ta nii hull midagi sõita,täiesti tavaline japs mis on natuke jäigem.Kõigega harjub.Ja pigimatt on ka täis mõtetus sellisele autole.Ei saa aru sellest et osta evo ja hakata müraisolatsiooni tegema,rasket tümmi sisse ehitama jne.
raskesst tümmist pole keegi juttu teind lihtsalt tahtsin teada auto müra taset ja esimene asi millega seda enda jaoks oskasi seletada siis et kas raadiot ikka kuuleb kui ala 150 kmh kulgeda või on autos müra tase nii kõrge et on mõtekam raadio välja lülitada et väsita kõrva muusikaga mida nagu nii ei kuule ....
ja kuna auto ei hakka nagu nii kunagi minu käes oleva aja jooksul mingit meeletut tuuningut saama vaid jääb kiiremaks igapäeva sõiduks ja vahest ka pikemateks sõitudeks ala 1000 km et lihtsalt selle pärast ei tahaks väga müra rikkast autot aga kuna olen terve elu nende japsidega ringi kimand siis ei tahaks sellest kiirusest ja tundest loobuda :lol:

Postitatud: 14.08.2008 9:27
Postitas peepp
Siledal teel muutub mootori ja tuulemüra küllalt valjuks üle 200 kmh sõites aga nii kiiresti pole anyway mõtet pikalt sõita, sest bensukulu hüppab lakke. Sõitsin hiljuti 1100 km järjest hoides võimalusel 150 kmh ja polnud probleemi isegi nii pikal maal. Kuid ma tegin seda Saksas, Norras vist pannakse kohe vangi sellise asja eest ?

Postitatud: 14.08.2008 18:42
Postitas stockrider
peepp kirjutas:Siledal teel muutub mootori ja tuulemüra küllalt valjuks üle 200 kmh sõites aga nii kiiresti pole anyway mõtet pikalt sõita, sest bensukulu hüppab lakke. Sõitsin hiljuti 1100 km järjest hoides võimalusel 150 kmh ja polnud probleemi isegi nii pikal maal. Kuid ma tegin seda Saksas, Norras vist pannakse kohe vangi sellise asja eest ?
ehhh õnneks pole veel vahelejään :-D aga kiirust on siin proovitud küll e6 üks suht sirge tee seal sai öösel kell 04 00 240kmh kimatud (korra olen kaamerasse ka sõitnud tegi pilti ületsin tiba 60 alas pole siia maani õnneks :-D ühtegi kviitungit postis näind asi pea aasta tagasi juhtus )
aga veermiku kohta ka,et on juppe lihtsalt saada ja mis hinnaklassi need jubinad jäävad ala puksid ja veovõlliotsad jne