3. leht 3-st
Postitatud: 31.08.2005 16:08
Postitas Paap
kotkas kirjutas:mis chippi kasutad? Kellelt ostsid?
Praegu on mingi tudmatu naha chip, millega Hannes ise ka sõitis (ei tea mis mark see on) ...varsti saan õige ja isegi õige marki ei tea veel, eks ütlen kui kätte saan!
Postitatud: 26.09.2005 17:53
Postitas Paap
Sai siis haapsalus aega mõõdetud, oli see ajavõtt nagu ta oli aga huvitav võrrelda ikka.
Kätega starti andes just väga head reaktsiooniaega ei saa

14,212 0,451

Postitatud: 26.09.2005 18:02
Postitas Silwer
Suhteliselt nõrk aeg on see 14,212 - ma sõidan oma bemmiga isegi tiba kiiremini (14,14)...
Kas auto ikka korras ja õige chip vahel ning mis rõhuga sõitsid? Kas stardis said rattad libisema? Kas käiguvahetustel poos kinni ka?
Postitatud: 26.09.2005 18:07
Postitas Paap
Silwer kirjutas:Suhteliselt nõrk aeg on see 14,212 - ma sõidan oma bemmiga isegi tiba kiiremini (14,14)...
Kas auto ikka korras ja õige chip vahel ning mis rõhuga sõitsid? Kas stardis said rattad libisema? Kas käiguvahetustel poos kinni ka?
kui nüüd vabandama hakata siis:
mul autos päris mitu pigimatti, 3 korralikku võimu, päris mitu kõlarit ja kast jne...
auto nati ülekaalus!
chip on ikka mingi suvaline!
stardis saab rattad ringi ilusasti!
rõhk on nii, et 3ndaga lööb korra vast 1,2 ja siis kukub 0,8 peale.
käiguvahetusel ei poo kinni
ja üleüldse on see sõiduauto

Postitatud: 26.09.2005 18:11
Postitas Silwer
Ok, selle rõhu kohta on hea aeg.
Postitatud: 26.09.2005 18:12
Postitas Paap
Silwer kirjutas:Ok, selle rõhu kohta on hea aeg.
Tahan, et see auto mul kestaks!

Postitatud: 26.09.2005 20:59
Postitas Silwer
Selle turboga on kuni 1,4 bar veel täitsa ok ja kui soft asja toetab siis ka ei lagune. Aga selle jaoks on vaja juba uut MAP sensorit ja siis ka softi mis seda uut MAP-i ja 1,4 bar rõhku toetab.
Ja et saada näiteks 450hp ja 550nm sellest mootorist on vaja:
1) Teine turbo ntx. GT2871
2) Teine vl. kolle - torukolle (RS2 oma jääb juba lahjaks)
3) Teised pihustid
4) Tugevamad kepsud
5) Progetav aju
Ja sellest piisab ning tegemist oleks veel töökindla igapäevaliikuriga.
Postitatud: 26.09.2005 21:24
Postitas Samvel
ma usun, et kiiresti sõitmiseks ehitatakse ühte teist autot

Postitatud: 26.09.2005 21:33
Postitas zoom1
Niipalju kui mulle seletati, siis reaktsiooniaeg ei läinud aja sisse.
Postitatud: 27.09.2005 12:15
Postitas Silwer
555vrx kirjutas:ma usun, et kiiresti sõitmiseks ehitatakse ühte teist autot

Kindlasti. Aga kuna iga projekt jõuab varem või hiljem mingisuguse lõpuni ja selle asjaga tegelevatel jäävad näpud ikkagi sügelema, kuna raske on midagi ehitamata lihtsalt oleskleda siis ehk hakatakse kunagi ka Audit ehitama...
Panin siia lihtsalt kirjelduse kuidas saab sellest mootorist suhteliselt mõistliku hinna ja hj suhtega hea igapäevaliikuri. Ise juba vaikselt mõlgutan mõtteid sel teemal. Variant B oleks teha stroker mootor aga siis on kulud juba oluliselt suuremad.
Postitatud: 27.09.2005 23:41
Postitas Miki
ma silmasin ka seda autot täna kristiine juures sõitmas ja pärast staabis..

päris kenake teine:) edu ehitamisel?
aga kuidas ikkagi see bov seal peal on? kuidas ta koos õhulugejaga hakkama saab? kütus liiga rikas ei ole vabakäiguga, käikudevahetusel?:O
Postitatud: 12.10.2005 21:29
Postitas Paap
Sai siis natuke GTech iga mängitud, kuna Haapsalu aeg ei saanud ootustepärane.
0-50ni 1,5sek
0-100ni 5,217sek
400m 13,344sek (166,25km/h) reaalne~13,6-7 siis u.
Postitatud: 18.01.2006 2:50
Postitas Paap
Auto leidis endale uue omaniku!