Audi 200 20V Turbo Quattro - Paabik

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Paap
Postitusi: 244
Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paap »

kotkas kirjutas:mis chippi kasutad? Kellelt ostsid?
Praegu on mingi tudmatu naha chip, millega Hannes ise ka sõitis (ei tea mis mark see on) ...varsti saan õige ja isegi õige marki ei tea veel, eks ütlen kui kätte saan!
Paap
Postitusi: 244
Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paap »

Sai siis haapsalus aega mõõdetud, oli see ajavõtt nagu ta oli aga huvitav võrrelda ikka.
Kätega starti andes just väga head reaktsiooniaega ei saa :)
14,212 0,451
Pilt
Pilt
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Suhteliselt nõrk aeg on see 14,212 - ma sõidan oma bemmiga isegi tiba kiiremini (14,14)...

Kas auto ikka korras ja õige chip vahel ning mis rõhuga sõitsid? Kas stardis said rattad libisema? Kas käiguvahetustel poos kinni ka?
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Paap
Postitusi: 244
Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paap »

Silwer kirjutas:Suhteliselt nõrk aeg on see 14,212 - ma sõidan oma bemmiga isegi tiba kiiremini (14,14)...

Kas auto ikka korras ja õige chip vahel ning mis rõhuga sõitsid? Kas stardis said rattad libisema? Kas käiguvahetustel poos kinni ka?
kui nüüd vabandama hakata siis:
mul autos päris mitu pigimatti, 3 korralikku võimu, päris mitu kõlarit ja kast jne...
auto nati ülekaalus!

chip on ikka mingi suvaline!
stardis saab rattad ringi ilusasti!
rõhk on nii, et 3ndaga lööb korra vast 1,2 ja siis kukub 0,8 peale.
käiguvahetusel ei poo kinni

ja üleüldse on see sõiduauto :)
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Ok, selle rõhu kohta on hea aeg.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Paap
Postitusi: 244
Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paap »

Silwer kirjutas:Ok, selle rõhu kohta on hea aeg.
Tahan, et see auto mul kestaks! :)
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Selle turboga on kuni 1,4 bar veel täitsa ok ja kui soft asja toetab siis ka ei lagune. Aga selle jaoks on vaja juba uut MAP sensorit ja siis ka softi mis seda uut MAP-i ja 1,4 bar rõhku toetab.

Ja et saada näiteks 450hp ja 550nm sellest mootorist on vaja:
1) Teine turbo ntx. GT2871
2) Teine vl. kolle - torukolle (RS2 oma jääb juba lahjaks)
3) Teised pihustid
4) Tugevamad kepsud
5) Progetav aju

Ja sellest piisab ning tegemist oleks veel töökindla igapäevaliikuriga.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

ma usun, et kiiresti sõitmiseks ehitatakse ühte teist autot :roll:
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Niipalju kui mulle seletati, siis reaktsiooniaeg ei läinud aja sisse.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

555vrx kirjutas:ma usun, et kiiresti sõitmiseks ehitatakse ühte teist autot :roll:
Kindlasti. Aga kuna iga projekt jõuab varem või hiljem mingisuguse lõpuni ja selle asjaga tegelevatel jäävad näpud ikkagi sügelema, kuna raske on midagi ehitamata lihtsalt oleskleda siis ehk hakatakse kunagi ka Audit ehitama... :)

Panin siia lihtsalt kirjelduse kuidas saab sellest mootorist suhteliselt mõistliku hinna ja hj suhtega hea igapäevaliikuri. Ise juba vaikselt mõlgutan mõtteid sel teemal. Variant B oleks teha stroker mootor aga siis on kulud juba oluliselt suuremad.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Miki
Postitusi: 31
Liitunud: 08.02.2005 18:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Miki »

ma silmasin ka seda autot täna kristiine juures sõitmas ja pärast staabis..:) päris kenake teine:) edu ehitamisel?

aga kuidas ikkagi see bov seal peal on? kuidas ta koos õhulugejaga hakkama saab? kütus liiga rikas ei ole vabakäiguga, käikudevahetusel?:O
Paap
Postitusi: 244
Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paap »

Sai siis natuke GTech iga mängitud, kuna Haapsalu aeg ei saanud ootustepärane.

0-50ni 1,5sek
0-100ni 5,217sek
400m 13,344sek (166,25km/h) reaalne~13,6-7 siis u.
Paap
Postitusi: 244
Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paap »

Auto leidis endale uue omaniku!
Suletud