3. leht 6-st

Postitatud: 28.03.2005 15:29
Postitas turbo diisel
paar lolli küsimust bow i installeerimise kohta! :roll:
kuidas teda installeerida??
kas nii ,et freesida paraja suurusega auk pärast coolerit ja keevitada sinna külge vahetükk,millele sis bow kinnitub?? küsimus oleks sis selline ,et kas neid vahe tükke kuskil müüakse v peab ta ise välja lõikama :?
ja sis veel selline küsimus ,et kuhu bowi küljes olev voolik susata :? :?:
parajad idiootsed küsimused küll,kuid ei taha ka midagi valesti teha .
autoks audi 200 turbo 20v :badgrin: :evil:

Postitatud: 28.03.2005 15:35
Postitas Kuuno
mina panin bovi alumise osa otse sisselakse toru kylge kinni..ei teinud vahetykki.
voolik on vaakumvoolik ja selle signaali võtad sisselaske kollektorist!

Postitatud: 21.04.2005 13:17
Postitas TOE
selline küssa siis et kui originaalis on see py-pass klapp olemas kas selle asemele võib siis blow-off klapi panna.kas nagu asukohta peab muutma või ei

Postitatud: 21.04.2005 14:04
Postitas Ragnar
jah... vabalt võid panna bov'i bypassi asemele.

Postitatud: 07.04.2006 9:08
Postitas Toivoku
okei nagu lugesin oleks suuremate rõhkudepuhul kasulik panna sisi bov, igaksjuhuks kysin siin kaa siis,et kas selle jaoks on tarvis eraldi siis seda map andurit vms? mulle peab tõesti keegi seda seletaba kui ajukääbikule, kuna autol mul ikka siiski yle 1 bari rõhku ja tihtipeale peab ylesse turbo oma rõhku kerima siis vast oleks kasulik vidin ja krt sedateab äkki aitab isegi kiirendusele kaasa :P. et kuidas asi lahendada siis diisel auto puhul :P mingi skeem plaan vms oleks vahva ja panter mainis midagi ka ise tehtud bovidest, kuidas valmistada ja millest ?

Postitatud: 07.04.2006 9:32
Postitas Priit
ei ole, bov vajab opereerimiseks ainult ühte vaakumvoolikut sisselaske kollektorist, võid näiteks mõnele juba sealt välja tulevale vaakumvoolikule kolmiku vahele panna.

Postitatud: 07.04.2006 11:27
Postitas Mihkel
Diislil pole ju vaakumit :-D

Või olen mina nüüd millestki valesti aru saanud?

Postitatud: 07.04.2006 14:49
Postitas anti555
ei ole diislil jah vaakumit

Postitatud: 08.04.2006 13:53
Postitas Toivoku
jep vaakumit pole, aga asja annaks ka rõhuga tööle panna ju?

Postitatud: 08.04.2006 14:16
Postitas Mihkel
Klapi avamiseks on ju sul vaakumit vaja.

Muidugi tehakse mingeid FAKE show lahendusi ka.

Postitatud: 08.04.2006 14:19
Postitas Toivoku
M-Tech kirjutas:Klapi avamiseks on ju sul vaakumit vaja.

Muidugi tehakse mingeid FAKE show lahendusi ka.
klapi saaks ju avada ka rõhuga? nu fake show lahendust ei taha,et ta aint häält teeb kuig inoh selle hääle vastu pole kah mul midagi, lihtsalt, vahva oleks ku iasjast reaalset kasu kah oleks.

Postitatud: 08.04.2006 18:39
Postitas AudiS4
Loll küsimus, aga miks diislil vaakumit ei ole?

Postitatud: 09.04.2006 1:37
Postitas Mihkel
Sest diislil ei ole segusiibrit.
Ja seega ei tohikls tekkida ka effekti, et rõhk vaja maha lasta.
Vähemalt vanematel mootoritel.

Diislitest tean ise suht vähe, seega väga palju ei oska kaasa rääkida aga mõned põhitõed peaks teada olema.

Kuidas sa kavatsed rõhuga avama hakata klappi, kui rõhk on mõlemal pool klapi membraani sama?
Mingi välise vaakumi/rõhu tekitajaga saaks aga kas sellel ka mõtet on.

Postitatud: 09.04.2006 15:46
Postitas Toivoku
mnjah mingit muud asja pole sinna mõtet tõesti aretada, nii,et jah jääb ära see vidin minu autol :P

Postitatud: 22.04.2006 22:20
Postitas hents99
veidi ot, aga kas keegi oskab öelda millist häält hakkab tegema K26 integreeritud bypass klapp??