
Subaru Impreza 2.5 WRX 06a -Marko-
mõni voolik vahetatud või lisaks pandud




Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
See kas sulavad või ei on eriline loterii mulle tundub. Hydroscandia tüübid ise ei osanud ka seda kommenteerida. Randol korras vist veel voolikud? Mul sulas üks Hydroscandia voolik ennem dünosmist (80% AG Dyno Xtreme ja 20% Neste 98 ). Usun, et Marko katsetas nende voolikute kütuse taluvust ennem paigaldamist.HP kirjutas:Mis kütust te kasutasite kui voolik ära sulas. Pärnus ühel audil samad voolikud ja ei sula midagi.RICE BURNER kirjutas:Kas ma näen õigesti, et kasutasid sama voolikut, mis minul ülesse sulas?
302hp/464nm
ei ole sama voolik - ma vahetasin rüü sees vooliku ära (asendasin just bensiinile mõeldud voolikuga)RICE BURNER kirjutas:Kas ma näen õigesti, et kasutasid sama voolikut, mis minul ülesse sulas?

homme saan 76->63 45kraadise lõdviku kätte ja siis turbo -> vahejahuti ühendus ka olemas. karteri tuulutuse saab ka ehk homsega valmis ja siis jääb üle veel salongis juhtmeid ühendada.
Viimati muutis Marko, 05.03.2009 4:15, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
pühade ajal peab leidma mingi aja salongis elektrisüsteemi ühenduste tegemiseks. tahaks loota, et vesi-õhk jahutusest ka kasu on




Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Õhk-vesi cooler on ilmselt päris piisav...kuid pump + jahutus radikas (stange tagune) on imo küsitav. C32 kompressor amg kasutab sama pumpa, ning esimene jahutus radikas ka suht samas mõõdus, ning tavaliselt on need esimesed asjad mis välja vahetatakse...ehk üle (stock 360hp) on juba kangemaid vaja (IAT tõuseb väga kiirelt). Samas kompressor mootor vs. turbomootor ei saa päris samma patta panna, võimalik , et Sinul õigustab see süsteem end täielikult.
radikas on väga hea, selles ma ei põe. sai valitud kärjeks üks õhemaid (22mm) ja suurus see mis jahutuseks sobib ning stange avadest läbiv õhk on piisav selle jahutamiseks. pump - mul neid 2tk, et kiiremini ringlust teeks kuid nendes ma küll pead anda ei saa. oskad sa peast öelda mis pump MB mootoritele pannakse? võimalik jah, et pump/pumbad tuleks vahetada. eks esimene võimalus tekib jaanuari lõpus testida mis tulemuse jne annab. juhul kui jama ja ei jahuta nii nagu vajalik siis tuleb uus ja suurem topmount cooler. sissetuleva vanni teeksin uue, et voolavus saaks hea.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
sellepärast paisupaak saigi paigutatud cooleri kõrvale, et ta oleks kogu selle süsteemi kõrgeim punkt. piltidelt pole see kõrguse vahe eriti näha aga oma 3cm on kõrgemal kui vahejahuti.Erks kirjutas:Kas cooleri paisupaagi kõige kõrgem punkt ei peaks jääma cooleri kõige kõrgemast punktist kõrgemale?
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
MB põhiline upgrade pump on Johnson CM30 (tootlikusega 30L/min). Samas, kui sul hetkel pumpasid 2tk....siis teoreetiliselt peaks sellest piisama. Sa muidu tead mis Su IAT oli enne õhk-õhk cooleriga?Marko kirjutas:radikas on väga hea, selles ma ei põe. sai valitud kärjeks üks õhemaid (22mm) ja suurus see mis jahutuseks sobib ning stange avadest läbiv õhk on piisav selle jahutamiseks. pump - mul neid 2tk, et kiiremini ringlust teeks kuid nendes ma küll pead anda ei saa. oskad sa peast öelda mis pump MB mootoritele pannakse? võimalik jah, et pump/pumbad tuleks vahetada. eks esimene võimalus tekib jaanuari lõpus testida mis tulemuse jne annab. juhul kui jama ja ei jahuta nii nagu vajalik siis tuleb uus ja suurem topmount cooler. sissetuleva vanni teeksin uue, et voolavus saaks hea.
EDIT: Link ka : http://www.johnson-pump.com/JPMarine/pr ... /cmco.html ja Eestis peaks neid esindama http://www.bbc.ee/
[quote="Marko"][quote="Erks"]Kas cooleri paisupaagi kõige kõrgem punkt ei peaks jääma cooleri kõige kõrgemast punktist kõrgemale?[/quote]
sellepärast paisupaak saigi paigutatud cooleri kõrvale, et ta oleks kogu selle süsteemi kõrgeim punkt. piltidelt pole see kõrguse vahe eriti näha aga oma 3cm on kõrgemal kui vahejahuti.[/quote]
praeguses confis võiks selle cooleri paisupaagi katusele ka panna, aga ega coolerist õhk välja nagunii ei tule. see cooler on mõeldud kasutamiseks naca teises asendis. praeguse confi juures peaks cooleri peal olema õhutus toru.
sellepärast paisupaak saigi paigutatud cooleri kõrvale, et ta oleks kogu selle süsteemi kõrgeim punkt. piltidelt pole see kõrguse vahe eriti näha aga oma 3cm on kõrgemal kui vahejahuti.[/quote]
praeguses confis võiks selle cooleri paisupaagi katusele ka panna, aga ega coolerist õhk välja nagunii ei tule. see cooler on mõeldud kasutamiseks naca teises asendis. praeguse confi juures peaks cooleri peal olema õhutus toru.
füüsika tunnist lihtne selgitus... anumast mis antud hetkel asub coolerist kõrgemal vajub raskusjõul vedelik coolerisse, täites ära ka selle osa mis jääb cooleri otsaavadest kõrgemale. õhutus nippel on väga õige tähelepanek kuna õhk peab pääsema sealt ka kuidagi välja, selle probleemiga pean veel tegelema.KungLao kirjutas: praeguses confis võiks selle cooleri paisupaagi katusele ka panna, aga ega coolerist õhk välja nagunii ei tule. see cooler on mõeldud kasutamiseks naca teises asendis. praeguse confi juures peaks cooleri peal olema õhutus toru.
Viimati muutis Marko, 05.01.2009 18:56, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Radikate õhutus/paisumispaagi ühendus tavaliselt ikka ühe voolikuga lahendatud. Seejuures paagi kõrgus radikaga võrreldes ei oma olulist tähtsust. Oluline vaid, et radikast väljuv voolik algaks jah viimase kõrgeimast punktist. Seejuures paisu/õhutuspaaki peab ta jälle sisenema võimalikult alt, või siis ulatuma põhjani. Ja kuivale ei tohi too ots jääda, et jahtudes õhku radikasse ei imeks.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D