3. leht 6-st
Postitatud: 17.05.2008 14:53
Postitas Moss
Marko kirjutas:Astrona kirjutas:Nitroballooni eemaldamine üldiselt originaalmassi ei vähenda

See u. sama, et pesin rattakoopad ära, sain 1kg kergemaks.
Kerged akud on 2-3 kilo, rasked 20-30kg.
2-3kg??? patareidest räägid
kui 3kg mingi aku siis mahtuvust seal küll olla ju ei saa. aku sees ju nn tina mis annabki akule mahtuvust või eksin? mitu Ah akul on mis kaalub 3kg? ja mingi link või viide tootajle ei teeks ka paha
Tundub et sa ei ole väga tähelepanelikult lugenud seda teemat.
Postitatud: 17.05.2008 20:11
Postitas umka
Marko kirjutas:Astrona kirjutas:Nitroballooni eemaldamine üldiselt originaalmassi ei vähenda

See u. sama, et pesin rattakoopad ära, sain 1kg kergemaks.
Kerged akud on 2-3 kilo, rasked 20-30kg.
2-3kg??? patareidest räägid
kui 3kg mingi aku siis mahtuvust seal küll olla ju ei saa. aku sees ju nn tina mis annabki akule mahtuvust või eksin? mitu Ah akul on mis kaalub 3kg? ja mingi link või viide tootajle ei teeks ka paha
Sinu jaoks panen veel kord
Motoratta oma
aku kaalub max 2 kg.
Probleemita kaivitub Type-R'i 2.0 mootori, kuid sober selle akuga ei soida iga paev, vaid voistlustel!
Postitatud: 18.05.2008 15:28
Postitas wirx
ok ok, mitte originaalis vaid enne vidinate eemaldamist
27kg kaalus aku jah...ise kaalusin üle, ma ei tea äkki oli tina asemel plaattina sees :D
proovin veel RWD conversioni ära...mõni tund tööd ja auto pmst GT2..kuigi võimsam...sellega läheb 30kg maha+jõu kadu väheneb 4-5% võrra(~18->13 peale)

Postitatud: 20.05.2008 19:00
Postitas rookierice
jeff01 kirjutas:
Roolivõimu kohta niipalju, et kui autole võimuta latti ei pakuta, siis niisama loomulikult pumpa ei saa eemaldada.
Miks ei saa?
Postitatud: 21.05.2008 10:02
Postitas Astrona
rookierice kirjutas:jeff01 kirjutas:
Roolivõimu kohta niipalju, et kui autole võimuta latti ei pakuta, siis niisama loomulikult pumpa ei saa eemaldada.
Miks ei saa?
Ta vist pidas silmas, et siis on massi vähendamine otseselt mugavuste arvelt. Garaaazis olen ikka rattaid välja keeranud, ja ilma võimuta seda ei tee vasakukäe peopesaga

Kui just endal roolivõimupumba massi jagu lihaseid juurde ei pumpa ja siis ise roolivõimu pumbaks ei hakka
rookierice, sa sõitsid võimuta S13'ega? Kas seal oli torudel pimedad ja õli sees, või õli väljas?
Postitatud: 21.05.2008 10:55
Postitas rookierice
Ei minul pole s13 olnud, ajad ehk kellegi teisega segi.
Aga kuna endal plaanis just ühe võimuga rooli latti kasutada ilma võimuta siis eile õhtul kähku uurisin ja ütleme nii, et ega eriti palju teha pole vaja aga kavatsen siiski vähe korralikuma modi ära teha tollel latil.
Nimelt võib kõik õlivoolikud kokku ühendada ja vaadata, et õhku sisse ei jääks, aga kui õli välja lasta käib asi kergemini, sel juhul on vaja loobuda "kolvist" mis on lati peal ning määrida kogu süsteem sobiva määrdega. Miata lati kohta oli väga hea õpetus olemas, ehk mõnele abiks.
http://flyinmiata.com/tech/depower.php?x=1
Postitatud: 21.05.2008 11:12
Postitas jeff01
Pidasin seda silmas, et stock latiga pole jah just eriti mugav kui vaid torud tagant ära ühendada. Kui aga latti vastavalt modida oskate, et se kergem saaks siis why not. Omal ei läinud seda "modimist" õnneks tarvis kuna minu auto keremudel oli tootmises veidi üle 10a ja talle pakuti erinevaid roolisüsteeme. (minu puhul oli võit ehk suurem kuna võimuta latt ise on mitu kilo kergem kui võimuga latt)
Jõudu klubiliikmed (kaalujälgijad)

Postitatud: 21.05.2008 11:18
Postitas Astrona
Miata on originaalis juba kergem, seega ka rool kergem. Tagaveolised aga saavad ees kergemaid ja kitsamaid rehve kasutada. Noh ja kui kogu auto on ju kerge, siis peaks ka rool ilma võimuta kerge olema

Samas ei tahaks iga päev 10x vanduda "oli mul vaja see RVõim eemalda".
Salong ja pagass tuleb täita heelium õhupallidega

Ja peale edukat finishisse jõudmist saab need effektiga taevasse lasta

Postitatud: 21.05.2008 16:28
Postitas erikred
tegelikult tuleks salong teha hermeetiliseks ja see siis heeliumi täis pumbata, ilma hapnikuta pead olema ainult stardist finishini :D ja oi seda toredat pininat kui sealt autost välja tuled. Peale selle õhupallid ise kah kaaluvad midagi ju :P
terv
erich
Postitatud: 21.05.2008 17:07
Postitas Astrona
erikred kirjutas:tegelikult tuleks salong teha hermeetiliseks ja see siis heeliumi täis pumbata, ilma hapnikuta pead olema ainult stardist finishini :D ja oi seda toredat pininat kui sealt autost välja tuled. Peale selle õhupallid ise kah kaaluvad midagi ju :P
Natuke ohtlik - heelium plahvatab hästi, aga õhupallisees on turvalisem. Kuupmeeter puhast heeliumi peaks vist 1kg üles tõstma. Ja stardis võiks liimi asemel kanepilehti maha raputada
Kuulsin just, et 1 vend lõikas oma autos kõikide poltide pikkused minimaalseks - olevat võitnud 50kg. Usun et 5kg ehk võitiski - tasub kaalumist.
Postitatud: 21.05.2008 18:32
Postitas jeff01
Olen enam kui kindel et minu autos pole ka täislisade korral 50kg polte
Mõelge ka oma kaalule. Enamus inimesi saaks oma kehakaalu rohkem alla kui poltide/mutrite arvelt se võimalik oleks.
Kui auto puhtalt võistluste tarbeks siis on võimalik teha ka uus ja vähemalt 4-5kg kergem juhtmestik, mille korral vähem võimalikke kalasid ja omal parem tunne kui tead mis juhe on mis

Postitatud: 21.05.2008 22:03
Postitas umka
Tehke minu jargi, mu auto tehase poolt 1000kg

Postitatud: 22.05.2008 0:30
Postitas Astrona
umka kirjutas:Tehke minu jargi, mu auto tehase poolt 1000kg

Ha ha ma vist juba mainisin et mu Citroen AX on tehasepoolt 645kg! Aga sealt peale tv ratta ja istmete enam midagi visata pole, isegi taguluuk originaalis plastikust, jne
Postitatud: 22.05.2008 9:04
Postitas umka
Mina ka tulevikus tahan oma auto dieedile panna, et tuleks koos minuga 900kg

Ja olemas hea naide A-klassis kuni 2.0 kus Civic koos juhiga kaalub 845kg ja omab 225kw
Postitatud: 22.05.2008 11:19
Postitas Astrona
Alustuseks võta kõige kergem kere, vaheta mootor, transmissioon ja pidurid - tuleb odavam kui pärast 300kg kergendust üritada.
Civicute miinimum-kaalud :
74' 657kg
77' 678kg
79' 690kg
83' 740kg
Ise võtaksin aluseks näiteks 800kg 1984 Honda Civic CRX 1.5. uuemaid ei vaataks.
Mul 2. projekt Opel Kadett 1968a RWD, mis originaalis 725kg, aga 2L mootori ja suurema tagasillaga ilma kergendamata ca 800kg.
845kg / 225kw kohta on siis tühjalt 775kg/303HP = 391HP/t
Citroen AX'e on kah tehtud kergemaks, ca 500kg peale ja tagasild on alla pandud, millel on 2x 1000cc Yamaha 130KW mootorit.
Ehk siis 750HP tonni kohta - A klassi surm.
Kui kunagi igav hakkab, teeks sama pulli läbi - aga loomulikult lisaks veel turbo

. ehk 1hj/kg