Audi 90T Driftprojekt HP

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

HP kirjutas:OMC lähen kui 6k kasti alla saab.
Lõppkiirust polnud kuna segud paigast ning 4 kui 5käik paukus ainult käes ja edasi ei liikunud :lol:
See küll hea, et segud paigast ära, aga finishisse sai kiirelt :? Kiiruse ja aja järgi võiks arvata nagu poole raja pealt oleks gaasi maha lasknud :) Et siis keerasid igaksjuhuks liigarikkaks?
6K Kasti paned aint OMC jaoks ja pärast 5K tagasi? Lihtsam ja mõtekam suuremaid rattaid pole panna või jääb ikka väheks; millal praegu 5. piirajasse jõuab? Mul CarTest programm ütleb, et kui rõhku ei tõsta siis 5. käik 3.7 x 0.82:1 @ isegi 15" rattaga jõuab miili peale täpselt piirajasse 259kmh 7300RPM. Aga kui kah 1.5bar panna, väidab proge, et vaja suuremad rattad või piiraja 7700peale tõsta.
1260kg suht kerge, ja 1100 peale saamiseks on vaja kaalujälgimisse juba mitte kõige väiksem 5kohaline summa investeerida, kuigi Audidel seda isolatsiooni kah õnneks rohkem, kui mo nissanil.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

HP kirjutas:
altz kirjutas:Mis auto alt 6 käiguline kast tuleb muidu? S4/s6?
2.5tdi pikkade käikudega kast.
2.5tdi kasti puhul on pikem ainult 6 käik. 0.56 ülekandega. 5-es käik on sama pikk kui S4/S6 kasti puhul 6-es.
Muidugi jah OMC jaoks 2.5tdi kast suht ideaalne, kunagi arvutasin ka ja 16" ratase puhul sai vist isegi 330+kmh lõppkiiruseks @ 7500rpm :) Ilmselt tead ka seda,et S4/S6 6käigulise ja 5 käigulise kasti vahe ainult selles, et 6käigulisel on üks käik vahele juurde topitud ehk 3 ja 4 ülekanne vist veidi lühemad. Top-gear oli mõlemal sama ülekandega kui õigesti mäletan.
Kui veerandmiili kiirelt läbida siis imo 01E 5-e käiguline kõige parem, kuna tugev kasti ja pole vajadust lahmida nii palju käike (just see 3>4)

Igaljuhul jõudu, oled vist ka 24.mai stardis?
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

altz kirjutas:
HP kirjutas:
altz kirjutas:Mis auto alt 6 käiguline kast tuleb muidu? S4/s6?
2.5tdi pikkade käikudega kast.
2.5tdi kasti puhul on pikem ainult 6 käik. 0.56 ülekandega. 5-es käik on sama pikk kui S4/S6 kasti puhul 6-es.
Muidugi jah OMC jaoks 2.5tdi kast suht ideaalne, kunagi arvutasin ka ja 16" ratase puhul sai vist isegi 330+kmh lõppkiiruseks @ 7500rpm :) Ilmselt tead ka seda,et S4/S6 6käigulise ja 5 käigulise kasti vahe ainult selles, et 6käigulisel on üks käik vahele juurde topitud ehk 3 ja 4 ülekanne vist veidi lühemad. Top-gear oli mõlemal sama ülekandega kui õigesti mäletan.
Kui veerandmiili kiirelt läbida siis imo 01E 5-e käiguline kõige parem, kuna tugev kasti ja pole vajadust lahmida nii palju käike (just see 3>4)

Igaljuhul jõudu, oled vist ka 24.mai stardis?
Kõikide käikude ülekanded on erinevad(vähemalt kastil mis mul kunagi oli) alates esimesest ja lõpetades kuuendaga. Esimene käik on ikka väga pikk.
BEST ET11.051@207km/h
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Astrona kirjutas: 1260kg suht kerge, ja 1100 peale saamiseks on vaja kaalujälgimisse juba mitte kõige väiksem 5kohaline summa investeerida, kuigi Audidel seda isolatsiooni kah õnneks rohkem, kui mo nissanil.
Mul läheb lagi 5k ja seegi klaaside asendamisele Lexaniga. Kaalumishetkel oli autos pool paaki küttet(40l) ja võtmed, turvavarustus ja muud nodi. Ees on soendustega istmed mis suht rasked jne. Summuti juba kaalub mida võistlustel väga väike osa all on. 1100kg pole optimistlik suhtumine vaid suht reaalne saavutatav kaal. Samas puur võtab suure osa tagasi(ca 60kg)
BEST ET11.051@207km/h
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

Noh, ma võin täna proovida. Sõidan igapäevaselt ka 2.5 tdi quattroga. ja imo küll mingit vahet esimeses 4-jas käigus pole võrreldes endise S4 6käigulise kastiga, peale selle et praegune 5-es käik samapikk kui endine 6-es. Samas minu juttu kinnitab ka üks 01E lehekülg kus kõikide kastide ülekanded olid välja toodus...aga noh see-selleks.

Hetkel kohe peast oskan öelda sellised numbrid võrdluseks 4käik 2000rpm @ 65kmh (gps) ja 6käik on 2000rpm ja 110kmh(gps) pole just raske arvutada mis kiirus oleks 7500rpm 8) Samas, mul suured rattad kah...(rehvi kõrgus 69cm)
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

kui pigimatte hakkad lahti kakkuma, võin appi tulla, asi käpas
oma kolmesel sai kõik ära kakutud kuumapüssi ja pahtlilabidaga ;)
- KKD Motorsport - EstPerformance -
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Tänane päev on möödunud lisa kilosid maha koorides. 90% müraisolatsoonist on autost väljas ja näeb välja nagu keegi polekski madaldus vedrusid alla pannud. Ise arvan et kui klaaside kallale ei lähe jääb auto kaaluma 1140-1150kg.
Käimas on ka esimese mootori tala ümberehitus ja suure cooleri paigaldus.
BEST ET11.051@207km/h
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

HP kirjutas:Tänane päev on möödunud lisa kilosid maha koorides. 90% müraisolatsoonist on autost väljas ja näeb välja nagu keegi polekski madaldus vedrusid alla pannud. Ise arvan et kui klaaside kallale ei lähe jääb auto kaaluma 1140-1150kg.
Käimas on ka esimese mootori tala ümberehitus ja suure cooleri paigaldus.
Rääkisin, et 1100kg läheb juba rohkem maksma :)
Kerged rattad on juba olemas? Kerge ja raske ratta jooksu vahe on 50kg.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Astrona kirjutas:
HP kirjutas:Tänane päev on möödunud lisa kilosid maha koorides. 90% müraisolatsoonist on autost väljas ja näeb välja nagu keegi polekski madaldus vedrusid alla pannud. Ise arvan et kui klaaside kallale ei lähe jääb auto kaaluma 1140-1150kg.
Käimas on ka esimese mootori tala ümberehitus ja suure cooleri paigaldus.
Rääkisin, et 1100kg läheb juba rohkem maksma :)
Kerged rattad on juba olemas? Kerge ja raske ratta jooksu vahe on 50kg.
Nagu kirjas on kasutan Kosei K3 veljesid ja needki 15".
Mis auto kaalu puutub on klaaside asendamisel Lexaniga see 40kg kohe olemas. Luukide valmistamine klaaskiust pole samuti mingi kunst sealt saan veel 20-30kg.
BEST ET11.051@207km/h
Kasutaja avatar
andrec
Postitusi: 197
Liitunud: 05.12.2007 20:36
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas andrec »

pilte ka tegemistest loota on või peab AC Dragi ära ootama :P
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

andrec kirjutas:pilte ka tegemistest loota on või peab AC Dragi ära ootama :P
Kes kannatab see kaua elab :lol:
BEST ET11.051@207km/h
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Palju õnne ilusa tulemuse puhul AC Dragil, nüüd on põhjust signatuuri muutmiseks :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
AndresZ
Postitusi: 273
Liitunud: 23.08.2007 12:56
Asukoht: Harjumaa, Kose
Kontakt:

Postitus Postitas AndresZ »

Kas see audi sõitis 11.0 :-D :shock:
Väga haige masin :evil:
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Raceboy kirjutas:Palju õnne ilusa tulemuse puhul AC Dragil, nüüd on põhjust signatuuri muutmiseks :)
Tänud. Signatuur on muudetud.

Võistlus korda läinud kuna mootor oli veel kell 2 öösel lauapeal laiali.
Hommiku 7 saime hääle ning jõudsime isegi võistlusele :lol:
Nüüd tahaks puhata sest pole pikka aega sõba silmale saanud.
BEST ET11.051@207km/h
Vasta