3. leht 4-st
Postitatud: 21.10.2009 11:47
Postitas Rain573
http://www.puntosportsclub.co.uk sain vastuse, et tegu on pihustite jahutus ventilaatoriga. On kasutusele võetud kuumema kliimaga maades. Eesti tingimustes võib selle ära võtta.
Postitatud: 27.10.2009 14:41
Postitas gena
Õigust räägid...
Enda omal viskasin selle ka minema, mis eeldab muidugi alum. keevituse olemasolu, kuna see auk vaja ka kinni panna sisselaskes kuhu õhk agregaadist jookseb... Minu meelest täiesti mõttetu asi, kuna boosti ajal laseb osaliselt õhku tagurpidi läbi. JA robustne eemaldamine, ehk siis, juhtmed läbi lõigata ja kopsik välja visata, ei mõjuta kuidagi negatiivselt auto tööd.
Postitatud: 02.03.2010 11:45
Postitas Rain573
Oskab keegi öelda kus oleks võimalik saada klapireguleerimis seibe, läbimõõt peaks olema 33mm ja paksused 4,20 - 4,35 ?
Postitatud: 02.03.2010 20:12
Postitas stryk3r
zigulli omad sobivad? :D
Postitatud: 03.03.2010 10:09
Postitas Rain573
stryk3r kirjutas:zigulli omad sobivad? :D
Zigulli omadel on läbimõõt 31mm. Alguses arvasin ka, et pole probleemi. Ega siin keegi ei tea mis VW omadel läbimõõt on?
VW omad ka 31mm aga vahet polegi enam sain juba õiged hea hinna eest :P
Postitatud: 09.07.2010 10:24
Postitas Rain573
Vahepeal juhtus siis selline asi, et peale seibide vahetamist kulus nukkvõlli üks nukk 3-4 mm väiksemaks. Seibide vahetamisel ei mõõtnud nukke üle ja silmaga mingit erinevust tähele ei pannud. Sõita sai uute seibidega -2000 km. Enne lahtivõtmist kostus mootorist jubedat tiginat. Peale klapikambrikaane eemaldamis oli asi selge. Uus seib oli pealt krobeline ja nukk kulunud. Kokku sai vahetatud 6 seibi. Kõik uued seibid olid imelikud ja originaalid olid ilusad siledad. Ei saagi täpselt aru kas tegu on kehva materjaliga või siis on mingi õlituse probleem. Ise kaldun arvama, et uued seibid olid praagid, sest lahtivõttes olid kõik ilusti õlisees.
Igastahes sai tellitud uus nukk natuke kangema nukaga

Nüüd vaja mootor kokku panna ja ülevaatusele minna

Postitatud: 09.07.2010 13:35
Postitas Astrona
Klapikolinat polnud kuulda? Tundub, et klapivahe oli liiga suur, ja nukk tagus end ära. Ma ei soovitaks sul kallimat nukki enne sisse panna, kui kulumise põhjus kõrvaldatud....
Postitatud: 09.07.2010 14:09
Postitas Rain573
Astrona kirjutas:Klapikolinat polnud kuulda? Tundub, et klapivahe oli liiga suur, ja nukk tagus end ära. Ma ei soovitaks sul kallimat nukki enne sisse panna, kui kulumise põhjus kõrvaldatud....
Ei tahaks uskuda, et asi oli klapivahes, sest neid sai enne kokkupanemist mitmeid kordi üle mõõdetud. Peale minu mõõtis veel üks tuttav ja olid kõik normis

Ega uuest nukast ei tahaks nii kiiresti lahti saada...Eks tuleb seda asja uurida põhjalikult veel.
Re: Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573
Postitatud: 05.07.2011 10:42
Postitas Rain573
Värskendan ka teemat natuke. Vahepeal sai siis jälle suurt lammutuustööd tehtud ja mootor maha võetud. Vahetasin siduri ja kõiksugu lammutustöökäigus avastatud vahetust vajavad jubinad ning plokikaan sai jälle remonti. Millegipärast oli üks klapp kõveraks läinud. Kõik sai tehtud ja asi koos jälle

Ja peab ütlema, et asi käib paljuparemini edasi kui varem

Külge kruvimist ootab veel suurem intercooler ja palju vabam summuti. Pole hetkel vajalikke lõdvikuid ja torusi, et seda teha. Külge sai krutitud ka autogauge boosti kell, õli temp ja kütusesegu...ja nüüd sellegaseoses selline asi, et kui usaldusväärne see autogauge segukell on? Asi selles, et kui auto käima panna ja rahulikult alla 100 kulgeda sis kõik okey aga kui pähe anda siis mingihetk hakkab näitama, et segu on lahja!! Eile sai korra peeneks lastud ja mingihetk tundus, et poob kinni kuidagi ja avastasin, et punased tuled juba põlesid

Milles võiks asi olla? Kütuse pump on kahtlaselt pinisema hakanud, peaksin vist sealt viga otsima kõigepealt?
Re: Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573
Postitatud: 09.07.2011 8:36
Postitas cartman
Vigane lambda sarnast asja teinud, et kui pähe vajutad siis hakkab vaikselt punasesse vajuma
Re: Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573
Postitatud: 09.07.2011 11:17
Postitas Rain573
cartman kirjutas:Vigane lambda sarnast asja teinud, et kui pähe vajutad siis hakkab vaikselt punasesse vajuma
Aga ülevaatusel oli kõik okey...oskad Sa öelda kuidas ma seda kontrollida saaks?
Re: Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573
Postitatud: 12.07.2011 20:57
Postitas Martinez
Sul läksid kõik Tempra klapid sisse või ainult väljalaske omad?
Ehk siis kas kõveraks läks tempra vl klapp?
Re: Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573
Postitatud: 13.07.2011 9:08
Postitas Rain573
Martinez kirjutas:Sul läksid kõik Tempra klapid sisse või ainult väljalaske omad?
Ehk siis kas kõveraks läks tempra vl klapp?
Mul läks ainult üks väljalaske klapp vahetusse. Kõveraks läks originaal mis sees oli!
Re: Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573
Postitatud: 07.11.2011 12:04
Postitas Rain573
Juhtus siis selline asi, et sumbutajast tuleb musta suitsu ja vahepeal on selline tunne nagu kõik silindrid ei tööta. Edasi ka ei käi korralikult. Kütusekulu on suurenenud poolevõrra. Sai küünlad maha keeratud. 1 ja 2 silindri küünlad on süsimustad 3 ja 4 silindri omad ilusad pruunid

. Kuhugi diagnostikasse pole veel jõudnud aga mis võiks olla selle põhjuseks? Küünlad on hiljaaegu vahetatud.
Re: Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573
Postitatud: 08.11.2011 23:05
Postitas xTc
катушки зажигания?