3. leht 19-st

Postitatud: 11.04.2008 9:48
Postitas RICE BURNER
Kuulsin täna oma peasponsorilt, et rahalootuses lubasid sellel aastal B klassi kinni panna!? :shock:
Mulle isiklikult meeldib see projekt, aga eks sul selle lubadusega läheb vist raskeks.
Edu sulle!

Postitatud: 11.04.2008 9:54
Postitas jeff01
Värv seljas? :roll:

Postitatud: 11.04.2008 9:55
Postitas valdz
No seda ma küll kellelegi lubanud ei ole. :lol: Rääkisin jah nendega kunagi, aga nii ulmet ma suust välja ei aja. Esimesed 5 kohta ma võin ära nimetada, minu osa jääb kuskil sealt tagapoole. ;)


Hetkel käivad pahteldustööd, millal täpselt värvialla saab ei oska hetkel öelda.

Postitatud: 11.04.2008 14:56
Postitas Marko
valdz kirjutas:No seda ma küll kellelegi lubanud ei ole. :lol: Rääkisin jah nendega kunagi, aga nii ulmet ma suust välja ei aja. Esimesed 5 kohta ma võin ära nimetada, minu osa jääb kuskil sealt tagapoole. ;)
ei nori kuid ole hea ja nimeta...
1. ???
2. ???
3. ???
4. ???
5. ???

Postitatud: 11.04.2008 15:44
Postitas valdz
Markel Voit
Jevgeni Bulankin
Viljar Mäesepp
Indrek Ando
Nimi ei tule kahjuks meelde, aga üks poolemeetri laiuste rehvidega oranz BMW 8)
Ja veel too Ilmars



Kokku tuli juba 6, kahjuks kristallkuul jäi koju, niiet nimed on suvalises järjekorras... :)

Postitatud: 11.04.2008 15:58
Postitas Toivoku
valdz kirjutas:Markel Voit
Jevgeni Bulankin
Viljar Mäesepp
Indrek Ando
Nimi ei tule kahjuks meelde, aga üks poolemeetri laiuste rehvidega oranz BMW 8)
Ja veel too Ilmars



Kokku tuli juba 6, kahjuks kristallkuul jäi koju, niiet nimed on suvalises järjekorras... :)
see oranz on vist kaido krum? :P

Postitatud: 11.04.2008 16:07
Postitas valdz

see oranz on vist kaido krum? :P
Jajah, tema muidugi.

Postitatud: 11.04.2008 16:31
Postitas AndresZ
Kaido masin seeaast vist kiireim :-D

Postitatud: 11.04.2008 21:52
Postitas Laisu
AndresZ kirjutas:Kaido masin seeaast vist kiireim :-D
palun ära kaaguta kui ei tea asjast absoluutselt mitte midagi.


Eeltoodud nimekiri peaks ka enamvähem paika pidama, kuigi siiski väikeste erinevustega, aga seda näitab juba aeg 8)

Tänaseks on juba b-klassis selline olukord, et alla miljoni kroonise projekti sa kahjuks konkurentsis ei ole.


Võtaks aga mütsi maha antud projekti ees, mees võttis mitte midagi ning teeb sellest päris palju. Kes ütles et si...t saia ei tee, vahel ikka teeb küll :-D

Postitatud: 12.04.2008 10:28
Postitas AndresZ
Kurivaim, ma ei kaaguta :x
Võibolla tõesti marek kiirem, kui kaido, eks seda ole rajal näha :roll:

Postitatud: 12.04.2008 15:25
Postitas Ragnar
Ma ei suutnud kusagilt siit teemast leida mis kasti sa kasutad ? Sama Argenta kast ? Mis põhjusel CP 7.2 peale lastud on ?

Postitatud: 12.04.2008 20:38
Postitas valdz
Esialgu tuleb jah Argenta originaal kast, peab mõned veel varuma tagavaraks...


CP on tsipa madal jah, aga saab normaalse rõhuga sõita ilma detonatsiooni ohuta.

Postitatud: 12.04.2008 20:55
Postitas Raceboy
Korralikult ehitatud mootoriga on normaalne surveaste 8-9 ja sellele normaalne boost 2+ bar :)

Liiga madala surveastmega on spoolup oluliselt kehvem ja momendigraafik meenutab vertikaalset kaljut.

Postitatud: 12.04.2008 21:02
Postitas Ragnar
Originaal turboka CP peaks ju piisav olema... 7.8-8.0. Ise ma ju sõitsin Cometicu tihendiga mis oleks pidanud astmeks andma ca 8.6 ja spoolis väga väga hästi. 8.0 oli orig. vilega jälle minu arvates suht uimane ja sinu suure turboga ma arvan, et spoolib üles jube hilja + veel see, et sa väga suurt pööret kasutama ei hakka kui uskuda kodulehte.

Postitatud: 13.04.2008 13:56
Postitas valdz
Jah, õigus puha, aga hetkel jääb surveaste sinna kanti.

Ei hakkagi alguses kohe seda viimast piiri taga ajama...

Kodulehe info on aegunud, kuna see nädal sai uus sidur tellitud ja seoses sellega tuleb ka uus terasest hooratas lasta valmistada (kasutaja Silver7 juures) :)

Nüüd enam 7500 pööret limiidiks ei ole, peaks suht safe olema kuni 8500rpm.