3. leht 3-st
Postitatud: 02.04.2009 17:40
Postitas taxu
Kuidas kompressioon rihmasse puutub?
Postitatud: 02.04.2009 18:35
Postitas Jan san
Point vast ikka selles,et olla kindel,et klapid kolbe ei puutunud.
Postitatud: 02.04.2009 19:21
Postitas taxu
Masin liigub nii hästi, et ei saa mingit vigastust olla. Ja klapikambri kaan käis maas ning sai klappe proovitud käega lahti suruda- liikusid kenasti. Kõvera kaelaga klapp oleks sees kinni. .
Postitatud: 02.04.2009 20:59
Postitas Mihkel
Noh mulle meeldib kõiges 99.99% kindel olla.
Postitatud: 05.04.2009 16:58
Postitas R129
Ei ole varem seda teemat lugenud - aga tundub et me tuvastasime praktiliselt samaegselt mootorites samasugused vead. 2008 suvi sain ma ka kurva kogemuse osaliseks.
Ainukese arinevusega et mul oli 8 kolbi ja plokk vaja muretseda

lisaks veel 16 küünalt ja 1 klapp koos kaane tegemisega.
Võibolla sellepärast olengi nüüd ettevaatlikum ja samasuguse suhtumisega nagu Mihkel.
Postitatud: 20.04.2009 16:25
Postitas HoCi
Taxu, mis eile raplas mootoril läks siis lõpuks ikkagi?
Postitatud: 20.04.2009 19:09
Postitas taxu
Eh, tegu oli lihtsalt sapsuga. Oleks saand u. 7 sekundi pärast juba edasi sõita, kui oleks mootorit ka teiselt poolt korra vaadanud ja mitte kohe rihmale turja roninud. Tegelt oli lihtsalt jagaja keskmine juhe maha hüpanud. Hiljuti seda vahetades ilmselt siis hooletult paigaldasin.
Kahju et sellise lolli asja pärast võistlus pooleli jäi.
Re: Toyota Celica GT-Four, 94a (ST205), Taxu
Postitatud: 25.10.2011 20:54
Postitas taxu
Vahelduseks natuke siia ka juttu. Ega vahepeal suurt juhtunud olegi, aga nüüd sai sidur läbi. Alles 3 aastat tagasi pandud Centerforce, 2x kõvema korviga kui originaal. Aga jah, polnud mõeldud drag-stiilis startideks ja lõi suure kärsa üles alati, kui seda tegin. Pole siis imestada ka, et lõppes otsa juba.
Igatahes, kuna sellel mootoril madalatel pööretel suurt jõudu pole, siis polnud varianti, et võiks kuidagi sidurit säästes startida, kui kõva tõmmet tahta. Seega siis läks nüüd vahele loogiline valik- ketas mis kannatab selliseid tõmbeid- ehk et metallkeraamika. Küll siiski leevenditega, auto ikkagi igapäevakasutuses.
Laupäeval sain auto kätte ja ikka vääääga ebamugav on praegu

. Aga selle-eest pole enam kärsakat karmi liigutamise järel. Loodan, et lõpuks harjun sellise siduriga ka normaalselt liiklema. Praegu igatahes ajab kordamööda küll naerma, kord nutma
