Postitatud: 20.03.2008 19:47
Kui seisma jätad siis käibki turbo veel natuke ringi, see on lagritel turbole väga omane.
Seda jah, et käib edasi, aga kahises nagu. Samas too youtube variant tegi sama häält, aga käis kauem. Ah tead peale suurt vaeva ja pingutust peabki asju kuulma hakkamazoom1 kirjutas:Kui seisma jätad siis käibki turbo veel natuke ringi, see on lagritel turbole väga omane.
See hääl meenutabki kahinat, nii et pole vaja karta, et midagi pees.Astrona kirjutas:Seda jah, et käib edasi, aga kahises nagu. Samas too youtube variant tegi sama häält, aga käis kauem. Ah tead peale suurt vaeva ja pingutust peabki asju kuulma hakkamazoom1 kirjutas:Kui seisma jätad siis käibki turbo veel natuke ringi, see on lagritel turbole väga omane.
Selllega ei saagi peenestadazoom1 kirjutas:See hääl meenutabki kahinat, nii et pole vaja karta, et midagi pees.Astrona kirjutas:Seda jah, et käib edasi, aga kahises nagu. Samas too youtube variant tegi sama häält, aga käis kauem. Ah tead peale suurt vaeva ja pingutust peabki asju kuulma hakkamazoom1 kirjutas:Kui seisma jätad siis käibki turbo veel natuke ringi, see on lagritel turbole väga omane.
Mees mees, võta nüüd hoog maha. Ära jumala eest peenestama hakka, enne kui oled segu ja egt ära kontrollinud. Ja üldsegi kas sissesõit on tehtud, minuteada pole auto peale moto remonti pea üldse sõitnud, ning mis õli sa kasutad?
a)väga palju teeb-kas läehb pada laiali v ei läheAstrona kirjutas:
Mis see egt vaatamine targemaks teeb?
Julm, nüüd mõned õlled veel, et adrekas langeks. Aga eks jah hoog vaja maha võtta
Kas nad soomes ikka oskavad süüüdet paremaks panna, seguga saaks ise hakkama?
OKzoom1 kirjutas:Janno, loed ka seda teemat?
Astrona, ma soovitan sul tõsiselt soomes kõik ära lasta teha!
Õli vali kas 10w60 15w60 või 20w60 nt. valvoline vr1, castrol või motul seeriast. Vahetada VÄHEMALT iga 5000km tagant
A) Tahtsin öelda, et paljas egt vaatamine ei aita ju.Kuuno kirjutas:a)väga palju teeb-kas läehb pada laiali v ei lähe
b)ma loodan et ma sellest osast valesti aru sain
c)mul on tunne et lase kõik soomes teha
Pidamisest nii palju, et mul on ju ühe ratta vedu. 1. käiguga kannatab veerand gaasi, teisega kuskil kolmveerand gaasi pealt peab juba roolima hakkama. Sujuvalt 2. peale pannes ja vajutades algul on pidamine, aga kaob. Usun, et mitte tallinna asfaltil ja laiema rehviga peab ka 2.'ga. 3. peab kuival asfaltil alati kui sujuvalt vahetada. Tõmme üherattalise kohta on aga uskumatult kõva seal juures - toyo rules.jeff01 kirjutas:![]()
Astrona kirjutas: C) Kõik soomesJätan sõitmise kah nende hooleks, igaks juhuks...
Sa lasid kõik soomes teha? Või vihjad millelegi?![]()
Tänx muretsemast! Seadesse jah. Ei peenesta. Paar pedaali täit jaheda ilma, rikka segu ja tehase WG-aktuaatoriga oli hädavalik sisend projekti jätkamiseks.Kuuno kirjutas:ma ei vihja millelegi ja ei lasknud ise soomes midagi teha kuid ma pean ennast julgelt selles teemas pädevamaks kui sina
egt komplekt ei ole mõtetult kallis võrreldes sellega palju se mootor maksab siis kui sa ta laiali lased
NA ja turbo mootorid käituvad erinevalt ja tundub et ni edais minnes võid sa selel turboka vabalt laiali lasta
enne igasugust peenestamist lase asi korralikult seadesse ja siis "sussita" palju jaksad
Ei aga tegelt palju neid lambiseadega üle 200hj/L on veel terveid?Mihkel kirjutas:Tegelikult ega see asi nüüd nii hull ka pole.
Vaata kui palju lambiseadega autosid Eestis on ja enamus neist pole laiali käinud
Einoh küsimus on rõhus ju. Loomulikult pole praegu sellist rõhku peale keeratud.Mihkel kirjutas:Arvad et sul seal juba kohe 360hp praegu käes?