3. leht 3-st
Postitatud: 30.01.2008 9:17
Postitas 750il
põhimure on olnud kast ,hooaja jooxul on käinud alt ära u6 korda
Postitatud: 30.01.2008 9:22
Postitas kummikumees
henri kirjutas:Miks ei võiks lihtsalt kiirema auto osta kui see muldvana 750?
Mis mõte on sellise auto turbotamisel? Fun?
Ma saan aru et suur osa siinsetest klubilistest teeb seda hobina, kuid maksta kellegile sellise auto võimsamaks ehitamise eest?
Osta mingi uuem 760i ja lõbu palju rohkem plus saad auto liisingusse võtta. Või hangi mõni väga hea 1000+hp alustamise projekt ja lase seda kellelgi ehitada.
Mina arvan et 1000hp ja 2t tühikaal on väga halb kombinatsioon. Sellise kaaluga võistlemas pole mõtet käia ja tänaval sellise võimsusega oled endale ja teistele ohtlik.
oled sa näinud maailmas turbotatud e38...mina ei leidnud aga tahaks..
Postitatud: 30.01.2008 11:50
Postitas Marko
750il kirjutas:põhimure on olnud kast ,hooaja jooxul on käinud alt ära u6 korda
minuarust oli põhimure süüde ja segu

paukus ja plärtsus ju. ega ikka need lisa pihustid või mis iganes aretus iseenesest paika ei lähe.
Postitatud: 30.01.2008 14:51
Postitas kummikumees
bmw M8le lähex see lõbu maksma max 700.000 kui teex norras (selle hinna sees oli kõik kast ja jne.....nii et äkki saab eestis odavamalt....
Postitatud: 30.01.2008 14:58
Postitas Kuuno
kummikumees kirjutas:bmw M8le lähex see lõbu maksma max 700.000 kui teex norras (selle hinna sees oli kõik kast ja jne.....nii et äkki saab eestis odavamalt....
ma arvan et sa oled erinevaid firmasid siin saanud niiet mine ntx es'i ja võta konkreetene pakkumine
suurusjärku sa tead juba...
Postitatud: 30.01.2008 17:35
Postitas kummikumees
Postitatud: 01.02.2008 1:32
Postitas wirx
pointless on see tegemine...
mu E38 750-l oli ehk 450-500hj ja juba sellega ei saanud normaalselt sõita, võistlema pole ka mõtet minna, kuna auto kaalub nii palju ja peale osalemis rõõmu sulle suurt osaks ei langeks.
Ken pani E32 750-le turbod peale...tagasildasi vahetas suvel pea iga kuu, käigukaste sai ta ka vahetada...ning tal samuti 500hj kandis oli jõudu.
Eriline jamamine saab veel olema V12 elektroonikaga, pmst 2 eraldi R6 mootorit, millel kumbagil enda aju ja siis 3 aju juhib neid 2 veel omakorda... E32 oli see elektroonika teema veel suht lihtne...
Kui tahad midagi kiiret ehitada vali kergem auto

või kui tahad tõesti midagi haruldast, siis mina võtaks juba uuema keraga 760-i...750 igal teisel jörsil tänapäeval käes, hakkab juba 3ka rullnoka staatust endale nõudma, kuna odav soetada ja V12(eks isegi 4-5a tagasi sellepärast ostetud sai)
...kui mu mälu mind ei peta, siis kusagil oleks nagu silma jäänud e38 750 twinturbo...
Postitatud: 14.02.2008 22:11
Postitas alfaman33
Venemaal ehitati sama mootor V12. mis ainult oli 850 peal. nagu teada on, mclaren f1-l on sama plokk peal. Nii et venned suurendasid toomahu ja ostsid mclaren ploki kaant, malu jargi seal on 4 klapi silindi kohta. tulemus on 624 Hp (11000 RPM) . Kes valdab vene keelt voib siin lugeda.
http://www.ads-scorpion.ru/index.php?pa ... ojects&s=2
Postitatud: 16.02.2008 14:27
Postitas Raimo
Oluliselt lihtsam oleks toorikuks valida 740, millel juba 4.4l V8.
Teine variant on olemasolev mootor minema visata ja rootsist tuttuus S38 1000hj mootor 25000$ eest osta.
Postitatud: 18.02.2008 15:01
Postitas rookierice
alfaman33 kirjutas:Venemaal ehitati sama mootor V12. mis ainult oli 850 peal. nagu teada on, mclaren f1-l on sama plokk peal. Nii et venned suurendasid toomahu ja ostsid mclaren ploki kaant, malu jargi seal on 4 klapi silindi kohta. tulemus on 624 Hp (11000 RPM) . Kes valdab vene keelt voib siin lugeda.
http://www.ads-scorpion.ru/index.php?pa ... ojects&s=2
M70B50 on see mootor, millega mclarenil mingigi sugulus (kergem 4v jne), blokk on siiski erinev ja nimeks S70
Mis turbotamisse puutub siis e32 750 on juba stockist 8.8 surveastmega, e38 5.4 aga 10.0 Iseensest pole muidugi vahet kuna kogu sisu tuleb nii ehk naa uus ja blokki hülssida jne jne. (kui me rääginme 500 asemel 1000hj-st)
Igal juhul on odavam mingi parem ahi sinna vahele toppida. Vinkel-kaheksa bigblock koos korraliku kasti ja kõige muu juurdekuuluvaga oleks oluliselt mõtekam kui seda pöördemaiast ja keerukat bemmimootorit elueest turgutada.