Postitatud: 04.11.2006 18:59
Siinkohal on natuke arusaamatu, kas autor mõtleb väljalaske gaaside rõhku silindris või enne turbot.
Kuna silidri ruumala on nii väljalaske gaasidele kui ka sisselaske gaasidele sama, siis tänu sellele et väljalaske gaas on tunduvalt kuumem ja ka molekule on rohkem tänud kütuse lisamisele ja põlemisele peab rõhk suurem olema.
Muidugi rattad on erinevad kuna üks neist imeb õhku, teine takistab. Ja kojad on erinevad kuna gaaside liikumine toimub neis erinevas suunas. Siin kohal ei mängi rõhkude erinevus suurt mingit rolli.
Erinevate rõhkude jaoks on erinevate kalletega labad, kuid üldjoontes jääb ratas samaks.
Kuna silidri ruumala on nii väljalaske gaasidele kui ka sisselaske gaasidele sama, siis tänu sellele et väljalaske gaas on tunduvalt kuumem ja ka molekule on rohkem tänud kütuse lisamisele ja põlemisele peab rõhk suurem olema.
Muidugi rattad on erinevad kuna üks neist imeb õhku, teine takistab. Ja kojad on erinevad kuna gaaside liikumine toimub neis erinevas suunas. Siin kohal ei mängi rõhkude erinevus suurt mingit rolli.
Erinevate rõhkude jaoks on erinevate kalletega labad, kuid üldjoontes jääb ratas samaks.