3. leht 3-st
Postitatud: 09.02.2008 4:35
Postitas TQ
aga äkki keegi on rohkem kursis selle koha pealt

või siis tõesti on ikka targem chipile mõelda
Postitatud: 09.02.2008 12:58
Postitas Imres
Eestis ühele sinisele a4tq on pandud vems aju
http://www.vems.ee/projektid.html
Autolehes oli ka kunagi artikkel sellest autost.
Eks sa saada mail vemsi meestele ehk saad targemaks.
Postitatud: 09.02.2008 18:17
Postitas raunz
Nagu ennem öeldud, on chippimine kõige odavam ja lihtsam.
Samas kui Sul on siiski huvi ikka kõvasti seda mootorit järgi aidata, siis on üleminek täisprog aju peale loomulik. Alla 10k Sa aga seda ei saa.
Lisaks pole väikeste modidega progretav aju minu meelest mõtekas. Kui tuleb juba a'la GT28xx/ GT30xx turbo , täiesti custom IC jne, siis näen mina alles proge ajul mõtet.
Kui plaanid vaid IC vahetada, turbo samaks või vaid väheke suurem, suuremad pihustid, siis oleks mõtekas kasutada siisk chipi.
Sinu raha, Sinu otsustada

Loomulikult saad parima tulemuse täisproge ajuga, aga hind määrab

Postitatud: 10.02.2008 1:08
Postitas TQ
ilmselt siiski otsustan chipi (jne) kasuks. Kuna autot tahan siiski igapäev kasutada(koos lisadega), ainult natuke võimsamana. Niipalju kui stock mootori sisu vastu peab, sest sealt ei taha midagi vahetama hakata. Teoreetiliselt peaks 160kW mootor ilma sisu vahetamiseta välja kannatama?
aga äkki keegi oskaks turbo koha pealt aidata. päris tutikat vist ei jõuaks soetada, niiet peaks lootma õnne peale et ehk leiab kasutatud kuskilt

Postitatud: 13.02.2008 22:14
Postitas TQ
Nii kiusan teid ikka edasi
Küsimus Garretti T25 kohta..
1)mis pööretel ta puhuma hakkaks minu mootori puhul (1.8T)
2)kas see turbo üldse sobiks sellele mootorile?
3)kui suuri ümber ehitusi nõuaks? Arvestades seda et väljalaske kollektor jääb samaks.
Postitatud: 13.02.2008 23:14
Postitas h4rz
http://www.atpturbo.com/root/releases/release050304.htm
Selle lehe järgi peaks originaalsisu päris normaalselt kannatama.
Postitatud: 13.02.2008 23:26
Postitas tommy99
külasta vwvortex.com lehekülge, sealt saad enamus vastused iga vidina ja värgenduse jaoks.
Postitatud: 14.02.2008 0:29
Postitas TQ
mis pööretel turbo umbes taha tuleks?
Kuna originaal turbo on kollektori külge kinnitatud kolme poldiga siis T25 on 4poldiga (vist) selliseljuhul kas vaheflantsi on võimalik teha?